Hakutulokset

1. Magie75

Olet mitä syöt:kieh:

:d järkkyä katsoa tota ohjelmaa, mutta aika paljon löytää sellasia pahuuksia itseltäkin:D
  2. Magie75

vesijuoksua raskaana?

ennenkaikkea uiminen on hyvä asia ja jos juokset sillee rauhallisesti niin voi hyvin harrastaa :D minä kävin muokkaustunnillakin raskaana.. ihan viimeiseilläni en kyl enää jaksanut edes..mut polji kuntopyörää loppuun asti.. :)
  3. Magie75

Yksinhuoltaja ystäviä...?

2v tytön äippä, joka kaipaisi kyllä kans ystäviä yh-ihmisistä,, tukea jne.. väsynyt tähän arkeen. isi kun tekee näit peruutuksia lapsen hakemise suhteen yms.. olis kiva saada mielipiteitä.. tämänkin asian suhteen.. tänäänkin kielsi viime hetkellä ett ei ota. juu ei täs paljon huilatakkaa...
  4. Magie75

Hei mamit :)

olen vaan huolissani oman lapsen pituus kasvusta.. painoa on vast 10.6 pituus 86. en minäkää siltin ole mikää pitkä,eikä lapseni isi.. tota puhetta tulee muutama sana.. ainakin tulee sanoja, että eikai tässä tarvi olla huolissaan tosta puheenkehityksestä??
  5. Magie75

Misä vaiheesa raskautta alkoit todella laittamaan vauvalle kaikki valmiiksi?

aloitin jo aika heti. Ihan vaunut ja hoitopöydät, sänky oli jo valmiita aika äkkii.. vaatekaapis oli kaikki järjestyksessä.. kaukalot yms.. oli jo en edes muista millä viikolla olin :D. mutta oli vaa kiva sisustaa lapselle huonetta=).
  6. Magie75

Minkä ikäisenä vauvanne on oppinut käyttämään lusikkaa?

opetellaa jo kovasti, vaikka osa ruuasta meneekin rinnuksille, mutta hyvää vauhtia alkaa oppia ton syömisen =D
  7. Magie75

Hei mamit :)

Minkäs mittaisia ja painoisia ovat marraskuun 07- syntyneet lapset ? jmites puhe kehityksen kanssa on? puhutaanko teillä jo kovin? =)

Yhteistyössä