Nimeä YKSI suosikki lastenvaatemerkeistä ja perustele valintasi! :)

Kaikki mitä nyt sattuu kirppareilta löytymään :D en tiedä siis oikein mitään merkkejä, tai siis tiedän, mutten ole ostanut. Ei ole mitään järkeä, kun käytettyinä saa todella hyväkuntoisia ja halpoja vaatteita meidän puolivuotiaalle.

Kaikki mitä nyt sattuu kirppareilta löytymään :D en tiedä siis oikein mitään merkkejä, tai siis tiedän, mutten ole ostanut. Ei ole mitään järkeä, kun käytettyinä saa todella hyväkuntoisia ja halpoja vaatteita meidän puolivuotiaalle.
Mistäpäin olet? Ei täällä Jyväskylässä vaan löydä kirppareilta lapsille/vauvoille mitään kivaa :( Kalliilla myyvät tuhatkertaa pestyjä, nukkasia 5v vanhoja lumppuja... Paitsi itselleni löydän kyllä joka kerta jotain kivaa...

Mistäpäin olet? Ei täällä Jyväskylässä vaan löydä kirppareilta lapsille/vauvoille mitään kivaa :( Kalliilla myyvät tuhatkertaa pestyjä, nukkasia 5v vanhoja lumppuja... Paitsi itselleni löydän kyllä joka kerta jotain kivaa...
Ohho, ihme kun ei löydy. Olen Keravalta, täällä on yksi ihan ookoo kirppis ja yksi takuuhyvä ;) ja kesäisin on aina katukirppis joka viikko, sieltä löytyy taatusti.
Kyllä näiltäkin kirppareilta löytyy niitä kiskureita, jotka vetävät viittä euroa likaisesta bodystä, mutta kun vähän tonkii ja tutkii, löytyy parilla eurolla jopa talvihaalari. Sen olen myös huomannut, että mitä vanhempi lapsi, sitä vaikeampi on löytää kirppisvaatteita. Vauvoille on eniten ja parhaimman kuntoisia.

Ohho, ihme kun ei löydy. Olen Keravalta, täällä on yksi ihan ookoo kirppis ja yksi takuuhyvä ;) ja kesäisin on aina katukirppis joka viikko, sieltä löytyy taatusti.
Kyllä näiltäkin kirppareilta löytyy niitä kiskureita, jotka vetävät viittä euroa likaisesta bodystä, mutta kun vähän tonkii ja tutkii, löytyy parilla eurolla jopa talvihaalari. Sen olen myös huomannut, että mitä vanhempi lapsi, sitä vaikeampi on löytää kirppisvaatteita. Vauvoille on eniten ja parhaimman kuntoisia.
Aijaa. Ihan pienille löytyy jonkin verran, siis alle 68cm. Siitä isommat alkaa olla huonoja, just sellasia ruokatahraisia :( Onneksi löytyy itelle, enää en ostakaan itelle muualta vaatteita... Kengät ja takit kuitenkin uusina, niin ja alus- ja urheiluvaatteet...

määä
Mä vannon Lindexin nimeen. Edullisia ja nättejä, ei tietenkään kaikki. Ja säilyvät useinmiten hyvänä pesusta toiseen.

Viime aikoina oon ostellu myös Metsolaa, ovat vaan niin turkasen kalliita. Yksien pöksyjen hinnalla saat 6 Lindexistä :D

Ulkovaatteissa oon tykänny Remusta, se on edullinen ja kestävä.

H&M hinta-laatu kohdallaan ainakin mulle:D

Olen huomannut ettei kannata aina ostaa sitä 50e tunikaa koska se laatu ei todellakaan aina vastaa hintaa.

Haalistuminen ja kuluminen on joissain kalliissa merkeissä enemmän sääntö kuin poikkeus. Halvemmatkin merkit pysyy parempina pidempään.

Yhteistyössä