Hakutulokset

1. M

Apuja kaipailisin teiltä viisaammilta ja kokeneemmilta =)

Minulla on poika 1v5kk, jonka kanssa syömisestä on vähälle aikaa tullut aivan älytön ongelma.. itse olen antanut sotkea ja syödä mutta välillä koitan itse syöttää esim. aamu ja iltapuurot ja jos on kiire lähtö edessä. noh, siis poika ei suostu syömään vaikka mitä virikettä pitää ruokailun...
  2. M

onko muita kenen n. 1v3kk on ihan riiviöitä?

Täällä 1v4kk ja kauhee riiviö.. siis ei usko mitää ja uhmaikäki taitaa jo olla ku joku jos ei herran mieleen mee nii sit kyl heittäydytään lattialle ja huudetaan! :whistle: :D
  3. M

Aika pelottava toi Matin 69-heila

Ohhoo :whistle:
  4. M

Palstajulkkikset ?

Onko savanna muuten taas bannissa kun ei ole täällä meidän ilona aikoihin ollut :D heheh
  5. M

Kyllä toi Päivien Viemää on mahtava sarja.

Lemmen viemää on kyllä ihana sarja :)
  6. M

Maitoa rinnoista, imetyksestä jo 6kk

Mulla sama homma, imetyksen lopetuksesta reilu vuosi ja maitoa tulee edelleen silloin tällöin.. neuvolasta kysyin ja terkkari oli kysynyt asiaa joltain erikoislääkäriltä joka oli sanonut että maitoa saattaa tulla vielä 4vuotta imetyksen lopettamisen jälkeen, juuri saunassa, seksin yhteydesää...
  7. M

Voi itkupotku.

Voimia odotteluun :) kyllä se kaksi vuotta nopeasti vierähtää, koitat vaan olla mahdollisimman paljon liikeessä ettei ehdi asiaa ajatella :D tyhmä neuvo varmaan mutta parempaakaan en keksi :D heh :hug:
  8. M

Voi itkupotku.

Minkä takia pitäisi kaksi vuotta odotella? opiskelujen taki? :)
  9. M

Karseeta.

:laugh:
  10. M

mä en saa mitään aikaiseksi!! ja että ärsyttää!!

Vähä sama homma täällä, tosin oon saanu jo kuivat pyykit viikattua (kaappiin asti en oo saanu), imuroituu, pölyt pyyhittuu :D vaan vielä ois vessojen pesu, astioiden tiskaus, kaupassa käynti, lattioiden luutuuminen.. mut tässä sitä vaan istutaan :D mutta onneks löytyy kohtalotovereitakin =)
  11. M

Kunnan vuokra-asuntojen valintakrieerit

Kyllä minä sain kaksin vuoden ikäisen lapseni kanssa kolmion työttömä vielä ollessani. vuoden verran kyllä asuntoa jouduin odottelemaan. voit myös asuntotoimistosta kysyä onko vaihtomahdollisuutta, eli jos joku kolmiosta haluaisi vaihtaa kaksioon.
  12. M

Onko se todella MUN TEHTÄVÄ keskustella ja olla kärsivällinen ton mielenterveyspotilaan kanssa, joka häiriköi koko naapurustoa??

Taitaa sit kyllä olla pari ruuvia löysällä sillä isännöitsiälläkin. mutta älkää vaan luovuttako, se ois niin väärin teitäkohtaan jos se naapuri sais taas yhdet asukkaat häädettyä.. huh mikä tilanne.
  13. M

Pp-hoitajista

Juu ne kuuluvat. ja kyllä itse ainakin nyt oon ruennu kattoo mitä sitä ostaa, esim välipalat teen itse, kiisseleitä, pannaria, marjapuuroa yms.. pitää vaan olla luova :D
  14. M

Pp-hoitajista

Nippa nappa riittää..
  15. M

Onko se todella MUN TEHTÄVÄ keskustella ja olla kärsivällinen ton mielenterveyspotilaan kanssa, joka häiriköi koko naapurustoa??

No on aikamoinen isännöitsiä jos ei häädä häirikköä.. kertaas sille isännöitsiälle ja vitipäänaapurille talon järjestysäännöst :D uhkaa tehä jollekkin korkeemmalle taholle valitus tuosta.
  16. M

Pp-hoitajista

Kulukorvaukset "hyvittävät" ruoka ja askartelu tarvike kulut yms.. ja kulukorvaukset ovat verotonta tuloa.
  17. M

Periytyykö velat omaisille?

eikai ne nykyään enää periydy.. mutta en kyl tosiaan ollenkaan varma ole.. kannattaa ihan jostain varmistaa sinun tuo.
  18. M

Pp-hoitajista

Itse aloitin juuri pp-hoitajan työt. saat molemmista lapsista kodinhoidontuesta jonkun verran, määräytyy veroprosentin mukaan sitten saisit ottaa vielä 2lasta hoitoon joista saisit palkkaa 715e sekäkulukorvaukset noin parisataa euroa kuussa verottomana.
  19. M

Mistä sais halvalla

netanttilassa myös melko edullisia, vasta tilasin ja hintaa taisi olla 49,90. saa vielä osissa maksaa jos haluaa..

Yhteistyössä