Kyllä tuo äijä taas osaa...

• Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti
mamaria
silloin ku mie olin yh opiskelija, sossussa oli eka tosi mukava täti hoitamassa minun asiaa ja elelin niin ettei tarvinu edes kamalan pihi olla. sitte se täti lähti vissiin hermolomalle ja ei ollukaan enää vakituista hoitajaa minun asialla vaan vaihtui koko ajan. ja sanottiin, että pitää hakea opintolainaa elämisen tueksi koska olen opiskelija, muuten ei voida myöntää toimeentulotukea. otin sitte vielä yhden kerran opintolainaa muutamaksi kuukaudeksi, mutta sitte päätin että pas.kat ala sellaseen, kun näköjään kela myöntäis opintolainaa vaikka kymmeniä tuhansia ja sossu sanoo että antaa reilummin ttt:tä vain jos lainapäätös on kielteinen. mieluummin sinnittelin ilman toimeentulotukea..

ap.lle sellaisia terveisiä, että käske se mies pihalle. toivon mukaan sullekin sattuu mukava sossutantta jos kehtaat toimeentulotukea hakea. ja voithan sie opetella elämään säästeliäämmin. minusta ainaki tuli pihi että pitää oikein yrittää joskus että osaa tuhlata vaatteisiinki rahaa. nykyisin kun meillä joskus tuntuu välit tulehtuneilta niin mietin että kylläpä yh.na olis varmaan hauska, kun sais olla ilman kotityrannia ja oikein tuntisi elävänsä kun ihan ite saa hoitaa ihan kaikki raha-asiansa eikä tarvii koko ajan miettiä että tuntuu kuin ois toiselle jotain velkaa..

mutta oikeastaan olen ihan sinun housuissa noilla mustilla hetkilläni, kun päädyn silloin aina siihen tulokseen, että annan suhteelle armon aikaa sen ja sen verran jos vaikka sattuis töitäkin saamaan siihen mennessä.. :whistle:

helppohan se on käskea eroamaan kun ei ite ole samassa tilanteessa eikä viitsi ajatella käytännön raha-asioita vaan sokeasti uskoo että järjestelmä huolehtii. se on aika pihi järjestelmä. ne akat on sen näkösiä kelassa ja sossussa niinku omista rahoistaan olisivat antamassa..

Hei!

Ihan vain tuosta juomisesta, että juotko usein ne pari kaljaa? Joka päivä vai vain vkonloppuisin ja joka vkonloppu?

Itse en voi sietää kaljanjuontia, vaikka en sylje lasiin itsekään, mutta juon todella harvoin. Mutta siis en voi käsittää miksi se sixpackki pitää vetasta pe ja la, siis mieheni. Se ahdistaa minut nurkkaan, vaikka eihän iso mieheni muutamasta kaljasta ole humalassa! Se ei ole pointti vaan se, että ei oteta toisen ihmisen tunteita huomioon. Oma rentoutuminen on se ykkösjuttu.

Jos olisi edes yksi vkonloppu ilman sitä #&%?$!* tai edes toinen vkonlopun päivistä pe tai la! Mutta ei. Eikö mullakin ole oikeus rentoutua vkonloppuna? Minä rentoutuisin nimenomaan ilman sitä sixpackkiä. Kun näen sen kaljarivin jääkaapissa, niin vkonloppu on pilalla. Ajatteleekohan miehesi samoin? Voisitko pitää vähän väliä?

Voimia ja toivottavasti saatte selvitettyä välinne pian!

Vieras

The titityy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:58 Vieras kirjoitti:
Hei!

Ihan vain tuosta juomisesta, että juotko usein ne pari kaljaa? Joka päivä vai vain vkonloppuisin ja joka vkonloppu?

Itse en voi sietää kaljanjuontia, vaikka en sylje lasiin itsekään, mutta juon todella harvoin. Mutta siis en voi käsittää miksi se sixpackki pitää vetasta pe ja la, siis mieheni. Se ahdistaa minut nurkkaan, vaikka eihän iso mieheni muutamasta kaljasta ole humalassa! Se ei ole pointti vaan se, että ei oteta toisen ihmisen tunteita huomioon. Oma rentoutuminen on se ykkösjuttu.

Jos olisi edes yksi vkonloppu ilman sitä #&%?$!* tai edes toinen vkonlopun päivistä pe tai la! Mutta ei. Eikö mullakin ole oikeus rentoutua vkonloppuna? Minä rentoutuisin nimenomaan ilman sitä sixpackkiä. Kun näen sen kaljarivin jääkaapissa, niin vkonloppu on pilalla. Ajatteleekohan miehesi samoin? Voisitko pitää vähän väliä?

Vieras
Tässä tätä toista ketjua aiheeseen liittyen:
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=771516

Tuon päkin juon kaksi kertaa kuussa, eli joka toinen viikonloppu.
Ei kai ole paljon?

Hoidan pojan lähinnä yksin, eikä hän ihan helppo lapsi olekkaan!
Mielestäni saisin ottaa rentoutukseen tuossa määrin???

Miehen menot ovat huomattavasti älyttömämpää sorttia. Kuten olen jo kertonut, hän ottaa kerran kuussa urakalla. Siihen minulla ei hänen mielestään ole sanomista.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 14:14 The titityy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:58 Vieras kirjoitti:
Hei!

Vieras
Tässä tätä toista ketjua aiheeseen liittyen:
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=771516

Tuon päkin juon kaksi kertaa kuussa, eli joka toinen viikonloppu.
Ei kai ole paljon?

Hoidan pojan lähinnä yksin, eikä hän ihan helppo lapsi olekkaan!
Mielestäni saisin ottaa rentoutukseen tuossa määrin???

Miehen menot ovat huomattavasti älyttömämpää sorttia. Kuten olen jo kertonut, hän ottaa kerran kuussa urakalla. Siihen minulla ei hänen mielestään ole sanomista.
Oi, en lukenut tuota toista ketjua, anteeksi! Kyllä miehesi on kohtuuton. Kannattaa tosiaan tehdä pelisäännöt selviksi molemmat joustaen ja jos sopua ei synny, niin vaikeat päätökset on edessä. Ja pidä huoli myös itsestäsi ja hyvä kun olet pystynyt ja jaksanut pitää pääsi!

Voimia!

Yhteistyössä