Hakutulokset

1. Sleepis

Taffelin Ranch-dippi...

Ranch ja taco on parasta!
  2. Sleepis

pistäkää kuvia näteistä hiusmallesita pitkiin hiuksiin?

:laugh: Mistä sä noita kuvia ees revit?
  3. Sleepis

Kenet palstalaiset haluaisit tavata ihan uteliaisuudesta että ovatko he tosiaan sellaisia?

Lunaticin, Riku Joen, letkukintun, Blue rushin, tundran....
  4. Sleepis

Nyt alan ymmärtää miksi jotkut moittivat perhepäivähoitajia,tänään sen näin itsekkin!

Jos toi on totta niin kyllä tuohon täytyy puuttua.
  5. Sleepis

Lapsi meinasi hukkua koulussa sai jälki istuntoa

Mä soittaisin sille opettajalle ja kysyisin, että mikä on homman nimi, että eivätkö he huomioineet siellä lapsen uimataidottomuutta ja selvittelisin asiaa....
  6. Sleepis

Tavaran lainaamisen ihanuus...

30km??? Pitkä matka??? No ei sillä tuolilla taida kovin suurta kiirettä tai tarvetta olla jos ei tuommoista matkaa muka viitsi tai kerkeä ajaa sen takia, että ei tarttis syöttää lasta sylissään tai tunkea liian pieneen syöttötuoliin.... Ois joo pitänyt lainaajien palauttaa tuoli, mutta kuten...
  7. Sleepis

No hae ihmeessä se tuoli kotiin! Sunhan se on!!!
  8. Sleepis

Siis sekö on naisessa huoramaista/tekee huoran näköisen, että...

Yleensä ne naiset joilla on kova tarve suureen ääneen haukkua muita huoriksi ovat itse tyytymättömiä omaan ulkonäköönsä ja pönkittävät omaa huonoa itsetuntoaan sillä, että haukkuvat muita huoran näköiseksi.... Ehkä niiden läskiperseeseen ei vaan sovi lyhyet hameet saatika korkkarit. Elämä on.
  9. Sleepis

No ettekö te siis sanonut, että ei voi olla lainassa, kuin pari päivää?? Mikä siinä ei oo mennyt jakeluun? Tosin pohdituttaa, että mikä tää tavara ees on, mitä te kuitenkin käytätte joka päivä, mutta josta riittäisi mitään hyötyä toiselle jos se on lainassa vaan pari päivää??
  10. Sleepis

3500 e palkka??

Hohhoijakkaa.... Ja tämän aloituksen pointti oli....?
  11. Sleepis

Hirveä laulaja Tartu mikkiin-ohjelmassa

Mäkin oon kuunnellut korvat särkien tuota superblondia! Ihan karsea!!! Ja nimi ei ees sanonut mitään... Piritta Kuka???
  12. Sleepis

Voisitteko ottaa tällaisen lahjan vanhemmiltanne vastaan?

Mä en ymmärrä, että miksi sä koet tuon jotenkin holhoomisena?? Musta tuo on sun vanhemmiltasi hieno ele tukea sulle tärkeää asiaa ja harrastusta.
  13. Sleepis

Täällä ei ole nykyään enää ketään

Mustakin tää on ihan kuollut palsta nykyisin.... Ja muutenkin tuntuu sellaiselle, että ei täällä kovin häävisti kannata paneutua mihinkään ketjuihin, kun ei niitä enää kovin helposti löydä myöhemmin....
  14. Sleepis

Nännilävitys

Mäkin haluaisin. En oo koskaan kuullut, että tunto menis....
  15. Sleepis

Miten törkeä mielestänne olen? Kyläkäyttäytymisestä... ;)

No tuo kuulostaa just semmoiselle, että mä en haluaisi sua meille kylään. Mä en vaan tykkää siitä, että toisten kustannuksella pönkitetään omaa itsetuntoa.... Enkä mä toisaalta tykkää niin pinnallisista ihmisistäkään joille siivous on KOKO ELÄMÄ.
  16. Sleepis

Mitä mieltä nimestä Eva-Maria/Eeva-Maria?

Eva-Maria kuulostaa munkin korvaan paremmalle.
  17. Sleepis

Onko muita, joiden mielestä psyyken lievät sairaudet, kuten masennus, on nykyajan tuotetta?

Ei. Aina nää samat sairaudet on ollut, ennen niistä ei vaan puhuttu.
  18. Sleepis

Kakki olo, olin tänään isoäitini hautajaisissa ja en vaan voi käsittää...

Olipa tökeröä käytöstä papilta!!! Inhottavaa, että jäi noin paska maku noista hautajaisista! Osanotot silti. :hug:
  19. Sleepis

Nyt, arvon leidit. Mulle listaa!

Mä en oo nimikoinut sukkia, mutta pääasiassa kaikki muut joo.... Pesulappuihin oon laittanut nimikirjaimet.

Yhteistyössä