Kyllä tuo äijä taas osaa...

• Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti
The titityy
Tässä 6-packia imin ja isäntä tuli hulluksi.

Itse häviää kerran kuussa juomaan pariksi vuorokaudeksi niin, etten saa häneen yhteyttä. Mutta minä en saa kotona ottaa sitä muutamaa.

Minä olen nuoruudessani juonut vähän reippaammin ja pistää sen sitten syyksi että en saisi ottaa yhtään koskaan. Olen kuulemma alkoholisti.

Hoidan kodin ja lapsen, mutta miehen mielestä en tee mitään. Vain töissäkäyvä on jotain.

Sanoin että kokeileppa olla viikko lapsen kanssa yksin, niin tiedät ettei tämä leikkiä ole, meidän poika on villi ja vaativa tapaus.

Ehei, hän saa-tana naputtaa tuossa että tietsikka kiinni ja nukkumaan. Ei minulla saa olla omaa oloa tässä, eikä missään.

V.ittuilee niin kympillä että kohta vedän turpaan.

The titityy
Sepäs ei minnekään lähde. Se tahallaan ärsyttää minua että kävisin kiinni.
Jos sen teen, niin pääsee haukkumaan miten juntti ja sairas olen.

Yrittää kaikkensa että tekisin jotain niin tyhmää että eron tullessa saisi meidän lapsen.

Mikäänhän se ei miehiään ole, pelkkä keskenkasvuinen poika. Isäksi hänestä ei ole koskaan ollut. Lapsi on kiva silloin kun se on hyvällä tuulella.
Kovalla kurilla sitä kasvattaa.
Itsensä on kasvatettu kurilla ja tuloksena kylmä ja kova ihminen, sitä en meidän pojalle halua.

Se miksi olemme vielä yhdessä, on taloudellinen tilanne. Olisin aikaa sitten jättänyt, mutta rahat ei riitä asumaan lapsen kanssa keskenään.

Sulla on pässi ukko
Kuule rakas ihminen, tuntuu, että teillä on oikein kunnon tilanne siellä teillä. Eihän pikkuinen vain herää?

Sano sille ukollesi, ettei lapsista tule kunnon aikuisia pelkällä kurilla. Tarvitaan myös paljon rakkautta, hyväksyntää ja kannustusta. Muuten tulee sellaiseksi, kuin ukkosi tuntuu itse olevan.

Joo ja älä tee ukollesi mitään tyhmää. ja huolehdi lapsestasi hellästi. Meilläkin on ollut kovat taistelut lasten kohteluun liittyen ja nyt VUOSIEN taistelun jälkeen on oppi alkanut menemään perille.

Miksi miehet on niin vaikeita???

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:34 The titityy kirjoitti:
Se miksi olemme vielä yhdessä, on taloudellinen tilanne. Olisin aikaa sitten jättänyt, mutta rahat ei riitä asumaan lapsen kanssa keskenään.
Saisihan sitä asumistukea,elatusmaksua,yksinhuoltajakorotusta,sossunapau (ehkä).Mitä tuollaista miestä katselee.

The titityy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:38 Sulla on pässi ukko kirjoitti:
Kuule rakas ihminen, tuntuu, että teillä on oikein kunnon tilanne siellä teillä. Eihän pikkuinen vain herää?

Sano sille ukollesi, ettei lapsista tule kunnon aikuisia pelkällä kurilla. Tarvitaan myös paljon rakkautta, hyväksyntää ja kannustusta. Muuten tulee sellaiseksi, kuin ukkosi tuntuu itse olevan.

Joo ja älä tee ukollesi mitään tyhmää. ja huolehdi lapsestasi hellästi. Meilläkin on ollut kovat taistelut lasten kohteluun liittyen ja nyt VUOSIEN taistelun jälkeen on oppi alkanut menemään perille.

Miksi miehet on niin vaikeita???
Tilanne nyt hiljainen. Makaa petissä, minä istun tässä. Ei lapsi herännyt. Kuitenkin ymmärretään riidellä 'sopivaan' ääneen.

Olen sanonutkin että hänen kasvatustyylillään lapsesta tulee kylmä ja kova ihminen. Ei hän varmaan ymmärrä koska itse on samaa mallia. :(
Minä koetan viljellä rakkautta hänenkin edestään, mutta sitten lapsi taas pistää minut 6-0 kun en raaski kurittaa.

On niin hankalaa. Monesti olenkin miettinyt että jos vain löytäisin töitä, niin heti jättäisin.

Tuossa ukko kysyikin että miksi vielä ollaan, mutta ei minulla ole sisua sanoa että rahan takia. :/

The titityy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:44 vieras kirjoitti:
\
Saisihan sitä asumistukea,elatusmaksua,yksinhuoltajakorotusta,sossunapau (ehkä).Mitä tuollaista miestä katselee.
Saan jo noista lähes kaiken... Me ei asuta virallisesti yhdessä... Enkä siis selviäisi noilla rahoilla. :ashamed:

Vielä vähän asiaa
Kuule, ei rakkaus tarkoita rajattomuutta. Se on oikeaa rakkautta, kun jaksaa pitää rajoista kiinni, selittää asiat ja tarpeen tullen sanoa vain yksinkertaisesti, että äiti on näin päättänyt.

Ei kannata antaa väärässä periksi ja syliin voi ottaa erimielisyyden jälkeenkin. Näytä, että äiti on se, jota totellaan ja se, joka rakastaa.

Näillä sinä ja lapsesi pääsette jo pitkälle. Ja ei kuri tarkoita huutamista, vaan asiat voi selittää rauhallisesti, mutta päättäväisesti. Näin lapsellakin on turvallinen olla.

Voimia ja haleja sinulle. Jotkut miehet tosiaan on ihan :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:47 The titityy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:44 vieras kirjoitti:
\
Saan jo noista lähes kaiken... Me ei asuta virallisesti yhdessä... Enkä siis selviäisi noilla rahoilla. :ashamed:
Miten voi olla mahdollista, että et selviäisi? Vai oletko tottunut liian yltäkylläiseen elämään?
Kyllä sitä selviää, usko pois, vähän vähemmälläkin.
Minä ja monet muut yksinhuoltajat on selvinneet.
Enkä kysy tätä pahalla.

Kuule
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:25 The titityy kirjoitti:
Kävi jo itse käsiksi. Sormusta yritti pois saada.
ei kannata antaa asioiden mennä liian pitkälle vaan lähteä ajoissa pois ettei tule taas surullisia otsikoita... Koskaan ei voi tietää... :hug:

The titityy
Olen tottunut että ei tarvitse pihistellä.

Omilla rahoillani (kotihoidontuki + lapsilisä) olen saanut ostaa mitä haluan, toki ruokaakin ostan, mutta lapselle olen ostanut vaatetta liikaakin ym, Itseeni en laita rahaa.

Olen jo kauan laskeskellut että miten pärjäisimme, mutta en tosiaan tiedä. Tiukkaa olisi.

The titityy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 01:14 Kuule kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 00:25 The titityy kirjoitti:
Kävi jo itse käsiksi. Sormusta yritti pois saada.
ei kannata antaa asioiden mennä liian pitkälle vaan lähteä ajoissa pois ettei tule taas surullisia otsikoita... Koskaan ei voi tietää... :hug:
Arvaahan miten kävi. Sen sormuksen työnsin alkkareihini silloin kun tuo tilanne oli päällä ja en muistanut sitä enää pissille mennessäni... Pöntöönhän se tipahti ja sieltä sen ongin... :ashamed:

kuulostaa viddumaiselta.
mä voin vannoa et pärjäät kyllä yhnakin, parempi yksin kuin huonossa parisuhteessa! ei ukkos muutu ja lapsenne saa vain huonoa esimerkkiä miten naisia kohdellaan ja varsinkaan ei opi koskaan arvostaan sua kun kattoo isiltä mallia :headwall:

siis miten
Ette asu yhdessä? No miehenhän on poistuttava sinun asunnosta jos niin haluat.
Miten niin et pärjäisi? Jos kerta ette asu yhdessä niin eihän miehes rahat liity mitenkään sinun elämääs.

Vai asutteko virallisesti erikseen että kumpikin saa enemmän rahaa mutta silti miehes asuu sun luona ja kaikki tulot ja menot pistetään yhteen.
Jos näin on niin toivon ettei kukaan teitä käräytä kelaan tai sossuun.

The titityy
Tässäpä aamua yksin istun. Ukko lähti pojan kanssa päiväksi reissuun, ei sanonut minulle aamulla mitään.

Minä tässä edelleenkin vain ihmettelen että miten voi nousta tuollainen meteli jos joskus kotona otan päkin kaljaa, enhän edes käy baareissa enkä missään. :\|

Tuosta meidän asumisjutusta sen verran että mies käy paljon reissutöissä ja sillä on sitten asunto milloin missäkin.

Minusta on ollut 'turvallisempaa' pitää asunto vain omissa nimissäni, juuri tällaistenkin tilanteiden takia. On silloin selvää että kumman katon alla tässä ollaan.

Silloin kun mies on tässä kotosalla, niin hoitelee ruokienmaksut ja sensellaiset.
En pidä tätä minään huijauksena. Sossussa en käy, sieltä ei siis rahaa tule tähän taloon. Asumistuen saan.

Töihin kai pitäisi yrittää, mutta ilman koulutusta en taida päästä oikein mihinkään. Kouluun ei ole varaa lähteä, on niin pieni opintotuki ja sinne sossuun en haluaisi mennä.
Oppisopimuspaikan löytäminen olisi mahtava juttu, mutta paikat taitaa olla kiven alla.

Ihan oikeasti on mahdollista pärjätä niillä mitä saat..! Mä olin aiemmin kahden lapsen yh, kotona hoidin lapset ja sossun mukaan rahaa tuli sen verran (asumistuki, lapsilisät, kotihoidontuki jne.) että sieltä en mitään saanut. Eikä raha koskaan loppunutkaan kesken.
Ja jos kerran mies ei virallisesti siinä asu, äkkiä tollainen ukko pellolle..! Et muka sais viettää omaa aikaa hetkeäkään :eek: voin kuvitella miltä tuntuu, elin ennen samanlaisessa "vankilassa"...

Yhteistyössä