Hakutulokset

1. K

Elämä yhtä helvettiä lapsen kanssa....

justjust :headwall: voi kuulehan nyt kullanuppuseni, meillä selkeät rajat ja kumma kyllä muut lapset osaa niitä noudattaa. toiseks arestissakin ollut monesti ja välillä tapeltu jopa tunti vain ja ainoastaan sen takia että pysyy siinä aresti paikassa sen sovitun ajan. ja kun olet noin pätevä...
  2. K

sitähän se on kun se jatkuva taistelu joka ikisestä asiasta uuvuttaa ja kun uusi päivä alkaa heti riitelyllä ja tappelulla :(
  3. K

meillä myös tämä ollut syntymästään asti vaativa tapaus :/
  4. K

olen katsonut ja sovellettu niitäkin ohjeita,mut ei toimi.
  5. K

mitäs sitten jos näistä ei ole apua?
  6. K

ei muuten pidä paikkaansa, ainakaan meillä.
  7. K

uteliaisuuttani kysyn, että millä tavalla itse pidät kuria? mitä teet riehuvalle lapselle?
  8. K

kiitos tästä, vaikutti lupaavalta ja juuri siltä mitä meillä eletään
  9. K

Mikä se semmonen kirja on? pakko se on ottaa yhteyttä kasvatus- ja perheneuvolaan,kun tilanne ei millään muutu tai rauhotu vaan pikemmin tuntuu että pahempaan mennään :(
  10. K

Ainakin suurimmaksi osaksi.... eli keskimmäinen lapsi on todella siis TODELLA voimakas tahtoinen ja tällä hetkellä tunne että olen jollainlailla epäonnistunut äitinä ja tehnyt jotain jossain vaiheessa väärin. Lapsi alistaa,kiusaa ja härnään sisaruksiansa, varsinkin vanhempaa lähes ottaen...
  11. K

Löytyisikö kavereita nutrilett "kuurille"?

Mulla ei ainakaan kilot tulleet takasin, silloin kun ekan kerran kokeilin ja nyt tosiaan yritän saada nämä loputkin ylimääräiset pois. Se 5pvä juomajauhe maksaa n 30e, paketti sisältää 25 annospussia.
  12. K

vai ei löydy ketään innokasta,höh.
  13. K

Tänään starttasin vähintään 10 pvä olisi tarkoitus nutrata. Olisi kiva jos sais kaverin mukaan =)
  14. K

HUI helevata =/

Nyt meni unet minultakin
  15. K

MITÄ AJATTELISITTE SIITÄ JOS MIEHENNE

kävisi syömässä ja elokuvissa toisten naisten kanssa?
  16. K

ootteko huomannu miten paljo tää palsta vie koneesta resursseja tms

samaa minäkin kironnut :kieh: kone hurisee tauotta hieman ylikierroksia :whistle:
  17. K

Kuumia isäntiä! (kuvien kanssa)

Mä osasin,jibii :D

Yhteistyössä