Hakutulokset

1. Geisha Dreamy

Selviskö jo se, että onko Elloksen Ticket huonompaa laatua?

Mä huomasin ihan saman, että sisukkaan sivuilla sanotaan, että baby suit (se yhden vetskarin) on vedenkestävä. Tää on nyt tosi sekavaa. Olen hakemassa vedenkestävää pukua, mutta tästä ei enää kyllä ota selvää.
  2. Geisha Dreamy

Myydäänkö jossain talvitakkeja raskaana oleville? esim. h&m?

Mulla oli tällainen takki, ku vauva syntyi talvella. b e b e s . f i
  3. Geisha Dreamy

In Memory Of Baby James

YouTube - In Memory Of Baby James :'(
  4. Geisha Dreamy

Mervi soitti Matille: "Voisin aloittaa vielä alusta"

:laugh: :rolleyes: :(
  5. Geisha Dreamy

Ei tosta hyvää seuraa. Ei taatusti.:(
  6. Geisha Dreamy

jokos on puitu täällä jo? Mervi soitti Matille: "Voisin aloittaa vielä alusta" | Viihde | Iltalehti.fi : /:headwall::|:(
  7. Geisha Dreamy

Mikä väri sopis pähkinän ja valkosen kaveriks?

Millä tavalla kuvioita etsisit?
  8. Geisha Dreamy

Meillä oli 5 vuotta noi, kunnes muutettiin. Jäin ihan kaipaamaan noita. Ei iskeny missään vaiheessa kyllästys ja keittiössä oli lämmin ja pehmeä tunnelma. Mä en tykkää yhtään liian kliinisestä enkä valkoisista välilaatoista.
  9. Geisha Dreamy

Tuohon me ei koskaan kyllästytty. Saa Suomesta :cool:
  10. Geisha Dreamy

Kannattaako vauvalle ostaa rintareppua? vai ei?

Mä suosittelen Manducaa: Babyidea - Kantoliinat - MANDUCA kantoreppu - t Ergo on musta vielä parempi: Babyidea - ERGO kantoreppu Kantoliinoista tästä on kokemusta, toimi hyvin kotona: Babyidea - Kantoliinat - Hug-a-bub luksusta ja laatua arvostavalle
  11. Geisha Dreamy

mun silmäs vilisee palloja ja viivoja

Ja siis noi floaterit on ihan tavallisia, mullaki on niitä paljon. Ekat tuli jo 13 vuotiaana. Ja näkyy just ku katselee taivasta, tietokoneen ruutuu tai telkkaria. Ne tulee viiveellä katseen mukana, ku ne lilluu siinä lasiaisnesteessä. Mutta mustat pisteet on ehkä asia, joka kantsii näyttää...
  12. Geisha Dreamy

Sulla on voinut irrota verkkokalvo ja ne mustat pisteet voi olla verenvuotoa. Onko ne mustat pisteet noitten matojen yhteydessä siis niiden matojen rungossa kiinni vai onko ne ihan erikseen ne pisteet?
  13. Geisha Dreamy

Lasiaissamentumia syntyy myös, jos lasiaisen tukisäikeitten irrotessa verkkokalvosta jokin säie repäisee mukaansa pienen palan hiussuonen seinämää ja lasiaiseen tulee pienen pieni verenvuoto. Tällainen pieni verenvuoto näkyy näkökentässä ryhmänä samentumia, joka muistuttaa kärpäsparvea tai...
  14. Geisha Dreamy

Lasiaisessa normaalisti olevat mikroskooppisen pienet samentumat saattavat joskus näkyä ohuina varjoina näkökentässä kirkkaasti valaistua taustaa esim. lumihankea tai kirkasta taivasta vasten. Lasiaissamentumat ilmaantuvat näkökenttään milloin sattuu, liukuvat näkökentän poikki ja häviävät...
  15. Geisha Dreamy

Tällaisia? Googleta floaters ja kuvahaku.
  16. Geisha Dreamy

Siis sä näet tällaisia?
  17. Geisha Dreamy

aiheuttaako niskajumi näköhäiriöitä?

Lasiaisessa normaalisti olevat mikroskooppisen pienet samentumat saattavat joskus näkyä ohuina varjoina näkökentässä kirkkaasti valaistua taustaa esim. lumihankea tai kirkasta taivasta vasten. Lasiaissamentumat ilmaantuvat näkökenttään milloin sattuu, liukuvat näkökentän poikki ja häviävät...
  18. Geisha Dreamy

Lisää floaters
  19. Geisha Dreamy

Mullakin on niitä paljon, näkyy just kun katselee kirkasta taivasta, kun katsoo tietokoneen ruutua (tälläkin hetkellä ne leijailee tossa) ja sit kun katsoo telkkaria pimeessä. Välillä jos lukee tekstiteeveetä pimeässä, niin noi floaterit tulee tekstin eteen ärsyttävästi, ettei näe välillä ko...
  20. Geisha Dreamy

Nämä ovat floatereita, samentumia,jotka liikkuvat silmän liikkeen mukana.

Yhteistyössä