Hakutulokset

1. J

Kun Isä ei olekaan isä

:whistle: Sinuahan sen pitäisi erin silmin kattella.. Jos mä oikein ymmärsin... Jakseluja kuitenki!! Ja kyllä mä luulen, että jos yhdessä tahdotte jatkaa, niin mieskin sen hyväksyy ja oppii elämään tämän asian kanssa!
  2. J

Eikä vieläkään kävellä!

:laugh: :laugh: Aika huvittava..! Ihmiset varmaan ymmärsi pikkasen väärin.. :D Huomaa, kun mun ystävällä on 3 lasta ja nuorin on puolen vouden. Vertaa kyllä joka kehitysaskelta muihin.. Ja kuopus on sellainen nautistkelija, ettei sillä näytä olevan kiirus minnekään =)
  3. J

Mitä käsiin ulkoillessa?

En mä oo pitänyt mitään käsineitä nyttemmin, ku ei ole edes kovin kylmä =)
  4. J

1v1kk uni määrät

Nukkuu yöt 12 tuntia. Päivällä ottaa tunnin tai kahden tunnin päikkärit! :p
  5. J

Paljonko pitää "kävelyttää"?

En mä kävelyttänyt ollenkaan. Käveli itse seiniä ja puita vasten ja sitten irrotti otteen ja lähti oikeesti käpsyttelemään =) En mä usko, että ne sitä kävelyttämistä tarvitsee...
  6. J

1-vuotiaitten mittoja ja muita kuulumisia...

Hei!! Meidän neitokainen on 75cm pitkä ja painaapi 10 kiloa ja siihen rapiat päälle!! Ihan hyvin kasvanut siis... Oppi kävelemään 10,5 kuukauden ja nyt on sellainen menijä, ettei perässä meinaa pysyä!! Pikku vilikreeni :D Sanoo isi, äittä, anna, mamma, kato, noniin, heippa, sukka, tutti, ei...
  7. J

Eemeli kolmanneksi nimeksi...?

Sisarukset on Lenni Nooa Viljami, Lilja Lumi Tuuliina ja Pihla Taika Helmiina. :heart: Sulla on kyllä aivan suloisen ihanat nimet noilla lapsilla!! Voit suotta luottaa omiin kykyihis ;) :D :D
  8. J

Huhtikuussa -04 synnyttäneet

Minäkin sain tytön huhtikuussa -04 :wave:
  9. J

Oulun äidit!!!

Mäntylä, Etu- ja Taka-Nokela
  10. J

1v uhma

\ Meillä myös :wave: Sitten oikein oikuttelee.. Saattaa jäädä eteisen lattialle möllöttämään ja juonitteleen, että se pitäis kantaen hakea keittiöön. Monesti oon vaan sanonut, että alahan tulla sieltä ite, että en tuu hakemaan, niin itku on loppunut kuin seinään ja hirveä selitys-molotus...
  11. J

kasikolmoset

Minäki oon -83 ja saanut yhden tytön aikaiseksi :heart: :D :wave:
  12. J

Hei nuoret äidit!!

\ Mii tuu!! :hug: Ja kukkasia :flower:
  13. J

Seksikkäin tai eroottisin asusteesi?

\ Ooooo.. mikä asuste!!! Ja ihan miehenki mielestä.. :o
  14. J

Pidätkö suihinotosta?

Mielummin otan ku vastaanotan.. :whistle: En oo vielä oppinut sitä nauttimisen jaloa taitoa :$
  15. J

Oululaiset pinoon :)

Koska se Naisten kymppi on? :ashamed:
  16. J

Oululaiset pinoon :)

Tähän näi.. :wave:

Yhteistyössä