Äiti -67
\
Minä en ole mikään himourheilija, enkä trimmaaja mitenkään, mutta haluan varmasti näyttää hyvältä ja palautua entiselleni. Päälläni en aio seistä, mutta parhaani yritän ihan oman itseni vuoksi, mutta myös halusta miellyttää miestäni niin hyvin kuin voin.
Tietenkin jokaisen oma valinta eli jokainen toki päättää itse elämästään, että mikä on hyvä! Mukavaa kesää kaikille. :wave:
Olen samaa mieltä, että älkää nyt naiset antako itsenne repsahtaa! Siis ei mitään stressiä, mutta miksi ihmeessä ette välitä itsestänne niin, että haluaisitte näyttää hyvältä?? Se vaikuttaa varmasti henkiseenkin olotilaanne ja aivan varmasti myös parisuhteeseenne! Jos miehenne aidosti rakastaa, niin hän varmasti rakastaa teitä sellaisena kuin olette, mutta en kyllä ymmärrä miksi menettäisi oman entisen viehättävyytensä äitiyden myötä juuri tuolla asenteelle, että "antaa löllyä"....Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2006 klo 09:03 cisse kirjoitti:ntakaa tytöt höllyä vaan... en ymmärrä miksi joku antaa itsensä rupsahtaa heti lapsen saamisen jälkeen. Se on pelkästä itsekurista kiinni. Itselläni ei kyllä ole vauvan syntyumän jälkeen edes aikaa löhöillä ja lihoa, vaan kilot on karisseet kotona touhutessa ja lenkkeillessä vaunujen kanssa. Ihme porukkaa täällä läskeineen ja selluliitteineen. Sitte ihmetellään ku mies ramppaa vieraissa...??? Haloo! :headwall:
Minä en ole mikään himourheilija, enkä trimmaaja mitenkään, mutta haluan varmasti näyttää hyvältä ja palautua entiselleni. Päälläni en aio seistä, mutta parhaani yritän ihan oman itseni vuoksi, mutta myös halusta miellyttää miestäni niin hyvin kuin voin.
Tietenkin jokaisen oma valinta eli jokainen toki päättää itse elämästään, että mikä on hyvä! Mukavaa kesää kaikille. :wave: