Hakutulokset

1. Magie75

Tänään ruokana tekolihaa, entäs teillä?

riistakiusausta..
  2. Magie75

raskaus ja virtsatulehdus?

ainakin mulla oli kauhee hätä muka kokoajan.. vauva painaa sitä sun virtsarakkoa jotenkin et sua pissattaisi mukamas;)
  3. Magie75

raskaus ja virtsatulehdus?

toi pissaaminen kuuluu tohon asiaan...
  4. Magie75

Lapsen isä käynyt lapseen kiinni tapaamisella :(

kommentoin loppuun *tohon vastaan tohon kasvatus periaatteista... meilläki isi sanoi siis lapseni isi sanoi että poikalapsille saa antaa selkää mut tytöil ei.. hänel oli tää mielipide..kuten huomaatte ei kaikil miehill ole se selvil et mitä saa nykyää enää tehdä lapsel.. jne.. se pitää vaa niil...
  5. Magie75

*:o (vierailija)* TOI OLI LAINATTU TEKSTI TUOLTA JOSTAIN EI MUN MIELIPIDE: :)
  6. Magie75

me akat luetaa enemmän lapsiin liittyvii asioita jo aikasin, se luonnollista.. miehet ei seuraa niin paljon tätä kehitystä mitä tääl on. Ne ei aina ajattele sillai ku me akat:D muutenkaan.. jotkut kyl tajuaa jo siit et mil vuosikymmenel me eletään:D sil periaatteel saattaa joku tajuta..:D
  7. Magie75

ap. no kuitenki se 8v vaa haluaa koittaa rajojansa..mut ei se loppuis sekää kokeilu vaik antaisit sitä risuu:D koivuniemehertzua:D--
  8. Magie75

jep: Jep, jos jokainen tukasta otettu lapsi otettaisiin lastensuojeluun, niin eipä paikat riittäis millään. Ja pistäkääpä puntariin...kumpi on parempi..joskus tukasta ottaminen vai huostaan ottaminen..kummassakohan lapsi enemmmän vahingoittuu. En hyväksy väkivaltaa, lasta ei saa...
  9. Magie75

niin rajat on rakkautta, mut tukistamalla ja lyömisellä sitä ei tartte rajata.. lapselle pitää vaan perustella ja kieltää vaik karkit tai jotain.. tai jotain muuta...pistää istumaa hetkeks jonnekki miettii asiaa mitä teki.. jne. mut ei väkivaltaa lapselle ei mitään..
  10. Magie75

itseasias lapsi ei edes tee sitä ns tietoisesti tekevänsä jotain vääri mitä tekeeki se on vaa utelias.. jos kielletää, sitä kiinnostaa se silti.. se ei ole ns väärin. se on vaan joko vaarallista tai ei sopivaa, kuten meill koko olohuone täyn kaurahiutaleita tai tv sekaisin. se on vaan...
  11. Magie75

ei lapsi tajua millään luunapilla tekemänsä.. se ei siit ymmärrä mitä se on tehny väärin.. sille pitää asia perustella miksi kiellettiin.. siis laitonta on tukistaa lasta ylipäätänsä kaikki lyömiset yms on laitonta. lasta ei lyödä, eikä kutisteta. se on selvä peli.
  12. Magie75

sul on sama ku meil.. mä en paljon raivo tol miehel se tulee pääl, et sen kans pitää osata jutella..sen oppii kyl... toi sossuakka antoi silti tapamiset tol miehel, vaik se tietää sen alkoholi/peli/väkivalta ongelmast.. ikävä ett teil jo kävi noin..mut otappa selvää onko teil joku paikka siel...
  13. Magie75

eli tääl meil on ainakin, että mies voi mennä tapamaan lasta tonne. mä oisin halunnu tapamiset sinne, mut ei se käy.. katos ku pitää odottaa et jotain tapahtuu.. :( ja ku ei tartte paljon ku toi ukko saattaa vetää kännit ja lapsi häiritsee vääräs kohtaa, et meilläki voi se isku tull lapseen...
  14. Magie75

onko teil ensi-ja turvakotia? tääl meil on ja siel onnistuu tapaamiset isillä jotka on tuollaisia.. siel on valvonta..
  15. Magie75

Nukahtamismusiikki. Onko kukaan kokeillut?

kaikki lorut yms.. kandee jo lukee sikiöaikana:) kuulee kaiken..
  16. Magie75

sit sikiöaikana kannattaa toistaa samaa kappaletta useamman kerran.. tai samoja.. kokeilkaas odottavat :). koittakaas sit ku vauva tullu mailmaan soittaa samaa.. näette itekki saman et ne keksittyy kuuntelemaan tuttua ääntä..
  17. Magie75

musiikki on hyvä sitähä käytetää terapianakin jollekkin ylivilkkaille lapsille.. sitä kannattaaa soitella sikiö aikana... siit on paljon hyötyy. mä ite olen musikki ihmisii soitan ite paljon sähköpianollani ja soitin joskus sikiöaikana paljon.. selkeesti rauhoittuu meno kun pistän musiikkii tai...
  18. Magie75

kusipää:( sorry.. mä pelkään tota samaa.. mies on minuaki kohtaa ollut.. siks erottu.. tässä muutenkin pohdin meijän tilannetta.. kun vein lapsen isil, soitin sen parkkipaikalt et tuu hakee lapsi.. en ota lasta tänää.. sen vuoro oli kyl.. me ajettii tommonen 35km.. 2v laps on, mut ei se saa...
  19. Magie75

Meillä oli lapsella pienenä aina musiikkia ja nukahti siihe.. eka tosin tuuditin itse laulamalla samalla kun velliä joi :),. nytkin joskus hyräilen jotain ja rauhoittuu edelleen.. tein tota samaa kun odotin.. kuulemma sikiö kuulee musiikit ja laulut yms.. ja lauloin ja soitin ite lennä lennä...

Yhteistyössä