Hakutulokset

1. K

Minkä verran teillä yleensä jää kuukaudessa laskujen jälkeen

noin 150e ja minä +3 lasta
  2. K

palstan omat kalsarikänni bileet :)

Mä liityn tähän pinoon ja ihan vaan vitutukseen aattelin ottaa "pari" rentouttavaa
  3. K

Miksi niin moni on tänäänkin sekaisin?

Kunhan on ja aina oma perse tärkeempi ku esim lastensa...
  4. K

ONKO TITITYYSTÄ KUULUNUT?

Oikeestikko? Täytyy vissiin ottaa silmä käteen...
  5. K

Miksi niin moni on tänäänkin sekaisin?

Just sen takia kun mies on KUSIPÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.................. :headwall:
  6. K

ONKO TITITYYSTÄ KUULUNUT?

?
  7. K

GALLUBBIA YÖN RATOKSI; KUINKA MONI 100% TYYTYVÄINEN KROPPAANSA?

No joopa joo, 3 lasta synnyttänyt ja imettänyt niin voi arvioida kuinka kohillaan paikat on B) eli jos fyrkkaa ois ni pistäisin uusiks koko kropan :xmas:
  8. K

G. Kuinka moni antanut miehellensä anteeksi syrjähypyn?

Ja kauanka suhdetta/avo-avioliittoa sen jälkeen kestänyt? Oletko sen jälkeen epäillyt? ja kuinka pettäminen tuli ilmi?
  9. K

perheenrikkoja

Ap:llä aika veemäinen tilanne, mutta kyllä kertoisin miehelle ja sen jälkeen myöskin hänen "vaimolle". Kun tuntuu että yleisesti kuvitellaan että ne vaimot/naiset mitkä lastensa kanssa kotona ei tiedä mistään mitään eikä ymmärrä mistään mitään :headwall:
  10. K

KERHON PERUSTAJA HAUSSA

en kyllä löytäny (tai sit oon sokee), mut kiitos silti.
  11. K

KERHON PERUSTAJA HAUSSA

Eli "särkyneet sydämet" kerhon perustajaa huhuilen!
  12. K

Elämä yhtä helvettiä lapsen kanssa....

sitä päivää minäkin odotan että tilanne tasaantuisi. Nyt kun kyse ei ole pelkästä uhmasta koska ollut vaativa jo syntymästään lähtien. Johdonmukainen olen mielestäni ollut. Apu todellakin on paikallaan ja heti maanantaina aionkin olla yhteydessä kasvatus- ja perheneuvolaan, näin tilanne ei...
  13. K

Siis missä syy käytökseen? Jos uhmaa meinaat ni se on kummallista et se sama uhma ollut syntymästä asti.
  14. K

Olenko näin väittänyt? Erimieltä voikin ja saakin olla,mutta se että heti vedetään omia perättömiä johto päätöksiä ja kuvitellaan että jokaiseen lapseen tepsii samat keinot/konstit.
  15. K

Ehdinpäs tulla lukemaan loputkin. Näyttää olevan lukemattomia näitä äitejä joiden mielestä jokainen lapsi on samanlainen. Mutta kiitos kaikille asiallisesti vastanneille ja on myöskin lohduttavaa huomata että myös muilla vastaavanlaisia lapsia.
  16. K

Niin että luulet että olen antanut luvan että hakkaa ja lyö vaan toisia????? Kyllä kuule on varsin tietoinen ettei niin saa tehdä!!!
  17. K

Ei annettu periksi,mutta miksi ihmeessä pitäisi jatkaa jos kerran ei ole tehonnut? Ja seurauksia tulee aina kun toisia satuttaa!
  18. K

tätäkin ollaan joskus tehty.
  19. K

millähän tavalla etsin syitä toisista??? :o

Yhteistyössä