Mistäpäin olet? Ei täällä Jyväskylässä vaan löydä kirppareilta lapsille/vauvoille mitään kivaa Kalliilla myyvät tuhatkertaa pestyjä, nukkasia 5v vanhoja lumppuja... Paitsi itselleni löydän kyllä joka kerta jotain kivaa...Kaikki mitä nyt sattuu kirppareilta löytymään en tiedä siis oikein mitään merkkejä, tai siis tiedän, mutten ole ostanut. Ei ole mitään järkeä, kun käytettyinä saa todella hyväkuntoisia ja halpoja vaatteita meidän puolivuotiaalle.
Ohho, ihme kun ei löydy. Olen Keravalta, täällä on yksi ihan ookoo kirppis ja yksi takuuhyvä ja kesäisin on aina katukirppis joka viikko, sieltä löytyy taatusti.Mistäpäin olet? Ei täällä Jyväskylässä vaan löydä kirppareilta lapsille/vauvoille mitään kivaa Kalliilla myyvät tuhatkertaa pestyjä, nukkasia 5v vanhoja lumppuja... Paitsi itselleni löydän kyllä joka kerta jotain kivaa...
Aijaa. Ihan pienille löytyy jonkin verran, siis alle 68cm. Siitä isommat alkaa olla huonoja, just sellasia ruokatahraisia Onneksi löytyy itelle, enää en ostakaan itelle muualta vaatteita... Kengät ja takit kuitenkin uusina, niin ja alus- ja urheiluvaatteet...Ohho, ihme kun ei löydy. Olen Keravalta, täällä on yksi ihan ookoo kirppis ja yksi takuuhyvä ja kesäisin on aina katukirppis joka viikko, sieltä löytyy taatusti.
Kyllä näiltäkin kirppareilta löytyy niitä kiskureita, jotka vetävät viittä euroa likaisesta bodystä, mutta kun vähän tonkii ja tutkii, löytyy parilla eurolla jopa talvihaalari. Sen olen myös huomannut, että mitä vanhempi lapsi, sitä vaikeampi on löytää kirppisvaatteita. Vauvoille on eniten ja parhaimman kuntoisia.