Hakutulokset

1. M

Hennatatuoinnit

\ Ei mulle ole siitä koskaan mitään tullut, olen tehnyt niitä itselleni lähinnä jalkoihin kun on vähän tyhmän näköistä jos on vaan toisessa kädessä. Vasurilla ei nääs onnistu! =)
  2. M

Hennatatuoinnit

Tiiättekö kuka tekis hennatatuointeja Lahden lähiseudulla tai pääkaupunkiseudulla? Kaunis kiitos etukäteen vastauksista!!
  3. M

siis noi miehen unenlahjat!!

Kyllä mäkin voin nousta ylös vain käydäkseni taas uudelleen makuulle ;)
  4. M

Mua ärsyttää miehen syöminen

Jos täs kerta saa sanoa mitkä miehestä lähtevät äänet ärsyttää niin pakko sanoa tää: se ei paljon piereskele mut mä en tajua ONKO IHAN PAKKO päivän ekaks ääneks aamusella töräyttää aivan hirveä pieru sängyssä!? :headwall: Onneks oon ite sillon jo kaukana olkkarissa tai muualla ja vaik makkarin...
  5. M

Kuka soittaa takaisin..

\ Miten niin ilmaiseksi? Mistä sielt?
  6. M

Miten noi miehet voi olla niin )"/#&#&¤

Oma elämä saa ja pitää ollakin, ei siitäkään mitään tulis jos nyhäis tossa kyljessä koko ajan mut ei tääkään ole mistään kotoisin että työpäivinä käy kotona suunnilleen nukkumassa (sekin on ok vaikka ei olis edes pakko tehdä niin pitkää päivää) mut sit kun on vapaata niin sekin aika pitää...
  7. M

Miten noi miehet voi olla niin )"/#&#&¤

Syvältä ja poikittain ovat juu, aivan sama meininki täällä. Oisko se kevät kun ajaa kollit ulos tavallista enemmän...Miestä näkyny viimeksi klo 11.30 ja tänään on sen vp :kieh:
  8. M

mitä MUN MIEHEN päässä liikkuu???

No vähäks olit taitava... =)
  9. M

\ Ai eikö? Sori kun mä just luulin että tarkoitus oli vähätellä ap:n kokemusta, onneks olit valppaana... :headwall: Tarkoitin sanoa että asiat ei aina ole ihan niin pahasti kuin ensimmäisenä ajattelee. Ymmärsitköhän sinäkin asian nyt?
  10. M

\ Meinaatko että panetus ei ois uusiutuva luonnonvara vaan että joka laaki tyhjentää varastoa jotenkin? Mä en osaa olla kädelle mustasukkainen.
  11. M

Mä en nyt löytänyt tosta ketjusta vastausta siihen että tietääkö miehesi nyt että sä näit hänet? Voisko olla ihan oikestai vaan kysymys siitä (kai nyt melkein kaikilla on joskus näin) että halutti mut ei jaksanut "tehrä siitä numeroo" eli ensin helliä sua jne vaan omin käsin onneen ja that's it...
  12. M

Täs saattaa nyt olla niin et toiset puhuu aidasta ja mä aidanseipäästä mut on ihan pakko kysyä sellasta hommaa et kun miehes oli suihkussa vemppaamassa ja sä menit sinne viemään pyykkejä niin hiippailitko niin hiljaa ettei älynny lopettaa vai miten on mahdollista että jatkaa vaan vaikka on...
  13. M

oidipuskompleksi?!!

Meillä tyttärellä on ollut oidipaalivaihe menossa niin kauan kuin mä muistan eli menee isänsä kanssa naimisiin ja äiti on noita!
  14. M

Keräyskampanjoista

\ Damn!! Mä koskaan ole mittään kivaa saanu vaik kannan vaippoja ku kuormakameli kotiin, ostan aina 2 sellasta isoa laatikkoa (n.25e/ltk) kaksosille joten niitä merkkejäkin on kertynyt. Ai niin, sainhan mä muuten kerran jonkun vauvan saippuan :whistle: mut tos pikasen laskun jälkeen on 1,5...
  15. M

Pikkuisemme sai tänään nimen

:flower: :flower: :flower: Kaunis nimi prinsessalla!
  16. M

G: mitä googletit viimeksi?

5 min sitten googletin entsen avomieheni nimen, sillä tavoin aina välillä tulee vaanituksi hänen "edesottamuksiaan", paitsi ettei ne kyl mull enää kuulukaan mut vakoilla vaan pitää...
  17. M

Keräyskampanjoista

Mistä niistä saa tietoa, oon kerännyt Pampersin merkkejä, samoin eri ruokapurkeista etikettejä, lahjan toivossa tietty, enkä ole nähnyt missään mitään kampanjaa että niillä ois mitään saamassa. Kaikesta sitä pitääkin yrittää jotain irti nyhtää... :ashamed: Mut esikoisen ollessa pieni esim...
  18. M

Hei lettukinttu, mistä sun nimi

Eikös se ole letkukinttu eikä lettu- ?? ;)
  19. M

myöhäinen G

Tulin koneelle tunti sitten katsomaan sähköpostit tosi nopeesti ja sit äkkiä nukkuun...postit on edelleen katsomatta, yllättäen.
  20. M

Onko kenenkään 6v lapsi autossa ilman koroketta

\ Tätä en oo tiennytkään mutta meillä kohta 7v on ilman koroketta koska siellä takapenkillä en jo 2 kaukaloa eikä koroke mahdu siihen väliin.

Yhteistyössä