Hakutulokset

1. haidi

Paljonko miehesi tienaa?

25000e
  2. haidi

Kaukomaille...

raskaana (vkoilla 15-17) ollessa? Kuin on mennyt ja mahd. vinkkejä matkan onnistumiseen, kiitos : )
  3. haidi

kuinka nopeasti....

kohta viisi vuotta yhdessä, asuttu 4,5vuotta yhdessä, emme ole vielä kihloissa eikä ole lapsia. No hurry :D
  4. haidi

kuparikierukka

Heips!No huh huh mitä summia ootte maksaneet...Itse menin jälkitarkastukseen ja lääkäri tutki paikat ja kysyi että mitäs olet ajatellut ehkäisyksi ja nii sitten laitettiin samalla kuparikierukka,5 vuoden.Ja ilmainen oli,ei edes poliklinikka maksua tullut!Ja toiminut moitteettomasti tähän päivään...
  5. haidi

mahan venymisestä

hei!itselläni oli sama ongelma parisen vuotta sitten.kyllästyin katsomaan roikkuvaa alavatsaani ja siitä se sitten lähti.ruokavalio ja liikunta,ainakin minun mielestä ne parhaat auttajat..nykyään mahtuu jo samat vaatteet kuin ennen raskautta =)
  6. haidi

auttaakaapa minua ja meitä :O)

hei!luin tuon sinun jutun ja ihan ymmällä..no lapset ovat erilaisia.meillä opetin tyttöni,aina ulos mennessä,että nyt kengät jalkaan,takki päälle..ja niin pois päin.nyt tyttö 2v3kk ja vähän liiankin aktiivinen pukemaan ja riisumaan,tuo jopa äidillekkin kengät kun lähtään ulos :)kärsivällisyyttä...
  7. haidi

Täällä kun aina valitetaan exästä joka kinuaa lisää rahaa,

Kysy siltä ex-ukoltas seuraavan kerran,kun se narisee,että sä yrität kyniä sen,että:"etkös sitten halua osallistua lapsesi elatukseen". Eikö lapsi hänen mielestään tarvitse vaatteita ja mahdollisuuden harrastuksiin. Kaikki mitä saat häneltä,saa lapsikin. Jos jäät paitsi jostain,jää lapsikin...
  8. haidi

Olen nähnyt miehen puolelta vastuuttomuutta vaikka asumme yhdessä ja meillä on yhteinen lapsi. Itse olen pistänyt kovan kovaa vastaan. Esim.jos ei kiinnosta tehdä kotitöitä (ei tee ollenkaan),voi mielessään miettiä,kuinka itse uuvun ja kaikki kodinhoitoon tarkoitettu aika on lapselta pois...
  9. haidi

Pistä se ex-ukkos koville ja sano,ett homma menee jatkossa näin ja sitten latelet sille järkevät sepostukset. Järkevät siis,jotta hän on yhteistyökykyinen. Jos ukkoo yskittää,sano sille,että asioista voidaan myös sopia lastenvalvojan luona. Ennen pitkää uuvutat itsesi tolla nykyisellä...
  10. haidi

Miehellä ihastus, mikä neuvoksi?

Miehille on annettu joku kumma lupa "etsiä itseään". Yleensä se tapahtuu vaimon ja lasten kustannuksella. Kun hetken huuma on ohi,mies palaa kotiin ja on kuin ei mitään olisi tapahtunut. Jos minun mieheni "etsii itseään" toisen naisen sylistä, saa sen jälkeen etsiä itseään lopullisesti jossain...
  11. haidi

Exän kanssa yhteen uudestaan?

Exän kanssa yhteen palaaminen on kuvitelma jostain jäänteistä,kun meni hyvin. Seksi luisti ja oltiin niin rakastuneita. Se tunne ei palaa eikä onnistu oikeasti. Se on sama asia,kuin víime kesänä onnistunut etelän matka yritettaisi ottaa tänä kesänä uudestaan samassa maassa,samassa hotellissa...
  12. haidi

Käytkös sinä kaunis Aamu töissä? Jos et,mitä lapsesi tekee tarhassa? Jos maksat täyden maksun päiväkodissa,lienee sinulla luulisi olevan hyvät tulot. Lasta ei voi rahassa mitata.Onko lapsesi syyllinen,että sinä koet olevasi lähes varaton? On hyvä asia,jos sinnittelet ilman sossun tukea...

Yhteistyössä