Hakutulokset

1. H

3-vuotiaiden äidit

meillä täyttää 3vee marraskuussa ja n.kuukausi sitten sairaalassa mitattuna oli 100cm ja 16kg
  2. H

Uintiharrastuksesta

Me käydään säännöllisesti uimahallissa (muuten kuiin kesällä jolloin käytiin järvessä) 1-2krt/2vk, pojalla ikää 2v.9kk. Ei osaa uida mutta kovasti tekee uintiliikkeitä ja polskuttelee kun pitää kiinni. Vauvauintii aloitettiin n.4kk iässä ja ohjatussa käytiin vuotiaaseen asti kerran viikossa...
  3. H

Hampaista

Meillä meni niin "hauskasti" hampaiden kanssa että kaikki olivat suussa 14kk mennessä. Oltiin tämän vuoksi hammaslääkärissäkin silloin vielä uudemman kerran kun niitä tuli sellaisella tahdilla ettei meinattu perässä pysyä. 8kk iässä tuli 4 hammasta yhtäaikaa ylös ja suu ihan turvoksissa ja...
  4. H

uhmaikä ja voimat finito!

Hei :wave: Meillä alkaa vihdoin uhma helpottaa.. tai no enää saa raivarin vain kerran päivässä,toisinaan ei lainkaan *jipii* Nyt on jäänyt vain "huonokuuloisuus", eli mitään ei meinata kuulla ilman äänen korottamista. Isää ei meinata kuunnella ollenkaan. Kyllä sitten kun tarttee oikein...
  5. H

kuritus aiheeseen..

Mä en hyväksy edes tukistamista. Aina olen ollut ehdoton sen kanssa että millään tavoin ei toisiin käydä käsiksi, ei lapset toisiinsa-ei aikuiset toisiinsa-ei lapset vanhempiinsa-eikä vanhemmat lapsiinsa. On vaan pärjättävä ilman kuritusta ja osattava ratkaista tilanteet ilman "kiinni käymistä"
  6. H

tutti pois...kokemuksia

meillä tutti jäi pois vajaa 2v. ikäisenä, tutti oli tuohon asti tooosi tärkeä,ja niitä oli monia :/ oltiin kaksvuotis hammaslääkäri tarkastuksessa ja sai sieltä valita auton "palkkioksi" kun päästiin kotiin ja tuttia taas haikailtiin niin sanottiin että sehän jäi hammas-tätille ja sinä sait...
  7. H

\ Meilläkin on ensimmäinen selvä uhmaikä nyt. Ne tavalliset tappelut ei oo mitään verrattuna tähän.. Nyt kun raivareissa ei ole päätä eikä häntää,voi alkaa mistä vaan ja jatkua tuntitolkulla suoralla huudolla ja hyppimisellä niin ettei poika edes tiedä mistä kaikki alkoi. Välillä huomaa että...
  8. H

Lapset irti autossa

Mä olen tätä samaa ihmetellyt. Välillä näkyy mitä hurjimpia juttuja. Yks päivä kaupan pihasta lähti auto jossa pelkääjänpaikalla oli lapsi(varmaan parivuotias) ja hän roikkui tuulilasilla tai siis nojasi kojelautaan kainaloitaanmyöden jalat penkillä. Pelästyin todella että miten ihmeessä joku...
  9. H

Ei sanoja

Meillä oli sama ongelma. Pelästyin todella kun tuntui että kaikkien muiden lapset puhuivat jo herraties kuinka paljon, ja paine sen kun vain kasvoi. Siinä parin vuoden tienoilla tuli joitakin sanoja, puolivuotta myöhemmin hän yhdisti kankeasti pari sanaa "mamma hakkaa" (=mammalla hakataan, eli...
  10. H

Minnekkä lomalle 2.7 vuotiaan kanssa?

meillä poika 2v.8kk... Muumimaailma oli aivan ehdoton, meillä oli tosi kivaa ja monta ihanaa muistoa jäi. Hienosti jaksoi koko päivän ja kaikki muumit tuli kyllä halattua :D
  11. H

Pojalla ikää 2v.8kk ja hirmuinen uhma. Ei olis ennen tätä hetkeä tajunnut millaiseksi voi elämä muuttua. Tuntuu että elämä ei muuta juuri tällähetkellä ole kun raivareita. Silloin kun se alkaa niin oksat pois, mikään ei hillitse ja kaikkien pinna on koetuksella. Pojallla vielä temperamenttia...
  12. H

v. -2002

ei ihan :D marraskuussa 2002 syntyi poika :wave:
  13. H

Nukkumaan meno, miten teillä?

meillä poika 2v.7kk ja unenlahjat on aina olleet hyvät. Meillä luetaan 2 iltasatua ja odotetaan siihen asti kun poika nukkuu. Poika on kova ollut lukemaan ja tykkää kovasti kuunnella, niinpä on selkeät sävelet että kaksi kirjaa ja valot pois,muuten luettaisiin 5 jos poika sais päättää. :D...
  14. H

rakkaus(ko)

niin olen sanonut miehelleni että oiskohan hänkin onnellisempi jonkun muun kanssa? hän vaan jaksaisi uskoa tähän meidän liittoon. itse olen ihan loppu. meillähän ei pitäisi olla mitään vikana. kaikki asiat ihan hývin ainakin hänen mielestään. ei väkivaltaa, viinaa tai kolmansia pyöriä...
  15. H

rakkaus(ko)

sama täällä. ihastus tuli niin äkkiä etten edes tajunnut. tunne on molemminpuolin. tiesin että olen elänyt avioliittoani todella tunneköyhässä ilmapiirissä, mutten tiennyt että kaipasin juuri sitä tunnetta niin paljon. eli kun tunnetta ei ole ollut pitkään aikaan, ilmeisesti aloin etsimään...
  16. H

Kuukautiset synnytyksen jälkeen

Imetin 8kk ja silloin ei ollu kuukautisia, että kauan meni :D
  17. H

Kuinka pitkiä 3-vuotiaanne ovat?

2v. neuvolassa pituutta oli poitsulla 94cm ja painoa 14kg. Nyt ikää 2.5v. ja 98cm housut ovat lahkeista hiukan lyhyet mutta painoa ei kauheasti ainakaan ole tullut, pitkä hoikka poika,kuten isänsä..
  18. H

eka 12"

\ Me kans koitettiin myös 14" mutta siinä ei jalat yltäny hyvin polkimille.. minkäs ikäisenä teillä pyöräily aloitettiin?
  19. H

eka 12"

Eilen ostettiin pojalle eka pyörä, voi sitä intoa ja onnellisuutta :D Poika on nyt 2.5v. ja polkutraktorilla on tähän asti huristeltu. Vähän vaikeaa se pyörällä meno vielä on, kun pyörällä ei taaksepäin saa poljettua niinku traktorilla saa. Ai ai , ja kuinka hienosti se kello soikaan :D

Yhteistyössä