Hakutulokset

1. S

gallup tuteista

Uskallatko antaa tenavalle vielä tutin, jos hän on oppinut repimään sen rikki hampaillaan? Meidän tyttö (1v4kk) oppi tämän taidon tänään... ja pähkäilen tässä, että lopetetaanko koko tutin käyttö tähän. Onhan se tosi vaarallista, jos tutin kappale pääsee nieluun! Onneksi satuin olemaan vieressä...
  2. S

atoopikkovauvojen äidit, ohjeita kiitti!

Kiitos tiedosta, eli en laita tytölle tästä lähtien enää joka päivä kortisonivoidetta. :flower: Kai siinä on kyse siitä, että iho tottuu kortisoniin? Vielä tuli mieleen se, että meillä ainakin värilliset vaatteet ihoa vasten ärsyttää. Että mieluiten ihan valkoiset alusvaatteet. Itse pesen...
  3. S

atoopikkovauvojen äidit, ohjeita kiitti!

Voi kurja... toivottavasti tuo helpottaisi iän myötä! Meidän tytöllä on myös atooppinen iho. Rasvoja on kokeiltu tähän mennessä vaikka minkälaisia, joten ilmeisesti kaikille ei sovi samat... Talvella käytettiin perusrasvana Decubalia, sillä rasvattiin koko kroppa aamuin illoin. Nyt...
  4. S

1 V kuvaus Turussa

Onko kellään kokemuksia 1v kuvauksesta Foto-Marissa? Varasin sinne neidin kuvausajan... vielä ehtii perumaan, jos on negatiivisia kokemuksia! :attn:
  5. S

mulla olis 6 euroa rahaa. mun ainoot rahat ja ruokaa pitäs ostaa mut

Voisin kanssa yrittää auttaa, jos olet jossakin lähettyvillä. Itse asun Varsinais-Suomessa. Voit laittaa yv:tä.
  6. S

Imukuppilautasesta

Miten mä en saa tuota ikea:n lautasta millään tarttumaan pöytään? :ashamed: Tarpeen olisi saada lautanen pysymään pöydällä, kun ruoka muuten lentää ympäri keittiötä!
  7. S

Lastensängyksi muuntuvia pinnasänkyjä?

Ikean Leksvik- pinnasänky. Me ollaan ainakin tykätty siitä.
  8. S

kahden pienen lapsen kanssa Turusta, Silja vai Viking?

Itse pidän Siljan laivoja jotenkin siistimpänä... ehkä vain joku mielikuva, joka on jäänyt. Viimeksi kun itse matkustin, oli hintaero 5eur Siljan ja Viikkarin välillä, joten valitsin Siljan.
  9. S

mistä löytää kavereita?

:wave: Myös minä kaipailen kavereita, mieluiten Raision lähettyviltä. Olen 33-vuotias alle vuoden ikäisen tytön äiti. Laita viestiä, jos haluat tutustua!
  10. S

Kuka osais kääntää tämän englanniksi minulle ?

Hello, I won two of your items ##### and #####. Are you able to combine postage of these two? I will pay my purchases soon after your contact. Best Regards,

Yhteistyössä