Hakutulokset

1. M

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

Vanilla Whip: Kiva kun sanot mielipiteesi ääneen. Ihana kuulla, että joku muukin ajajattelee kanssani samalla tyylillä. Hetken jo tuossa mietin, että en kuulu tähän porukkaan ollenkaan ajatuksineni. Meillä siis syödään luomua ja eineksiä ei osteta ikinä. Ruoka tehdään itse niin aikuisille...
  2. M

Vanilla Whip: Nyt pystyn jo tämän "ääneen" sanomaan... Koko tämän alkuraskauden olen lähes oksentanut aina kun olen nähnyt sinun nimimerkin. En ole voinut lukea sinun kirjoituksia tähän asti ollenkaan. Tämä kaikki siis vaan ja ainoastaan tuon sinun kuvan takia :laugh: Nyt jo välillä olen...
  3. M

Itse ajattelen noista meikeistä, väreistä ja muista mömmöistä että ei ne sikiölle kehityshäiriöitä tee, MUTTA vauvalle voi tulla esim syöpä jo lähes heti syntymän jälkeen. On allergioita, astmaa, atopiaa jne jne... Uskon että äidin käyttämät tuotteet ja ravinto on iso tekiä näissä asioissa. Eli...
  4. M

Juu ja noista rasvoista ym voiteista niin minä käytän öljyä ihon rasvaukseen. Se öljy on sellasta jota voi laittaa vaikka vastasyntyneelle, joten uskon sen olevan ihan ok nyt raskaana ollessa. Meikeissäkin on hellempiä ja vähemmän helliä. Mitään meikkivoidetta en kyllä käyttäisi itse. Onneksi on...
  5. M

Kakaa: Jokainen tekee tyylillään. Eihän kaikki halua käyttää meikkejä vaikka eivät olisi edes raskaana. Itse laitan ripsiväriä jos lähden jonnekin hienompiin menoihin eli kerran kuussa :D Kulmat käyn laitattamassa kosmetologilla. Muuten en meikkaa, mutta en kyllä meikkaisi ilman raskauttakaan...
  6. M

Ammun kohta tuon auringon alas :( Tykkään kun se paistaa, mutta taas tulee migreeni kun on niin kirkasta, prkl!!!! Eilen kävin gynellä ja paikat on kiinni, onneks! Istukka on kohdunsuulla joka vähän huolestuttaa. Lääkäri varoitti, että kun supistukset alkaa aukaisemaan kohdunsuuta niin verta...
  7. M

Varasin kuitenkin gynelle ajan tälle iltaa. Syöminenkin saa supistelemaan :( Minulla on toisessa munasarjassa dermoidi ja tuli mieleeni että voisikohan se aiheuttaa supisteluja. Kohtahan sen kuulen kun viideltä tohtorin puheille menen. Jännittää. Entäs jos jo nyt on tapahtunut kohdunsuulla...
  8. M

Peppi: Ihan pakko viilata pilkkua kun niin alko naurattaa tuo yksi sinun lause. Minusta ei ainakaan olis yhtään kiva saada lasta joka olis molempia sukupuolia :laugh: Ymmärsin kyllä pointin, mutta hyvät naurut sain. Kiitti :)

Yhteistyössä