Hakutulokset

1. M

Kyllä tuo äijä taas osaa...

Se ottaa joskus vaan NIIN koville jos rouvalla on muutakin elämänsisältöä kuin tiskaussiivouslastenhoitotäyspalvelu... Koita jaksaa mut älä turpaan lopsauta, saat vaan kuulla siitä maailman tappiin saakka, nimim. kokeiltu on :whistle:
  2. M

askeleita yössä

Väsyneenä kyllä mieli tosiaan saattaa tehdä tepposet. Mäkin eilen aivan tiukkana katoin muka 4d:tä sohvalla ja pilkin siinä samalla mutta olin mielestäni täysin aika- ja paikkaorientoitunut ja muistan miettineeni että jaahas mainokset nyt voi torkkua ja aina välillä raotin silmiä ja aina vaan...
  3. M

Sanokaas nyt miten niitä lapsia saadaan ilman..

Mieheltäs se ei onnistu mut itehän sä voit vaikka kaivella kynnenalusias samalla, ei oo kovin raskas jobi... ;) Tai vaihtoehtoisesti vuorotellen toinen työskentelee kun toinen lepäilee. Meille on ainakin lapsi tullut niin että sanoin miehelleni että ei kai haittaa jos nukun tässä samalla ;)
  4. M

askeleita yössä

No nyt lopeta heti pelottelu! Mä oon niin säikky etten uskalla yöllä edes vessassa käydä vaikka mies on aina kotona ja kerrostalossa asutaan niin että hiippareiden (elävien) tunkeutuminen on epätodennäköistä. Samantyyppistä ääntä kuului meillä tänään päivällä kun oli ihan hiljaista. Luulin että...
  5. M

H-P Björkmanin haastattelu Punaisessa langassa

Täytyy kyllä sanoa että olen kateellinen Minna Haapkylälle, mies vaikuttaa aarteelta :heart:
  6. M

nyt tarvitaan apua ja pian!!

\ :laugh: Meinaatko että ihan sillä vaan tulis? Lohdutuksen sanoina nämä: eivät taatusti häviä eli muistat mihin olet ne viimeksi laittanut ja tuleepahan jumpattua urakalla! :whistle: Ja tämä ihan hyvällä. Oikeesti varmaan ei ole yhtään hauskaa ja mä täällä vaan kaikkea muuta kun autan asiaa...
  7. M

Miksi nuo eivät tottele! Eivät edes huudon kanssa?!

Uhkailu, kiristys, lahjonta? Mä yleensä vaan huudan niin lujaa että menee perille. ;)
  8. M

Eikö ihmisillä ole yhtään itsesuojeluvaistoa?

Piti käydä viel uudestaan mulkasemas video, enhän mä mitään puukkoa edes ensin huomannu enkä ois huomannu ellei tos ois joku kirjottanu et narkkari puukon kanssa. Videoltakin kuulin että kamapää ukko kun tais sanoa kamapää puukon kanssa...että juu, olen totisesti turvallisuusriski, oisinkohan...
  9. M

Eikö ihmisillä ole yhtään itsesuojeluvaistoa?

No mulla ei sit ainakaan vissiin ole kun en tajua sitä vaaramomenttia tossa... :/
  10. M

Pariskunta näännytti lapsensa (iltis)

No voi p.erkele! Miksiköhän eläimeksi se kyseinen "äiti" itsensä luokittelee? Jos nimittäin eivät käytä eläinkunnan tuotteita... Ei kai imettäminen nyt sentään vegaaneiltakaan kielletty ole? Muuta ruokaahan noin pikkuinen ei olisi tarvinnut vielä aikoihin. Toivottavasti joutuuvat molemmat...

Yhteistyössä