Hakutulokset

1. C

Ärsyttävä akka!!

Täällä Suomessakin on niin vähän sellaisia ruokapaikkoja jonne lapset vois pistää leikkimään siks aikaa kun muu perhe syö jos lapset on jo syöny. Ravintolat vois ottaa myös lapset huomioon. Lapsetkin viihtyis paremmin.
  2. C

Mitä tehdä kun äitiäni ei ilmeisesti kiinnosta olla lapsille mummu?

Olen monta kertaa miettinyt tuota kyseistä asiaa ja niin raskasta kun se onkin lasteni kannalta. Olen pohtinut sitä lopettaakko yhteydenpito tykkänään äitini kanssa. Uuden avioliittonsa myötä, hänellä ei ole "ollut aikaa" olla lapsieni kanssa yhtään. Itse saa melkein pyytämällä pyytää että...
  3. C

Ärsyttävä akka!!

Onhan noita raivareita meidänkin 2v 6kk ikäsellä. Ja tietysti ihmiset varmaan kattoo sitä mitenkä sä osaat sen tilanteen pistää hallintaan. Ens kerralla kun joku akka vahtaa ja osottelee, niin mee sanoo sille, että tuu ite rauhottelee lapsi rauhalliseks. En minäkään ymmärrä tuollaisia...
  4. C

en varmaankaan pysty maksamaan kaikkia ensi kuun laskuja ajoissa...

Jos sulla on autovero sille kuulle niin sen eräpäivää ei pysty siirtämään kirveelläkään. Vakuutuksen eräpäivän pystyy. Sähkölaskun pystyy maksamaan erissä, jos sopii sähköyhtiön kanssa. Riippuu tietysti yhtiöstä millainen käytäntö niillä on.
  5. C

Toiset ne vaan on onnellisia...

Harrastuksen kautta se rakkaus yleensä löytyy. Niin kun mullekkin kävi. Samalla työpaikalla kun oltiin, niin tuli mun tietokone ongelma puheeks ja sitte yks työkaveri lupas kattoa mikä siinä on vikana ja siitä se sitte lähti. Kohta ollaan oltu 3 vuotta naimisissa ja 2 lasta on jo ehtiny tulla...
  6. C

Ehdottakaa synttärilahjaa pettäjämiehelle

Osta joku siihen liittyvä esine tai kirja. Tai teet kakun ja siihen teksi: syntisen hyvää syntymäpäivää
  7. C

Jengiläisten nimiä

Törmäsin täänään erikoiseen jengiläisnimeen, kun olimme ABC:llä. Jos en väärin katsonut selässä taisi lukea BADASS. Empä ole aiemmin sellaisesta kuullut. Varsinkaan täälläpäin. Oletteko te törmänneet erikoisempiin jengi nimiin?
  8. C

Mitä rasvaa käytätte leivän päällä?

Ajattelin kokeilla ingmariinia millasta se on
  9. C

Mä en nyt tajua...Menkat ei vaan ala...testi nega...Maanantaina pitäs alottaa uus laatta.

Mulla on käynyt pillereiden kanssa niin, että saattaa mennä montakin kuukautta ettei kuukautisia tule. Välillä kuitenkin tarkistan raskaustestin kanssa, että missä mennään.
  10. C

Postikulta.com

Onko kukaan palstalla olijoista käyttänyt tuota kyseistä firmaa? Itsellä olis sellasia koruja joita en käytä.
  11. C

Mun pitäisi perustella sossulle, että miten pystyn maksamaan kolmion vuokran

Kannattaisko sun nyt ensin istua ja miettiä mitenkä sinä tulevaisuudessa aiot raha-asiat hoitaa. Jos sulla on ammatti, niin oletko löytänyt töitä jos et niin kannattaisi harkita alan vaihtoa. Oletko mm. hakenut kelasta kaikki mahdolliset etuudet mitkä sulla on mahdollisuus saada, kun on lapsi...
  12. C

Kierukka vai e-pillerit

Kumpi olis parempi ehkäisyväline? Kierukka olis siinä mielessä, ettei tarttis muistella onko ottanu pillerin vai ei...välillä meinannu unohtua...:ashamed: E-pillereitä olen käyttäny ja ihan hyvin on toiminu.
  13. C

Tiedätkö miehesi Facebook- ja sähköpostitunnukset?

Meillä molemmat tietää toistensa tunnukset. Vaikka tietäiski, niin luvan kans on kumminki menty kattomaan.
  14. C

Miehet: Miksi katsotte naisten takamuksia?

Sä taidat olla vaan kateellinen kun kukaan ei oo arvostellu sun peppuas :hug:
  15. C

Meillä kans kattellaan, vaikka nainen olenki. Sen takia heitin kyseisen kysymyksen, koska jotkut naiset on niin mustasukkasia heti kun mies vilkasee jonkun toisen naisen peppua tai tissejä.
  16. C

Kuules...meillä pystytään puhumaan melkein kaikesta ;)
  17. C

Oon monta kertaa mun miehen kans jutellut aiheesta ja ei hänkään osannut tähän vastata. Vai onko se vaan joku refleksi, jos sattuu olemaan hyvän näkönen peffa niin sitä pitää kattoo? ;)
  18. C

Synnytyksestä 2 kk, aloitin Cerazzette minipillrit viikko sitten.. tänään alkoi menkat, onko yleistäkin?

Mulla on samat piilerit. Aloitin käyttämään saman tien kun sain ne. Mulle ei ainakaan sanottu mitään menkkojen alkamisesta, vaan mä sain käyttää niitä samana päivänä. Menkathan niistä sekasin menee. Toisinaan voi mennä muutama kuukausi ennen kuin tulee ja toisinaan voi mennä pitempikin aika ja...
  19. C

Miehen exä raivostuttaa...

Eikös nykyään ole sellainen laki että jos ex-puoliso/seurustelukumppani häiritsee tekstarilla tai muulla tavoin elämää, se on kotirauhan rikkomista. Muutama vuosi sitten tais tulla.
  20. C

Jos nyt saisit kebabrullan niin millä kastikkeella ottaisit?

Mieto valkosipuli kastike...koska paikallisessa ei ilmeisesti muita kastike vaihtoehtoja ole kuin vahva ja mieto

Yhteistyössä