Voi vehje!!!!

No ei se vehje, se toimii niinkun pitääkin. Kai. Mikäli oikein muistan. Mutta tää laihdutus projekti ottaa hermon päälle nyt!!! Miten pirussa te ihmisit onnistutte ja mä en?? Tai siltä tuntuu. On tullut jämähdys tähän: vaaka ei liiku suuntaan, ei toiseen ja kroppa pysyy samannäkösenä. Hitto!! Pitäiskö sitä juosta 20 kilsaa päivässä että jotain tapahtus ja alkaa täysin syömislakkoon??? \|O \|O \|O

Siis mä liikun kuitenkin 5 päivänä viikosta puolesta tunnista tuntiin (riippuu onko neiti hyvällä vai pahalla päällä) ja teen lihasliikkeitä myös 5 iltana viikosta. Oon lopettanut iltaherkuttelun (puputan salaattia jos jotain tekee mieli) ja jättänyt karkit ja pullat pois. Mitä vielä pitää tehdä?? :ashamed:

nikitön
sama täällä..paitsi että painoa on tullut 300g liikaa vaikka lenkkeilen/kuntopyöräilen joka päivä.
syön ainoastaan vihanneksia. miten tää on mahdollista..masentaa..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 11:30 nikitön kirjoitti:
sama täällä..paitsi että painoa on tullut 300g liikaa vaikka lenkkeilen/kuntopyöräilen joka päivä.
syön ainoastaan vihanneksia. miten tää on mahdollista..masentaa..
No masentaa juu. Eilen vetelin sitten illalla kauheen annoksen salaattia (kera fetan) lohturuoaksi, ja vinon pinon hapankorppuja. Ja nyt kaduttaa, vaikkei sillain ollut kovin epäterveellistä kuitenkaan.... :ashamed:

Lenkille pakko lähteä tästä kuluttaan ne pois.

elefantteni
Voisiko kyseessä olla vain väliaikainen painonheittely? Niitä korppuja ajattelin? Jos ovat sellasta murkinata, että jää elimistöön, ja sit se vaaka näyttää kurjia lukemia vaikka oikeasti laihdutkin pikkuhiljaa?

Nimittäin, minä mässäilin yksi ilta vähällä kebabilla. Ja seuraavana päivänä vaaka näytti KILON enemmän.. ja vielä sitäkin seuraavana päivänä.. :ashamed: :ashamed:
Masensi ja pahasti, mutta onneksi te kaikki kanssasisaret silloin tsemppasitte minua ja sain puhtia jatkaa.. Ja yllätys yllätys, en minä sitä kiloa ollut suinkaan lihonut, vaan kyl se paino sit yhtäkkiä näytti entistä vähemmän.. Tai s hormoneillakin olla jotain osuutta asiaan.

Elä luovuta ystäväni! =) Kyllä se siitä lähtee. Olen kuullut että joillakin alussa pysyy paino ihan samassa, mutta vyötäröltä lähtee senttejä kuitenkin. Voisko sulla olla kans näin?

ja kun liikutte noin paljon, niin lihakset on varmaan kasvaneet. ja lihas painaa enemmän kuin läski!! Eli vaikka vaaka ei näyttäiskään muutosta, niin kiinteytymistä on silti varmaan tapahtunu? Paljonko teillä on aloituspaino, siis minkä verran pudotettavaa? Sekin vaikuttaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 13:34 muumikki kirjoitti:
ja kun liikutte noin paljon, niin lihakset on varmaan kasvaneet. ja lihas painaa enemmän kuin läski!! Eli vaikka vaaka ei näyttäiskään muutosta, niin kiinteytymistä on silti varmaan tapahtunu? Paljonko teillä on aloituspaino, siis minkä verran pudotettavaa? Sekin vaikuttaa.
No,minulla on lähtöpaino 72kg ja pitäs pudottaa 10kg.Vajaa pari kiloa on lähtenyt parissa viikossa.Minä kävelen 5km joka päivä ja ja jumppaan puoli tuntia.Minulla on reisistä ja lantiosta lähtenyt useampia senttejä.Tänään tuli ystäväni käymään ja huomasi heti että olen laihtunut.Sanoi että näyttäis siltä että enemmänkin ois pudonnut.Kiinteytyy paikat kun liikkuu. =)

Mulla oli tippunu yli kymmenen kiloa ja kukaan ei huomannu mitään!!!! 15 kohdalla porukka alkoi jo huomaamaan ja nyt 17kg jälkeen huomataan jo jokainen kilo :D
Ei mullakaan ole lähteny kuukaudessa kun vajaa pari kiloa mutta senttejä on hävinny enemmän!

Nyt kaiken kaikkiaan on yli 10-15cm lähteny joka puolelta. Tyytyväinen olen kun vihdoin sain kaikki mitat alle metrin :kieh:
On noloa tämmöselle alle puoltoistametriselle sanoa että lantion ja rinnanympärys on reilusti yli metrin :ashamed:

Ei tät aina jaksakkaan, mutta kun ajattelee että eihän tässä ole pakotietä niin joskus aina jaksaa tsempata.. Toki menee päiviä ettei ajattele yhtään mitä syö, mutta ei sen niin väliä. Saa täällä löysäillä!
Mä oon 7kk laihduttanu ja kyllä on tökimisiä ollu muutamat kuukaudet. Välillä usko hävis kokonaan!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 13:34 muumikki kirjoitti:
No mulla on 80, ja indeksin mukaan pudotettavaa 5 kiloo että on siinä ihanne arvossa. (ja siis jonkun 7 oon tiputtanut jo aiemmin). Kyllä on kiinteytynyt, mutta vielä ois matkaa... vaikka kuulemma ne viimeset kilot on ne hankalimmat. :ashamed:

niinhän sitä sanotaan että viimeset kilot on tiukimmassa. Mut älä huoli, ihan varmaan ne viimesetki karisee kunhan olet vain tiukkana ;) :) Ootko muuten kokeillu tehä niin, että yhtenä päivänä syöt oikein reilusti kaikkea herkkua, oon kuullu että jumeissa se buustaa aineenvaihdunnan uudelleen käyntiin ja kilot lähtee taas karisemaan?

tsemppiä, oot jo voiton puolella! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2005 klo 12:30 muumikki kirjoitti:
niinhän sitä sanotaan että viimeset kilot on tiukimmassa. Mut älä huoli, ihan varmaan ne viimesetki karisee kunhan olet vain tiukkana ;) :) Ootko muuten kokeillu tehä niin, että yhtenä päivänä syöt oikein reilusti kaikkea herkkua, oon kuullu että jumeissa se buustaa aineenvaihdunnan uudelleen käyntiin ja kilot lähtee taas karisemaan?

tsemppiä, oot jo voiton puolella! :hug:
Juu saman olen mäki kuullu. Elimistö alkaa käydä säästöliekillä ja pistää hanttiin joka kilosta :( Huijaa elimistöä ja herkuttele joskus ja sit jatkat laihduttamista =) Eiköhän se siitä :wave:

Lääkäriltä kysyin apua tohon säästöliekki ongelmaan kun en meinaa saada painoa millään tippumaan alle 80kg ja ihanne olis mulla siis 161senttiselle kai se 55-64kg. Lääkäri sanoi että annoskokoa suurentamalla voi saada jo "buustia" suolistolle tai sit syö useammin vaikkei olis nälkä. Ei tarvii välttämättä syödä mitään "herkkuja" ihan normaali ruokakin käy! :wave:

Yhteistyössä