Hakutulokset

1. R

Pistetään pystyyn palstauskis pino

En mäkään tee tahallani, mutta valitettavasti aina joskus teen väärin ja pahasti. Jo ajatus jostain on joskus paha ja en mä nyt kehtaa sitä sille toiselle mennä kertoon, kun asiat menis vaan entistä enemmän solmuun. Mutta tiedän, että olen ajatellut väärin. Tunnustan sen Jumalan edessä ja...
  2. R

Ok, kuka sua ohjaa siihen seuraavaan elämään ja että minä sä sitten synnyt? ja kuka pitää noista sun teoista laskun? Kun sä siis seuraavassa niitä edellisiä sovittelet?
  3. R

On, se on todella lohduttavaa. Että vaikka välillä on niin heikko ja surkee, tietää, että on Isä, joka rakastaa mua just tällaisena. Hän tuntee ja tietää mut sisintäni myöten. Ja silti rakastaa, vaikka olenkin välillä todella "tuhma".
  4. R

Niin ja oikeastaan, mitä varten sä "kilvoittelet"? Mihin joudut jos sulla on noita pahoja tekoja enemmän, kuin hyviä?
  5. R

Ei ole tyhmä kysymys! Kyllä mä kans ajattelen, että ei Jumala kadu armolahjojansa, ja niinhän Raamattukin sanoo. Hienoa, että oot palannut takaisin Jumalan tykö :)! Pyydä Jumalalta, että Hän täyttäisi sua Pyhällä Hengellään ja että armolahjat saisivat taas virittyä toimimaan. Niiden tarkoitus on...
  6. R

LAPSILISÄT tuli. Joko meni?

Mitä?? Tänäänkö ne tulevat? Positiivinen yllätys. Olen koko ajan luullut, että tulevat vasta ma 26. pvä :)!
  7. R

Mitään sovitettavaa ei ole? Miten esim eilinen? Ajattelitko kenestäkään mitään pahaa? Sanoitko yhtään pahaa sanaa? Pahoititko kenenkään mieltä?
  8. R

Ei, kyllä minä arvostan suuresti luontoa ja Jumalan luomaa maailmaa, jokaista ihmistä. Jokainen on Jumalan suuri taideteos. En mä millään Raamatulla siteeraa arkielämässä ;). Mutta totuus on kristinuskossa hyvin yksinkertainen, niin yksinkertainen, että todellakin lapsikin sen voi ymmärtää :).
  9. R

Ja JUURI noin se ilman Jeesusta menee. Miten sä sovitat omat pahat tekosi?
  10. R

Ja ersä armolahjoista on parantamisen armolahja. Tännään pyysin rukousta kipeän jalkani puolesta eräältä uskovalta, jolla on tämä armolahja, ja jalka parani heti!! =)
  11. R

Jokaikinen ihminen on automaattisesti saatanan puolella. Koska ihminen tekee pahaa, edes kerran elämässään. Jumala on absoluuttisen hyvä. Jeesus kuoli tuon pahan puolesta, kantoi jokaisen pahan teon ristillä. Ja ihmisellä on mahdollisuus ottaa tuo Jeesuksen sovitustyö vastaan tai hylätä se.
  12. R

Voihan asian ilmaista niinkin, että hyvä ja paha. On jommalla kummalla puolella aina. Ei voi olla siinä välissä. Kaikki ovat alussa sen pahan puolella. Jeesus tuli ja sovitti itsessään sen pahan, koska Hän on ainoa, joka maan päällä eläessään ei ole ollut pahan puolella. Ja Jeesuksen kautta...
  13. R

Ei siellä enää kukaan ole mikään "tavis", vaan kaikki ollaan omalla tavallamme varmasti todella hurmaavia ja ihania :)!
  14. R

Varmaan niinkin, ettei ole enää niin väliäkään. Mutta olen lukenut ja kuullut ihmisistä, jotka ovat "vierailleet" taivaassa ja kertovat että kaikki aistit ovat siellä täydellisesti toimivia, ja että ihmisten ulkonäkö on kyllä tunnistettava, mutta ilman syntiä...ja mikä on täydellinen? Jokainen...
  15. R

Täällä taas bailaan kuulokkeet päässä ja palstailen. :)

http://www.youtube.com/watch?v=lknfGuFk0GM Tällainen just nyt, mut spotifylta...
  16. R

Kyllä siellä jokainen toisensa tunnistaa, mutta olemme siellä ikään kuin parannettu versio itsestämme ;).
  17. R

Niinhän se on. Jos emme ole Jeesuksen omia, olemme saatanan omia. Välimuotoa ei ole :/.
  18. R

Ei, ei se tarkoita, että jos on jollain tavalla vammainen, ettei pääsisi taivaaseen. Vaan siitä, että me kaikki olemme tehneet syntiä tässä ruumiissa, ja se syntinen ruumis ei voi päästä taivaaseen, vaan me saamme uuden, kirkastetun ruumiin taivaassa. Siinä ruumiissa ei ole vammaa, ei mitään...
  19. R

Niin taisi käydä. Itse asiassa Jumala kyllä voi kääntää kaiken siunaukseksi :). "sillä KAIKKI yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat" (roomalaiskirjeestä, mun yksi lempparikohta ;))
  20. R

Joo, mitäs nyttin rinnalle ;)

Yhteistyössä