Hakutulokset

1. H

kotityöt

Minä hoidan kodin, lapset ja pihan. Mies remontoi taloa ja hoitaa minua : )
  2. H

Kauanko avoliitossa?

Onnea hema!!! Me ollan ollaan yhdessä kahdettatoista vuotta. Kihloihin mentiin kun aloin esikoista odottaa, nelisen vuotta sitten. Jos pienet maistraattihäät kiinostaisi, oltais jo naimisissa. Mutta halutaan sitten isot Juhlat ja kaiiki ystävät ja suku paikalle. Juhlia on jo suunniteltu...
  3. H

kylpyamme, loistava keksintö

was81, on meilläkin tää hieronta homma hiipunut moneen kertaan, kun ollaan jo 12 vuotta oltu yhdessä. Nyt oli vaan niin ihanaa, kun ensimmäisen kerran tenavien syntymän jälkeen mies hieroi "vappaehtoisesti" eikä tarvinnu ruinata : ) Hieronta on kyllä ihan äärimmäinen nautinto. Jos olisi rahaa...
  4. H

SOKERIKLUBI

Kiitos Linnea ryhtipuheesta. Kuopuksen kanssa lähdemme kauppaan ja ostamme tummaa pastaa heikkoa hetkeä varten : )
  5. H

SOKERIKLUBI

Niin ja tervetuloa syys! täällää todellakin on ihania ihmisiä ja elämä kevenee : ) Ja siinä sivussa mekin ; )
  6. H

SOKERIKLUBI

Onnea kippinätär kotiutumisen johdosta ! Kyllä sitä kelpaa pitsalla juhlistaakin : ) Pistelin juuri lautasellisen pastaa ja kuopuksen kanssa vetelimme vielä kermajäätelöä päälle ! Hitto että on tukusa olo ja morkkiskin , mutta hyvää oli! Pitää taas tehdä iso kattilallinen keittoa kaappiin...
  7. H

mistä kanstii ostaa leipäkone

Mistähän saisi hyvän ja mahdollisesti edukkaan leipäkoneen ? Hankinnassa on ja ajattelin teiltä asiantuntijoilta vähän vinkkiä kysyä : )
  8. H

KEERAN VIELÄ ...

Meillä ainakin pienet pojat ovat pihassa hetkittäin yksinkin. Omakotitalomme piha on aidattu ja portissa lapsilukko. Minä juoksentelen pyykkien kanssa sisään ja ulos ja teen samalla ruokaa. Hiekkalaatikko, keinut ja liukumäki on sijoitettu keittiön ikkunan alle, jotta näen pojat keittiöstä...
  9. H

SOKERIKLUBI

En edes uskalla ajtella että olisko oireita. Toiveikkaana keksisin niitä varmaan liudan : ) Meillä on esikoinen hoidossa tän viikkoa ja kuopus 1v koisii pinnasängyssä. Ihana rauha : ) Tsemppiä kaikille meille : ) Jääkaapissa miehen kebab ainekset kutsuvat kovasti, mutta onhan se...
  10. H

SOKERIKLUBI

Meilläkin mies on varsinainen biojäte : ) : )
  11. H

kylpyamme, loistava keksintö

Ostin meille saunalle kauan uneksimani tassuammeen. Siitä lähtien ollan kylvetty siellä miehen kanssa melkein joka ilta, vaikka tekemistä remonttiperheessä olis paljon muutakin. Iltaisin roudaan sinne aina jotain juotavaa ja asensimpa kynttiläkruununkin : ) Siellä sitten liotaan väsyneet ja...
  12. H

SOKERIKLUBI

Huomenta. Rapujuhlien mässäilyjen jälkeen on aika taas palata ruotuun ! Illalla tulee vieraitakin ja olen tehnyt valmiiksi tarjolle kesäkurpitsakeittoa. Ainoa vaan että viikon päästä saan tietää että onko sitä raskaana vai ei, joten tähän jännitykseen voisin syödä vaikka kaapit tyhjiksi ; )...
  13. H

Ylipaino ja raskaus

Edellisessä kirjoituksessa täsmäsi kaikki! Paitsi että me alettin yrittämään vasta nyt , mútta muuten kaikki grammat ja vuosiluvut ja lapset tismallen samat : ) Hauska juttu että meitä on enemmänkin : ) ja outoa oli lukea omasta elämästä : ) Saa nähdä koska tärppää ja miten raskausaikana taas...
  14. H

remontin keskellä asujat

29 vuotias rautahermoinen kotiäiti etsii ihmisiä joille hässäkkä isolla hoolla on arkea : ) Mies 31v, pojat 1v ja 3v , sekä talo 80v tettävät työtä! Meininki on välillä kuin melukylässä. Olisi kiva jakaa arkea ja iloita siitä irtautumisesta jonkun samanhenkisen kirjoittelijan kanssa...
  15. H

Ylipaino ja raskaus

Minä päätin kahden lapsen jälkeen laihtua ennalleni, ennen kolmatta raskautta. Nyt on yritys päällä ja kilot tiukasti tallella. Saa nähdä tärppääkö. Raskausaikana täytyy sitten pitää suu kiinni, edellinen lapsi oli 4640 ja synnytys hankala : ( Tsemppiä meille kaikille : )
  16. H

Ison lapsen...

Mulla oli pikkukakkonen 4640g ja jouduttiin kiskomaan, kun ei tilaa ollut. Nyt poika 1.5 v ja samoja ongelmia minulla kuin sulla. Mielestäni paranemista on kuitenkin tapahtunut jo paljon, mutta hidasta tämä on : ( Mies on onneksi jo oppinut varovaiseksi ja ollaan molemmat totuttu tähän uuteen...
  17. H

SOKERIKLUBI

Uusi ihminen mukaan : ) Mulla 2 lasta ja kovasti kiloja niiden jäljiltä. Piti laihduttaa pois ennen uutta raskautta , mutta nyt vimmattu vauvakuume päällä ja kilot visusti tallella : ) Pikkukakkonen oli 4640 ja 54 cm ja nyt vannoin että uudessa raskaudessa en katsokaan sokerikuppiin päin ; )...
  18. H

joo, pitäis tehdä..

Niimpä. Remontti, opiskelu, huonekalujen kunnostaminen ja lastenhoito vaatii kieltämättä tiukkaa suunnittelua, jotta 24 tuntia riittää. Vielä vuosi sitten kunnostin huonekalut öisin, kun lapset nukkuivat, mutta sitten väsähdin pahemman kerran. Nyt on tahti leppoisampaa. Tänä kesänä...
  19. H

joo, pitäis tehdä..

majuholle: No okei, en sitten sinulta saanut vertaistukea.. Luuluin että täällä olis ihmisiä jotka ymmärtäis toistensä väsymystä.. Kerron nyt kuitenkin vaikkei sinua kiinnostaisikaan että kyse ei ole siitä, ettenkö tekisi asioita. 1920-luvun 200 neliöistä taloa ei mies ihan yksin ole...
  20. H

joo, pitäis tehdä..

Meilläpä on kammariin hankittu liinavaatekappii kuistilla. on ollut jo pitkään. se pitäisi hioa ja maalata. itse sen tekisin kolmessa illassa, mutta apulaisinani ovat 1 ja 3 vuotiaat pojat, niimpä mieheni lupasi sen tehdä. Tänään vetelin liinavaatteen jo tupaten täynnä olevasta vaatekaapista...

Yhteistyössä