Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Paljon tollanen kuuri maksaa? Eiks ne kilot tuu sit takaski yhtä nopeesti,kun siirtyy taas normaaliin ruokaan?
Oliks sulla sillon ekalla kerralla toi 5 päivän kuuri?Paljon lähti kiloja sillon?Alkuperäinen kirjoittaja katkus:Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Paljon tollanen kuuri maksaa? Eiks ne kilot tuu sit takaski yhtä nopeesti,kun siirtyy taas normaaliin ruokaan?
Mulla ei ainakaan kilot tulleet takasin, silloin kun ekan kerran kokeilin ja nyt tosiaan yritän saada nämä loputkin ylimääräiset pois. Se 5pvä juomajauhe maksaa n 30e, paketti sisältää 25 annospussia.
tuolla ylempänä kerroin.Ja nimenomaan sitä juomajauhetta.Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Oliks sulla sillon ekalla kerralla toi 5 päivän kuuri?Paljon lähti kiloja sillon?Alkuperäinen kirjoittaja katkus:Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Paljon tollanen kuuri maksaa? Eiks ne kilot tuu sit takaski yhtä nopeesti,kun siirtyy taas normaaliin ruokaan?
Mulla ei ainakaan kilot tulleet takasin, silloin kun ekan kerran kokeilin ja nyt tosiaan yritän saada nämä loputkin ylimääräiset pois. Se 5pvä juomajauhe maksaa n 30e, paketti sisältää 25 annospussia.
Alkuperäinen kirjoittaja katkus harmaana:tuolla ylempänä kerroin.Ja nimenomaan sitä juomajauhetta.Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Oliks sulla sillon ekalla kerralla toi 5 päivän kuuri?Paljon lähti kiloja sillon?Alkuperäinen kirjoittaja katkus:Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Paljon tollanen kuuri maksaa? Eiks ne kilot tuu sit takaski yhtä nopeesti,kun siirtyy taas normaaliin ruokaan?