Hakutulokset

1. B

Deittailu raskaana

Ei, siis mulla on melkoisen korkea seksuaalimoraali, joten seksijutuissa olen melko konservatiivinen. Multa ei todellakaan siis lohkea helposti - mulla ei ole ollut yhtäkään one night standia ja mulla on sellainen sääntö, etten harrasta seksiä ainakaan ensimmäiseen kahteen viikkoon tapailun...
  2. B

Deittailu raskaana

Mä tarkoitan siis ensisijaisesti tapailua, sillä siinähän tehdään aina juuri ihmissuhdekokeilu: testataan, josko jutusta voisi kehittyä ihan kunnon suhde, eikä vain satunnaisia viihdyttäviä treffejä.
  3. B

Deittailu raskaana

No siis mun empiiristen havaintojeni perusteella näyttää siltä, että on olemassa miehiä, joilla on selvästi jokin juttu raskaana oleviin. Kyse on kuitenkin selvästi seksuaalisesta intressistä, joten sen kaltaisia miehiä mä en ainakaan koskaan tapaile. Mulla on kuitenkin melko laaja sosiaalinen...
  4. B

Deittailu raskaana

Entä alhainen seksuaalimoraali?
  5. B

Deittailu raskaana

Kysymys on siis se, että onko teistä ihan hyväksyttävää käydä treffeillä ja pitää yllä aktiivista seuraelämää raskaudesta huolimatta? Lähtökohta on siis se, että raskaana oleva yksilö on sinkku, Itse olen siis sinkku ja raskaana (viikkoja nyt 28+2). Mun on käsittämättömän vaikeaa irrottaa...
  6. B

Lastensuojeluilmoitus...

Mä en käsitä, mitä kummaa on julkista kontrollitehtävää suorittavien ammattiryhmien edustajien palstailussa. Kyllä sosiaalityöntekijät ja poliisitkin tekevät vapaa-ajallaan jotakin täysin muuta kuin pohtivat virkatehtäviä.

Yhteistyössä