Synnytyksestä 2 kk, aloitin Cerazzette minipillrit viikko sitten.. tänään alkoi menkat, onko yleistäkin?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Lääkäri sanoi, että kun ei ole synnytyksen jälkeen ollut vielä menkkoja, niin pillereiden ei pitäisi aloittaakaan/aiheuttaa vuotoa ja siksi uskalsin aloittaa nuo.. onkohan tämä vuoto nyt pillereiden syytä vai oliskohan alkaneet muutenkin.. Täysimetän, joten jattelin, ettei menkat alkaisi vielä aikoihin.... Tympäisee...

Mulla on samat piilerit. Aloitin käyttämään saman tien kun sain ne. Mulle ei ainakaan sanottu mitään menkkojen alkamisesta, vaan mä sain käyttää niitä samana päivänä. Menkathan niistä sekasin menee. Toisinaan voi mennä muutama kuukausi ennen kuin tulee ja toisinaan voi mennä pitempikin aika ja vuoto voi olla vähäistä. Kannattaa lukea pilleripaketin tuoteseloste jos ei ole varma lääkärin puheista. Niin...toisinaan on sellaisia päiviä että menkat kestää useamman päivän kun normaalisti. Se voi olla jokaisella ihmisellä eri juttu.

"milli"
mulla meni ko. pillereiden kanssa muutama kuukausi,että vuodin aina viikon,ja sitten viikon taukoa,ja taas alkoi vuoto. Alotin siis pillerit n.3kk synnytyksestä,tosin,mulla oli jo menkat tullu parikertaa sinä aikana. Nyt ei ole noin neljään kuukauteen tullu menkkoja ollenkaan :)

Minä aloitin Cerazettet kun kuopus oli muistaakseni 8kk, kuukautiset eivät vielä olleet alkaneet. Muutaman päivän päästä alkoi vuoto, ja vuosin kuukauden päivät ennen kuin lopetin pillerit! Sitten kuukautiset pysyivät taas poissa niin kauan kuin imetin, eli 1v3kk asti.

"xXx"
Mä aloitin Cerazetet edellisenä päivänä ennen kun menkat alkoi, vauva oli tuolloin tasan 2kk. Vuosin puoli vuotta kun seula. Tai no, olihan välissä joskus viikonkin tauko ettei vuotanut.. Heti kun imetys loppui, vaihdoin pillerit "normaaleihin".

joo-o
Noita pillereitä en helposti kenellekään suosittele, toki joillekin käy mutta aika paljon negatiivista olen noista kuullut. Mulla myös koko ajan jotain vuotoa kun noita söin. Muistaakseni nelisen kuukautta jaksoin sitä katella ja sitten riitti.

Söin noita keskimmäisen ollessa tissitakiainen,mulla kävi niin että kun aloitin syömään niin mulle tuli yhdet menkat ehkä parin viikon päästä aloituksesta ja seuraavat sitten lähes vuoden päästä kun lopetin imetyksen.Imetyksen loputtua aloin vuotamaan kahden viikon välein.

Yhteistyössä