mones päivä sun poika on syntynyt? meil on varmaan ihan saman ikäset lapset... meillä kans tyttö pitää aina kiireisenä varsinki nytten, ku harjottelee kovin kävelee ilman tukee..Alkuperäinen kirjoittaja HupuLupu:Moi. Täällä on ollut aika hiljaista. En ole itsekkään pahemmin kerinnyt tietokoneen ääreen. Poika pitää äidin kiireisenä Mitäs muille kuuluu?
Mä oon ihan vanha heinäkuussa 27v. Turkulaisia ollaan.Alkuperäinen kirjoittaja garol:Moikka!
Saako liittyä seuraan, vai olenko liian vanha? Kauheeta että voin edes ajatella noin.....heh hee.
Elikkäs olen 25-vuotias (tänä vuonna kyllä jo 26) turkulainen äiti ja kotona on myös Viljami 6,5kk. Itse olen kanssa ajtellut että johonkin äiti-lapsi juttuun olisi kiva mennä, mutta mulla on sama ongelma Ittulilla, eli ei huvita mennä yksin. oon muutenkin vähän huono lähtemään yksin mihinkään. Joten jos joku innostuu johonkin lähtemään, niin musta saa kyllä seuralaisen. (Kunhan ensin selätän tän flunssan)
Mä joudun valitettavasti laittaa lapsen hoitoon jo 11 kuukautisena, ei auta, pakko mennä töihin kun ei muuten rahat riitä. =( Onneksi voidaan miehen kanssa tehdä töitä ristiin, niin että lapsi joutuu olemaan vain puolipäivähoidossa.
Ei kai nyt muuta, jos huolitte tänne näin "vanhan" mukaan, niin ensi kerralla lisää. =)
Me asutaan radan toisella puolellaAlkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Voisko tänne pinoon tulla tämmönen 26v heinäkuussa tulee 27v mittariin.Lapsia meillä on 4 ja he ovat 4v,3v,2v ja 1v sekä masussa kasvaa viides ja la on 14.11.2009.Me asutaan Vaalassa päin ja ois kiva saada uusia tuttavia täältä turusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Me asutaan radan toisella puolellaAlkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Voisko tänne pinoon tulla tämmönen 26v heinäkuussa tulee 27v mittariin.Lapsia meillä on 4 ja he ovat 4v,3v,2v ja 1v sekä masussa kasvaa viides ja la on 14.11.2009.Me asutaan Vaalassa päin ja ois kiva saada uusia tuttavia täältä turusta.