Imukuppilautasesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kimallus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä tytöt on saaneet armottoman raivarin jos lautanen on laitettu imukupilla kiinni. Sen jälkeen syömisestä ei oo tullu yhtään mitään. Meillä on siis ollu ihan S-marketissa sun muualla myytävä läpinäkyvä nalle puh-lautanen, ja se on periaatteessa hyvä, mut jäänyt käyttämättä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
No meillä nalle puh lautanen pysyi pyödässä kiinni kunnes käänsin selkäni! Ja lautanen oli lattialla :)

Et vaan osaa kiinnittää sitä. :D Kastele se imukuppiosa niin johan pysyy.

meillä ei ole yksikään pysynyt.
lähtee kuin kuppa Töölööstä.

Alkuperäinen kirjoittaja savolainen sydämeltään:
Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:
no tupperin lautaset ei kestä ainakaan, mutta sellanen ikealta oleva vihreä sammakko tarttuu aika tiukkaan :D

Miten mä en saa tuota ikea:n lautasta millään tarttumaan pöytään? :ashamed: Tarpeen olisi saada lautanen pysymään pöydällä, kun ruoka muuten lentää ympäri keittiötä!

saattaa se riippua myös pöytälevystäkin, en itsekään saanut sitä meillä kiinni millään vaikka miten kastelin sitä ja meillä sellainen ihan tavan pinnoitettu kalustelevy pöytä, mutta sitten sellaiseen erilaiseen(olisko sitten ihan puuta) tarttui perkeleen tiukkaan

:laugh:

Meillä on sellainen viilutettu pöytä...pysyyköhän siinä kuinka?

Mä luulen kans et meiän poitsu vetää vaan pultit jos kehtaan (yrittää) kiinnittää lautasen pöytään. :/ Miten sit tarjoilette ruoan? Pidättekö lautasesta kiinni vai annatte lautasen lentää? Meillä on pöydällä muovinen tabletti (jonka poika ihme kyllä harvoin heittää lattialle) johon laitan (sormi)ruokaa, mut lautanen olisi kiva.

Kun lapsi opettelee itse lusikalla syömistä ja ruokaa lusikalla lautasen reunaa vasten pyydystäessä lautanen meinaa karata alta, olen laittanut sellasen pyöreän muovijutun jolla avataan tiukkoja purkkien kansia lautasen alle, on siis vähän samanlaista verkkoa kuin mitä mattojen alle laitetaan niiden paikallaan pysymiseksi. Toimii hyvin! Mut imukuppilautasista ei ole kokemusta..

Yhteistyössä