Leivoin tänään pipareita!

• Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti
pohjantähdenalla
Oli ihana katsoa lasten ilmeitä kun itse saivat paistaa pipareita ja sitten toki syödäkin pikkasen. =)
Vaihdoin muuten verhot keittiöön ja kaivoin pari kynttelikköä kaapista :xmas: Jouluinen fiilis,kun tuli luntakin.

pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja Metsän omena:
Teitkö ite taikinan? Kun tässä laiskana mietin, mikäköhän olis paras valmistaikina...?
En tehnyt itse taikinaa,kun nuo kädet taas reistaa,hyvä jos sain kaulittua valmis taikinan :ashamed: Mutta tuo Tasangon piparitaikina on hyvää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Teitkö ite taikinan? Kun tässä laiskana mietin, mikäköhän olis paras valmistaikina...?
En tehnyt itse taikinaa,kun nuo kädet taas reistaa,hyvä jos sain kaulittua valmis taikinan :ashamed: Mutta tuo Tasangon piparitaikina on hyvää :D
No mulla ei oo edes kaulinta, käytän terästermaria :ashamed: Mutta jos silti leipasis myös pipareita. Muotit jo löytyykin. :)

pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
No mulla ei oo edes kaulinta, käytän terästermaria :ashamed: Muta jos silti leipasis myös pipareita. Muotit jo löytyykin. :)
Ajattelin sit et viikonloppuna tekis lasten kanssa joulutorttuja pakkaseen, ja muutama suukkuun :p

Yhteistyössä