No ei se vehje, se toimii niinkun pitääkin. Kai. Mikäli oikein muistan. Mutta tää laihdutus projekti ottaa hermon päälle nyt!!! Miten pirussa te ihmisit onnistutte ja mä en?? Tai siltä tuntuu. On tullut jämähdys tähän: vaaka ei liiku suuntaan, ei toiseen ja kroppa pysyy samannäkösenä. Hitto!! Pitäiskö sitä juosta 20 kilsaa päivässä että jotain tapahtus ja alkaa täysin syömislakkoon??? \|O \|O \|O
Siis mä liikun kuitenkin 5 päivänä viikosta puolesta tunnista tuntiin (riippuu onko neiti hyvällä vai pahalla päällä) ja teen lihasliikkeitä myös 5 iltana viikosta. Oon lopettanut iltaherkuttelun (puputan salaattia jos jotain tekee mieli) ja jättänyt karkit ja pullat pois. Mitä vielä pitää tehdä?? :ashamed:
Siis mä liikun kuitenkin 5 päivänä viikosta puolesta tunnista tuntiin (riippuu onko neiti hyvällä vai pahalla päällä) ja teen lihasliikkeitä myös 5 iltana viikosta. Oon lopettanut iltaherkuttelun (puputan salaattia jos jotain tekee mieli) ja jättänyt karkit ja pullat pois. Mitä vielä pitää tehdä?? :ashamed: