Hakutulokset

1. J

*** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

Voimia pikku-myy :hug: ja nuorityttö: toivotaan, et kaikki olis kunnossa :hug: Nush81: kyselit vuodosta. Pieni rusehtava vuoto on normaalia. Itsellänikin sitä tuli yhtenä päivänä viime perjantaina ja taas uudestaan viime yönä. Tuo vuoto on uutta mullekin kun aikasemmissa raskauksissa sitä...
  2. J

Tekstiä tosiaan tulee niin ettei mukana pysy... :laugh: Tervetuloa uusille ja onnea plussasta! Pikku-myy: toivotaan parasta ja ollaan hengessä mukana :hug: KerroTokiLisää: neuvolassa juuri eilen puhuttiin, et saa liikkua niinkuin ennenkin. Kaikkee saa tehdä kunhan maha ei joudu...
  3. J

Neuvolakuulumisia: Kävin siis tänään ekan kerran neuvolassa (rv7+3), kaiken maailman paperifaktoja tarkasteltiin ja koneelle kirjoteltiin. Lisäks otettiin hemoglobiini, paino ja pissatesti. Eikä muuta :| Ai niin, sain lähetteen laboratorioon verikoetta varten. Huvittavaa, et veriryhmäkin...
  4. J

Hyvää uutta viikkoo munkin puolesta kaikille =) Ja tervetuloa kaikille uusille :hug: meitä onkin jo melko paljon ;) Mä olen kai se harvinaisempi odottaja kirjotuksista päätellen, kun pahasta olosta ei ole juuri tietoakaan. Toi "juuri" lähinnä siks ettei kahvi ole maistunu viime...
  5. J

Tuulia78 pahoittelut myös multa :hug: Nanna81 ja Cristiina, mukava kuulla sykkivästä sydämestä :heart: Itse joudun sitä ootteleen varmaan kuukauden verran vielä, kun nyt on kasassa 7rv siis tarkotan ultraa ;) Tervetuloa mukaan KerroTokiLisää ja hyvän päätöksen teitte =) Meilläkin...
  6. J

Tervetuloa Kirsikka83 Tosiaan alkoi illalla jo ärsyttään kun se viimenen sivu ei aukee... Mutta jatketaan täällä. Mullakin alkoi sit jotain oireita ilmaantuun tänään. Ekan kerran ei tee mieli kahvia, ei varsinaisesti ole pahoinvointia, mut ei vaan tee mieli. Ihme sinäänsä, et yli 20...
  7. J

pitääkö paikkaansa?

Ei pidä paikkaansa. Jokaisella on sisäsyntysenä hiusten vahvuus tai ohuus sekä kasvunopeus eikä siihen voi leikkaamalla vaikuttaa. Pienillä lapsillahan on hentosta hiusta lähes aina ja kun se uusiutuu siihen omanlaiseen hiukseen niin tuntuu ehkä paksummalta. Älkää ihmeessä leikatko kaikkia...
  8. J

*** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

[/b]Iloiset ystävänpäivätoivotukset kaikille: "Hyvä ystävä on kuin enkeli hän kulkee rinnallasi - toisinaan vähän kauempana, toisinaan ihan lähelläsi, käsi sinun kädessäsi. Eikä ystävyys katoa, vaikka välillä on aikoja tai pitkiäkin matkoja; hyvillä ystävillä on aina toistensa...
  9. J

Onnittelut Paukkulille plussasta ja mukaanhan mahtuu :hug: Ainakin meidän neuvolaan (Tampereella) varataan eka terveydenhoitajakäynti 8 viikolle, n. 12 viikolla on lääkäri ja ultra. Toinen ultra ajottuu n. 18 viikolle. Tosin tosta toisesta lapsestani kävin ultrassa viikolla 14+4 (joka...
  10. J

Ja onnittelut uusille plussaajille :hug: Meitä alkaa olla jo aika paljon ;) Allekirjottaneellakin oli vatsakipuja, siis kuin menkkoja ootellessa, varmaan pari viikkoo (loppu viime viikolla). Siksi kai alkuun oottelinkin rättipäivien alkamista :D Viikon verran vihlas aina välillä...
  11. J

miten mä onnistunkin saamaan lihavoinnit aina väärään kohtaan... :headwall:
  12. J

Kiitos tiedoista Angel Eyes[b] Onnittelut pikku-myylle. Toivotaan, et kaikki menee hyvin tällä kertaa :hug: Varasin ekan neuvolakäynnin tänään, sain ens viikon tiistaille 19 päivä. Terkkari sano, et 8 viikolla on eka käynti ainakin täällä. Sano, et pitää varata reilu tunti aikaa, hieman...
  13. J

Onnea uusille tulokkaille. Olen samaa mieltä ettei kannata tuulimunaraskautta epäillä liikaa. Voi vainoharhaisuus iskeä ja turha sitä on etukäteen murehtia. Itselleni ei edes moinen käyny mielessä. Taidan kuitenkin luottaa intuitiooni ja edetä päivä kerrallaan masuasukin kanssa. =)...
  14. J

Luomuna meilläkin. Tosiaan lokakuun alussa poistetiin hormonikierukka ja tammikuussa tärppäs =) Taitaa miehen näkeminenkin melkein riittää kun ei ton kauempaa tarvinu ootella :laugh: Onko muita lokamassuissa jolta on poistettu kierukka ennen tärppäämistä???
  15. J

Onnittelut uusille ja tervetuloa =) Tein sitten viikkosiivouksen ja sen päälle siivosin saunankin. Mistähän tota energiaa riittää, väsymyksestä ei ole tietookaan tällä hetkellä. Sen takia on varmaan vieläkin epäuskonen olo. Tuntuu kaikki muut valittavan väsymystä ;) Kaipaisin muiden...
  16. J

Äidit vuosimallia -76?

tyttö -01, poika -03 ja masuasukki -08
  17. J

[b]Masukki08 pahoittelut ja voimia. Ollaan hengessä mukana :hug: Kaneli[b], kyllä oli hurjan kuulonen käynti. Kenties olisin itse kääntynyt ovella takaisin tai jättäny tutkimukset kesken. Parempi onni toisella kerralla =) Mulla ei vielä pahoinvointia (rv 6+1), mutta ei ollut kyllä...
  18. J

Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

Meillä tyttö 6v 8kk ja poika ens kuussa 5v ( sekä masuasukki rv 6+1)
  19. J

kuinka kauan synnytys on kestänyt

Eka 7,5 tuntia, toka 4tuntia 25min
  20. J

Onnittelut multakin plussanneille. Miimu86, itse huomasin hiusten rasvottuvan sikanopeeta jo pari viikkoo ennen plussatestiä. Ihmettelin hieman, et onko normaalia rankemmat menkkaoireet (rasvanen naama ja hiukset), mut olikin raskaudesta johtuvaa. Oli pakko tehdä tänään vielä toinen...

Yhteistyössä