Hakutulokset

1. M

Miten / Millä?

No mä oon ajatellu et kun koht tulee toi 10% pudotus vastaan ni silloin teen hyvää ruokaa ja käseken appivanhemmatkin syömään ja sit vois ostaa itelle jotain kivaa, vaiks jonkun painonvartijoiden keittokirjan =)
  2. M

huomenna se alkaa...

Mul on nikin vaihto viikot menossa mut nyt tää nikki jää :D Hyvä lumi, sul on kans kova vauhti päällä. Red Dragon sullahan on ihanan kannustava mies!!! =) meijän äijält kun kysyy et joko jostain huomaa, ni sanoo vaan et ei hän mitään huomaa, et ku näkee joka päivä, höh :\| terveisin ex...
  3. M

Voi vehje!!!!

niinhän sitä sanotaan että viimeset kilot on tiukimmassa. Mut älä huoli, ihan varmaan ne viimesetki karisee kunhan olet vain tiukkana ;) :) Ootko muuten kokeillu tehä niin, että yhtenä päivänä syöt oikein reilusti kaikkea herkkua, oon kuullu että jumeissa se buustaa aineenvaihdunnan uudelleen...
  4. M

Voi vehje!!!!

ja kun liikutte noin paljon, niin lihakset on varmaan kasvaneet. ja lihas painaa enemmän kuin läski!! Eli vaikka vaaka ei näyttäiskään muutosta, niin kiinteytymistä on silti varmaan tapahtunu? Paljonko teillä on aloituspaino, siis minkä verran pudotettavaa? Sekin vaikuttaa.

Yhteistyössä