Auttakaa tutin jättäneet

Jätimme 2 v tutin pois lauantaina. Sen jälkeen nukkunut levottomammin, kun ei tutin avulla saakaan jatkaa uniaan herättyään. Jopa päiväunilla heräsi tänään tunnin välein itkemään ihan unisena. Ei kaivannut sanallisesti tuttia, mutta tiesin että jos olisi ollut tutti suussa, ei olisi havahtunut itkemään. Viime yökin oli tosi lyhyt ja heräsi aamulla ilmeisesti siksi kun ei tuttia ollut suussa.

Kauan tätä kestää? Saako lapsi univelkaa vieroituksessa? Olenko liian raju kun en luovuta?

sai73 harmaana
Mielestäni ei enää kannata antaa tuttia.Jatkat ilman ja varmasti tottuu nukkumaan ilmankin.
Meillä oli kolme päivää päiväunien aikaan itkua,kun tutti jätettiin pois.Yö uniin se asia ei vaikuttanut.
Jaksamisa ja varmasti yöt alkaa helpottuun!

Älä vaan anna takaisin. Onko teillä jotain unilelua tms. lohduketta? Meillä meni tuttia kaivatessa 3pv, varmasti useilla menee pidempäänkin. Itse ajattelisin että viikossa pitäisi olla jo rauhoittunut tilanne. Me yhdessä aina muisteltiin tuttia ja sitä miten se meni rikki ja mihin se sitten joutui. Aika hyvin hyväksyi asian.
Tsemppiä!<br><br>

Äiti28vee
ÄLÄ ANNA PERIKSI!!! Muuten et pääse tutista eroon ihan vähään aikaan...Joillakin voi kestää vierotus viikkoja, mut eipä muuta kuin jaksamista vanhemmille!!!Meillä nukkuu nyt paremmin ilman tuttia...tosn vierotus kävi liian helposti, yhtään itkua ei ole kuulunut...Meilläkin kyllä pitkin päivää muisteltiin tutin rikki menoa...ja poika aika ajoin varmisteli asiaa...

Meillä on myös tuo tutista luopuminen edessä päin.. ajattelin ottaa sitten,kun poika on n.1v6kk... eli pari kuukautta vielä..

esikoiselta otin myös tutin tuossa 1v6kk tienoilla ja aika kivuttomasti se kävi eka yönä heräsi itkemään kahesti,mutta sen jälkeen ei mitään..

johtuu varmaan tuosta iästäkin,että koska sen tutin ottaa pois.isompana on varmaan vaikeempi ottaa pois,kun on jo sitä omaa tahtoa niin kovasti muutenkin..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2006 klo 12:54 Wildhallon kirjoitti:
Meillä on myös tuo tutista luopuminen edessä päin.. ajattelin ottaa sitten,kun poika on n.1v6kk... eli pari kuukautta vielä..

esikoiselta otin myös tutin tuossa 1v6kk tienoilla ja aika kivuttomasti se kävi eka yönä heräsi itkemään kahesti,mutta sen jälkeen ei mitään..

johtuu varmaan tuosta iästäkin,että koska sen tutin ottaa pois.isompana on varmaan vaikeempi ottaa pois,kun on jo sitä omaa tahtoa niin kovasti muutenkin..
Tiedätkö minä otin neidin tutin pois kun oli 1v4kk ja se meni niin kivuttomasti,ettei mistään edes huomannut että tuttia on käytetty.

Ap:lle,olen samaa mieltä,että ei kannata antaa takaisin,sitten se vasta onkin tosi vaikeaa se lopetus.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2006 klo 13:03 nedra kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2006 klo 12:54 Wildhallon kirjoitti:

Tiedätkö minä otin neidin tutin pois kun oli 1v4kk ja se meni niin kivuttomasti,ettei mistään edes huomannut että tuttia on käytetty.

Ap:lle,olen samaa mieltä,että ei kannata antaa takaisin,sitten se vasta onkin tosi vaikeaa se lopetus.
Hyvä homma =)

pihlanmamma
Meillä oli tutin poisjättämisen jälkeen pari viikkoa uniongelmia mutta nyt ne ovat korjaantuneet eikä tuttia ole kaivattu. Tyttö 1v 9kk. Kannattaa vaan pysyä tutittomalla linjalla kun sille on kerran lähtenyt!

Miili harmaana
Mun poika oli kans kaks vuotta kun otin tutin pois, tai se vietiin oraville.
Nukahtaminen kesti alkuun tooosi kauan ja unet lyheni. Ajattelin että aika korjaa ja niin kävi. Noh, ehkä kokonaisunimäärä on vähän pienempi kun ennen, mutta tekeehän ikäkin tehtävänsä unien suhteen. Mu

Miili harmaana
Nukahtaminen kesti alkuun tooosi kauan ja unet lyheni. Ajattelin että aika korjaa ja niin kävi. Noh, ehkä kokonaisunimäärä on vähän pienempi kun ennen, mutta tekeehän ikäkin tehtävänsä unien suhteen. Mu

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2006 klo 13:55 Miili harmaana kirjoitti:
Miili, toivottavasti luet tätä ketjua vielä...oisin kiinnostunut tuosta unien lyhentymisasiasta!!

Yhteistyössä