Hakutulokset

1. Outo Päivä Onnelassa

2+ sivuilla kaksi eri kirppistä

Varsinaiseen kirpputoriosastoon voivat laittaa ilmoituksia vain rekisteröityneet käyttäjät, mun käsittääkseni. En vaan tiedä miks näin on..???
  2. Outo Päivä Onnelassa

Onko muille käynyt näin...?

\ Mulle käy lähes AINA just noin, on ennemmin sääntö kuin poikkeus... Yleensä kyllä kassalta huudetaan perään "Hei, otatko nuo ostoksesi!" ja vähänkös hävettää... :ashamed: On mieskin kerran hakenut kaupasta mun ruokaostoksia, huomasin kotona asian kun piti alkaa kaivamaan apetta esiin että...
  3. Outo Päivä Onnelassa

Jumbo lelutavaratalo

Siellä on KAIKKEA! http://www.jumbo.gr/
  4. Outo Päivä Onnelassa

Kärryjä näihin vaatimuksiin?

Brio Nova?<br><br>
  5. Outo Päivä Onnelassa

hurjat bileet

\ :D :D :D hulvatonta!!! :D :D :D :laugh: :laugh:
  6. Outo Päivä Onnelassa

ihottumaa!!

Jos kutisee ihan tolkuttomasti niin kokeile talkkia jos se auttais siihen kutinaan, itse vaivaanhan siitä ei ole apua. Mut helpotusta vois tuoda kuitenkin...
  7. Outo Päivä Onnelassa

sisarrusrattaat

Tuttavilla on Teutonian Team Alu vaunut/rattaat, sisarukset myös reilun vuoden ikäerolla ja vierestä seuranneena sekä kommentteja kuulleena voisin uskaltaa sanoa että kannattaa tutustua. Kuulostaa aika lailla noihin sun vaatimuksiin sopivilta.
  8. Outo Päivä Onnelassa

Kierukasta yks asia

Kävin yksityisellä laitattamassa kuparikierukan. Siellä tämä gyne kertoi että oli ihan viisasta olla ostamatta apteekista kierukkaa koska hinta on ihan järkyttävä verrattuna siihen mitä se maksaa jos ottaa heidän kaapistaan. Että ihan vaan tällainen huomio jos kellekkään on tarpeen tietää.
  9. Outo Päivä Onnelassa

ikäero

\ Meillä on ihan törkeän suuri, suorastaan juoruilua ja kauhistelua aiheuttava ikäero. Jutut menee yksiin tosi hyvin enkä olekaan miestäni valinnut vuosimallin, vaan persoonallisuuden perusteella. Ja tiedoksi yleisesti; jokainen valitsee itselleen =)
  10. Outo Päivä Onnelassa

Toinen synnytys helpompi?

En voi sanoa että omalla kohdallani olisi näin. Synnytykset olivat ihan erilaisia, ensimmäinen kesti 6h ja toinen 14h. Toinen synnytys koski enemmän johtuen yksinkertaisesti kipulääkkeen puuttumisesta ennen ponnistusvaiheen alkua mutta supistukset olivat toisella kerralla jotenkin helpompi...
  11. Outo Päivä Onnelassa

Mikä auttaa..?

Enemmän juotavaa? Toivottavasti helpottaa :hug:
  12. Outo Päivä Onnelassa

lapsi ei nuku!

\ Meillä on tasan samanikäinen lapsi kuin väsyneellä äidillä ja ihan sama juttu tuon aamuheräämisen kanssa! Mitään vaikutusta ei ole ollut sillä jääkö päiväunet kokonaan pois vai annetaanko nukkua niin kauan kuin haluaa tai rajoitetusti. Olen tässä muutaman kuukauden kokeilujaksojen jälkeen...
  13. Outo Päivä Onnelassa

Auttakaa tutin jättäneet

\ Miili, toivottavasti luet tätä ketjua vielä...oisin kiinnostunut tuosta unien lyhentymisasiasta!!
  14. Outo Päivä Onnelassa

Auttakaa tutin jättäneet

Älä vaan anna takaisin. Onko teillä jotain unilelua tms. lohduketta? Meillä meni tuttia kaivatessa 3pv, varmasti useilla menee pidempäänkin. Itse ajattelisin että viikossa pitäisi olla jo rauhoittunut tilanne. Me yhdessä aina muisteltiin tuttia ja sitä miten se meni rikki ja mihin se sitten...
  15. Outo Päivä Onnelassa

puheen kehitys

Hitaanlaisesti on meidänkin pojalla alkanut puhe, jäi alkuvaiheessa jalkoihin ihan totaalisesti (siis kun alkoi liikkumaan). Meillä kehittyi puhe enemmän kun tutti jäi pois. Aikanaan kaikki asiat todennäköisesti loksahtaa kohdalleen, ei mitään hätää ainakaan jos ymmärtää. Poika nyt 2v3kk.
  16. Outo Päivä Onnelassa

episiotomia

Ihan normaali synnytys muuten mutta piti saada lapsi loppuvaiheessa vauhdilla ulos. Kokemuksena kauhea, parani hitaasti ja tulehtui. Kuukauden päästä sain vaivoin istuttua, sitä ennen seisoin tai nojasin. Eli ihan hirveää, toisessa synnytyksessä sanoin että antaa revetä mielummin jos ei ole ihan...
  17. Outo Päivä Onnelassa

kokeneimmilta apua!! :)

Meidän lasten ikäero 1v3kk. Esikoinen nyös hyvä nukkumaan, nukkui omassa sängyssään omassa huoneessaan. Meillä oli vauvalla koliikki joten huutoa piisasi. Kaikkia muita se raastoi paitsi esikoista joka viis veisasi huudosta, nukkui vaan. Mä kyllä ihan miehenkin takia ja itseni (vuoroteltiin...
  18. Outo Päivä Onnelassa

Turvaistuin

Meidänkin istuimesta on haljennut styroxia vähän, en itse usko että se on ratkaisevan vaarallinen asia.
  19. Outo Päivä Onnelassa

#&%?$!*!!!

Kai tämä kuuluu tänne osastolle joten täältä pesee: \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O...
  20. Outo Päivä Onnelassa

HARTAN ZII

Onkohan kellään? Ois kysyttävää....

Yhteistyössä