Hakutulokset

1. Ä

Epiduraalin saaneet ei-sektoidut, onko teille laitettu virtsakatetri ennen ponnistusvaihessa?

Mut katetroitiin ennen ponnistus vaihetta koska lapsi oli tulossa aika vaikeassa asennossa ja rakon tyhjentämisellä yritettiin helpottaa lapsen ulos tulemista. Ja ettei repeytyisi kauhean pahasti.
  2. Ä

´tarviiko tallinnan eisteilylle passia??

Nykyään ei tarvii enää.
  3. Ä

Baby Semp1

käytettiin jossain vaiheessa. Huomasin myös klönttejä sillon kun en ravistanut pakettia kunnolla.
  4. Ä

Ryömimisestä,minkä ikäisenä oppinut?

Meillä tyttö alkoi ryömiä 4kk ikäsenä ja konttaamaan 5,5kk ikäsenä.
  5. Ä

Onko kellään muulla vessapaperia syövää lasta?

meillä :wave: syö myös kaikki mainokset ja muut paperit:)
  6. Ä

minkäkoikoisia 8 kk

Meillä tyttö oli sillon 77,8cm ja 10835g
  7. Ä

Mistäpäin ???

Olen raisiosta:)
  8. Ä

Typerin mainos

Elisan mainokset!!!!!!!
  9. Ä

G: Minkä ikäisenä sait esikoisesi?

olin 21v ja mies 26v
  10. Ä

kun lapsenne on ottanut ensiaskeleensa niin kuinka kauan siitä meni että käveli suht sujuvasti?

meillä tyttö otti ekat askeleet 10kk ikäsenä ja nyt 11kk ikäsenä kävelee jo tosi hyvin..
  11. Ä

Kumpi on parempi ruoka"rytmi"??

meillä on saman ikänen tyttö kun teillä. hänellä on samanlainen rytmi kun toi eka on. ja päikkärit on samaan aikaan. meillä ainakin toimii tosi hyvin.
  12. Ä

kakskymppisii äitejä turusta???

Meillä tyttö menee ens kuussa perhepäivähoitoon on sillon reilu 11kk. Tuntuu kans vähän pahalta laittaa niin pieni hoitoon mut saapahan sit kavereita ku tuntuu välillä et se tylsistyy täällä kotona ku ei oo kavereita.. me käydään tytön kanssa kerran viikossa vauvauinnissa, muita yhteisiä...
  13. Ä

mones päivä sun poika on syntynyt? meil on varmaan ihan saman ikäset lapset... meillä kans tyttö pitää aina kiireisenä varsinki nytten, ku harjottelee kovin kävelee ilman tukee..
  14. Ä

oon raisiosta ja mulla on tyttö 10kk.
  15. Ä

tietäiskö joku?

:wave:
  16. Ä

tietäiskö joku?

onko mahdollista saada jotain tukia lapsen hoitopaikka maksuihin? kun oon ite opiskelija ja ne maksut on tosi korkeita?
  17. Ä

Meinaatteko viedä heti vanhempainvapaan loputtua lapsenne hoitoon?

meillä tyttö menee hoitoon vasta kun on 1v. oon koko ajan saanu sen minimi äitiyspäivärahan ni eipä ne tulot paljoo muutu hoitovapaalla. ja hyvin pärjätään. kai se on elämäntavoistaki kiini...
  18. Ä

Montako tuntia teidän 4-6kk ikäiset vauvat nukkuvat yössä?

meillä kun tyttö oli 5kkse nukku 9-10h yössä, ilman yösyöttöjä. yö syötöt lopetti 5vko ikäsenä.

Yhteistyössä