Hakutulokset

1. jami

kilpirauhasen vajaatoiminta ja etenkin sivuoireet

kylläpä helpotti lukea että muillakin on samoja oireita! mulla todettiin 3päivää sitten vajaatoiminta... :/
  2. jami

Onkos muita jotka nyt kovasti yrittävät puuhata alkuvuoden vauvaa?

me ollaan "puuhattu" vauvaa jo 2½ vuotta.. nyt sitten ilmeni kilpirauhasen vajaatoiminta... osaltaan vaikuttaa lapsettomuuteen. meillä on jo kyllä 2 lasta ja tyydytään siihen jos ei enäää... mutta kova vauvakuume jyllää.. =)
  3. jami

Kivat sulle palstalainen!

paiskaatko minuakin? =)
  4. jami

NAIMISISSA OLEVAT!!

ihan vain ajankuluksi kyselen! =) 1.kauan seurustelitte? itse:9kk 2.minkä ikäisinä menitte naimisiin? itse:minä 20 mies 23 3.montako vuotta olette olleet naimisissa? itse:9 vuotta 4.montako lasta? itsellä:2 5.vieläkö se toinen tuntuu oikealta? itse: en vaihtais! :D rakkaus...
  5. jami

Kivat sulle palstalainen!

ompa kyllä tympeää käytöstä. ei tainnu olla oikeesti vaatteiden tarvesta! minä olen kerran lähettänyt yhden paketin postikuluilla ja sain vastaanottajasta ikuisen ystävän! kumpikin ollaan ns. köyhiä mutta autetaan kun voidaan toisiamme. harmi vaan että meillä on niin eri ikäiset lapset! =)...
  6. jami

Auttakaa - rintakivusta

lihaspiikki voi tulla ihan mihin lihakseen tahansa. särkylääke voi lievittää kipua mutta yleensä menee itsestään ohi. joskus se laukeaa kun vetää nopeati keuhkot täyteen ilmaa. se käy kipeää mutta monesti laukeaa sillätavalla parhaiten. joskus se kestää kauemmin joskus vähemmän aikaa. minun...
  7. jami

Auttakaa - rintakivusta

selvästikkin viittais lihaspiikkiin. voi olla todella kipeä ja aivan paikallinen. ilmenee juuri noin että syvään hengittäessä kipu on pahinta. voithan tietysti soittaa esim. terkkariin mutta uskon kyllä että se on ihan vaaraton lihaspiikki joka yleensäkkin tulee aina samaan kohtaan. :hug:
  8. jami

Kuukautisasiaa....

on nyt menkat kestäny 10 eikä loppua näy! :headwall: kävin pe lääkärissä ku mulla on yleensä vain 5 päivää menkat. ei oikein osannu sanoo mitään muuta ku ottivat pissanäytteen ja tulehdusarvot ja niin tietty raskaustestin. kaikki oli ok ja rakskaana en ole. maanantaina verikokeisiin ja uus...
  9. jami

MILLAISTA PALKKAA

kiitos! mulle se ois iso raha ku en saa tällähetkellä mitää ku ei ole ammattia. kuopus täytti just 3v ja 5kk menee ilman mitää tukia ku olen ekakertaa työhakiana.. :/
  10. jami

MILLAISTA PALKKAA

siis perhepäivähoitajalle vai fysioterapeutille?
  11. jami

MILLAISTA PALKKAA

kiitos! mulla on tosiaan itsellä nyt tällä hetkellä 3 ja 5 vuotiaat. esikko siis lähtee syksyllä eskariin.
  12. jami

MILLAISTA PALKKAA

sehän tipahti äkkiä!
  13. jami

MILLAISTA PALKKAA

maksetaan perhepäivähoitajalle? sillä vaan että kannattaako... ;)
  14. jami

mitä oireita on

:ashamed:
  15. jami

mitä oireita on

hiivasienitulehduksessa? mulla jotenki tympee olo tuol alhaalla ja ahistaa! sellanen ei oikein kutinakaan vaan jotain sinnepäin kai... :/
  16. jami

Synnytyskertomuksia?

esikoinen: puol kuus aamulla meni lapsivesi. meni vessaan ku pissatti ;) ja rupesin vuotaan verta! :( huusin miehelle että äkkiä ambulanssi. ambulanssi tuli varttitunnissa ja verenvuoto alko laantuun itestään. ambulanssin pojat olivat ihan hädissään, eivät oikeen muuta osanneet ku laittaa mut...
  17. jami

Millä rv:lla esikoisesi syntyi?

esikoinen synty rv. 36+3 (2470g ja 47cm) kuopus tasan 40+0 (3560g ja 52cm) :heart: :heart:
  18. jami

Mitä helvettiä tämä on?

soita jonnekkin terveysneuvontaan. päivystykseen jos huolettaa. mulla oli kerran samallainen kokemus mutta vuoto laantu aika äkkiä. =)
  19. jami

Itsesyytöksillä ei ole rajaa...

kiitos jospa se joskus ottaa ja yllättää minutkin! =)
  20. jami

Itsesyytöksillä ei ole rajaa...

no se tarkoittaa ettei voi saada lapsia. rumasti sanottanu maho.

Yhteistyössä