Hakutulokset

1. M

oonko ihan blondi

voihan sitä viel laittaa
  2. M

Miten / Millä?

\ tykkäätkö sinäkin tehdä käsitöitä?? Mä oon täl hetkel koukussa puikkoihin :D muutama työ tos ku pitäis tehdä valmiiks ja ristipistoi oon kans aatellu ruveta tekee ku saa noi muut ensin tehtyy
  3. M

Paljonko maksaa teilläpäin kuntosalilla käyminen?

täs meijän paikallises kuntosalis maksaa 2 euroo kerta tai 10 kerran kortti 18 euroo
  4. M

Tukea perheeltäsi

nii en sit tiiä vaiks olis mustis, mut jos ei asenne muutu ni äijä joutuu vaihtoon kun ensin vaan saan itteni kuntoon. Sen pitäis olla onnellinen mun puolest, kait se itekki nautteis jos sil olis kaunis muija :D
  5. M

Tukea perheeltäsi

Heippa!! Meil on kans sellainen ongelma et mies ei kauheesti kannusta. kertaakaan ei oo kehunu mitään tai kyselly et paljonko pudonnut. Nyt mä haluaisin ruveta käymään kuntosalil et kiinteytyis ni ei oo innokas kattoo lapsii sil aikaa, jne
  6. M

huomenna se alkaa...

\ heippa!! Juu mä ainakin käyn niissä painareitten tapaamisissa, sielt saa aina kivoi vinkkei ja on paljon muitakin saman henkisiä ihmisiä =) On niil semmonen kirjekurssikin mut siin tarttis olla viel kovempi itsekuri, meinaan en mä ainakaan kehtais tonne ryhmään mennä jos ois paljon...
  7. M

huomenna se alkaa...

mein isäntä suunnitteli ensin et olis ostanu toisen turvaistuimen, sellasen kun tulee pyörän eteen mut tajus sit itekki et kärry parempi, ei kahden lapsen kans pyöräily muuten onnistu
  8. M

huomenna se alkaa...

heippa!! Mies oli ostanu mul synttärilahjaks lastenkuljetuskärrin polkupyörään!! =) Ilmat vähän viel lämpii nii tää muija rupee kans fillaroimaan :D

Yhteistyössä