Karseeta.

On mulla hömelö mukula :D
Ekan kerran otin ja heitin sen huoneeseensa riehumaan sulkien oven perässäni (joo, se saa sen kyllä itsekin auki..) ja jäin siihen oven taakse huokaisemaan syvään. Noh, kai te jujun tiedätte.. ei saa ja hali hali :saint:
Ja kun oltiin tulossa muksun huoneesta pois, se heitti oven kiinni mun nenän edestä ja jätti mut yksin sen huoneeseen :LOL:

se siitä
Mää aina vannoin kostavani ukolle kunhan kasvan kun istutti pimeässä vaatehuoneessa tai antoi remmiä. No koskaan et kasvanut tarpeeksi isoksi kostamaan joten muutin kotoa kun kynnelle kykenin ja sitä ennen karkailin.
En ole lyönyt lapsiani mutta voisi olla toisinkin päin kuten siskoni. Niin paljon lyö ja huutaa että otettiin lapset huostaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
En mä tiedä, mut kaveri siit aina vitsailee :LOL:
Nääh, kai se meni siitä "hali hali"-kohdasta kun jätkä ympyrän juostuaan avas sen oven ja nauroi mulle oikein aurinkoisena.. otti reppana vielä mua kädestä kiinni ja talutti huoneestaan ulos.. vähän mä repeilin :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
En mä tiedä, mut kaveri siit aina vitsailee :LOL:
Nääh, kai se meni siitä "hali hali"-kohdasta kun jätkä ympyrän juostuaan avas sen oven ja nauroi mulle oikein aurinkoisena.. otti reppana vielä mua kädestä kiinni ja talutti huoneestaan ulos.. vähän mä repeilin :D
IHANA!!! :heart:

Yhteistyössä