Hakutulokset

1. ninni28

Onko kukaan teistä ollut vauvana keskonen?

Hei.Synnyin v.1983 ja rv 27.Painoa oli 1250g ja pituutta 38cm.Ei ole ainakaan mitään erityistä kehityksessä/myöhemmällä iällä huomattu. Mitä nyt ensimmäinet kuukaudet oli vaikeita kun keuhkot ei ollut vielä kunnolla kehittyneet.
  2. ninni28

Nimeä YKSI suosikki lastenvaatemerkeistä ja perustele valintasi! :)

Molo kids! Värikkäitä ja miellytävää kangasta sekä kestävät aika hyvin pesua.
  3. ninni28

Muita, jotka tykkää käydä sateella kävelemässä?

on mukavaa kävellä sateella tyhjillä kaduilla..
  4. ninni28

Kuinka paljon 6kk vauva voi syödä kiinteitä/vrk? (suursyömäri :D)

Meillä syödään noin 5krt päivässä,aamulla puuroa,välipalaksi hedelmä/kasvissoseita ja ruoaksi esim. perunaa ja lihaa,iltapalaksi puuroa,välissä maitoa ja ruoan päälle.Tyttö täytti 6kk ja pienikokoinen mutta hyvin maistuu:),joten normaalilta teidän syömiset kuullostaa mun korvaan.
  5. ninni28

Aitoa ystävyyttä Helsinki + lähialueet

Haluan nostaa tän ketjun ylös,koska toi aloitus oli niin hyvä.. ja tuntui siltä kuin olisin itse suuriltaosin kirjoittanut sen;).Taidan olla vähän myöhässä ,mutta jos jos haluaa kirjoitella mun kanssa ja tutustua niin yv:tä tulemaan..olen 28v yhden lapsen äiti.
  6. ninni28

Vantaalta tai helsingistä kahvittelu/kävelyseuraa?

Hei..Oon 28v tytön äiti.tyttö on 3kk ja on vähän yksinäistä joskus päivisin.Olis mukava tutustua johonkuhun jonka kanssa kahvitella tai vaunutella??Itse asun rajakylässä.Tuntuu et kaikki asuu aina niin kaukana..Iälläs tai muulla ei oo väliä. Semmosta rentoa ja kaikkien kanssa toimeentulevaa...
  7. ninni28

Äitejä Vantaa ja lähiseutu?

mulle saa kans laittaa postia halukkaat. oon 28v ja vailla kahvittelu/vaunuseuraa.

Yhteistyössä