Hakutulokset

1. S

lämpörullat hiuksiin?

ah, myymä ehtiki vastata.. :flower:
  2. S

lämpörullat hiuksiin?

kauanko niiden lämpörullien pitäs olla päässä? Mietin vaan että säästänkö aamun minuutti-aikataulussa yhtään aikaa hommaamalla nuo.. :saint:
  3. S

lämpörullat hiuksiin?

Onko niillä mitään virkaa? Ite käytän nykyään tarrapalareita, fööniä ja kiharrinta.. Aattelin vaan että tulisko tuommosilla kerralla hyvä, ja nopeempaa? Eli siis kokemuksia kiitos! =)
  4. S

Leivoin tänään pipareita!

minäkin mietiskelin että jaksaisko tuota illalla vääntää taikinan, että sais huomenna leipoa!! :whistle: Siirappia löytyy, mutta muista tykötarpeista en oo ihan varma.. :p
  5. S

Mä oon ihan pöhkö

mulla lähti poika eilen tutun kyydissä 350 km päähän mummolaan.. Odotin tätä kuin kuuta nousevaa, ja eilen sitte itkua väänsin ku poika läht! :/ Innoissaan se kyllä meni, on hänki oottanu tuota reissua kovasti.. Ja hyvin siellä on menny ku eilen illalla soitin kahteen kertaan ja tänäaamuna...
  6. S

.

Meiltä löytyy saksanpaimenkoira nimeltään Janda :heart:
  7. S

askartelumaalit?

kiitti!
  8. S

askartelumaalit?

:attn:
  9. S

askartelumaalit?

En nyt muutakaan nimeä keksiny, mutta.. Onko tiimarissa olemassa sellaisia maaleja, joilla voisi maalata esim. posliinimukeja? Sellaisia maaleja että ne kestäisi konepesun?
  10. S

Pyjamaprotesti synnytysosastolla

OYS:ssa on myös tollaset..
  11. S

Graco Rally Sport-turvavyöistuin?

VIHDOINKIN!! =) :flower: Kiitos! Taidamme ostaa sellaisen! =)
  12. S

siis eikö todellakaan kellään ole gracon istuinta?! |O
  13. S

tippuupas nopeesti..
  14. S

anyone? :attn:
  15. S

Omistaako kukaan kyseistä istuinta? Millainen käytössä? Onko hyvä? En löytänyt kyseisestä istuimesta mitään mainintaa autoliiton testeistä.. :flower:
  16. S

Hajut pois sohvasta?

Rakas koiruuteni makaa olohuoneen sohvalla.. Nyt tein diagnoosin että se haisee aivan karmeelle ja on kuolassa ynnä muussa p.askassa.. : :kieh: Mikä mahtas olla pikakonsti sen puhdistamiseksi ja hajuhaittojen vähentämiseksi? |O Lauantaina olis pojan synttärit ja olis äärettömän...
  17. S

Kenkävalinta

Mitäs tuollaiset välikausigoret maksaa ja löytyykö esim. prismasta?
  18. S

Te keillä käy siivooja

230 euroo kuukaudessa? Minäkin oon haaveillu siivoojasta ku oon ite todella laiska siivoamaan. Te jotka makstatte tuon mainitsemani summan niin kuin iso talo teillä on ja kuin useesti käy?

Yhteistyössä