Hakutulokset

1. M

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

Ei vielä: Poika voi vielä isoillakin viikoilla vaihtua tytöksi, mutta tyttö harvemmin muuttuu pojaksi. Näin olen ymmärtänyt. Tuttavani joutui synnyttämään 14 viikkoisen sikiön ja siitä ei oltu voitu ulkoisesti päätellä sukupuolta. Joten ihmettelen kyllä miten ultralla voitaisiin tässä vaiheessa...
  2. M

Äitejä Kuopiosta

Heips! Täällä vielä yksi äiti Kuopion kupeesta joka olis vailla seuraa itselleen sekä lapsille 07 ja 08. Kolmas tulossa syksyllä! Meillä ei ole päivisin mahdollisuutta päästä minnekään täältä korvesta, mutta meille voi tulla leikkimään ja kahvittelemaan :) Jos ketä kiinnostaa tutustua niin...
  3. M

Huomenna lääkäriin joka ottaa bakteerinäytteet ja tutkii kohdunsuun tilanteen. Sen jälkeen sitten jatko, huoh... Huomista odottaen siis! Milla 11+4
  4. M

Tuosta migreenin lääkityksestä. Minulle neurologi sanoi, että edes panadoli ei ole täysin turvallinen. Lupasi syödä kuitenkin sitä sen 3g päivässä. Lisäksi ihan pahimpaan kipuun saan ottaa burana 400mg kolme kertaa viikossa. Tuota buranaa en ole ottanut, olen vaan kärsinyt. Kaikki...
  5. M

Heips kaikille! Minä kävin toissapäivänä neurologilla, koska minulla on ollut jo 3 vuotta päänsärkyä ja nyt raskaana ollessa panadol ei auta kipuun. Tämä lääkäri oli aivan mahtava ja taitava eläkeikäinen täti :) Diagnosoi vyyhtipäänsäryn sekä aurattoman migreenin. Lääkkeeksi panadolia pore...
  6. M

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

Kaarja: Meillä on myöskin tervu, entinen oli grotsku. Mistä kennelistä teidän uros on? Hienoja koiria, rotua en vaihtaisi pois :heart: Milla
  7. M

Ei kai kukaan täällä mitenkään pahalla kommentoinut tuota eläin asiaa? Kaikki kertoi vaan oman mielipiteensä ja jokaisella on omansa ;) Ei kannata loukkaantua, kun kukaan ei pahaa tarkoittanut!
  8. M

Ei kai tässä kukaan ketään tuomitse, vaan kertoo oman mielipiteensä. Jokainen tekee omat ratkaisunsa oman perheen kesken. Itse ajattelen, että jo koiraa ottaessa tiedetään millaista koiraa ollaan ottamassa. Esim sakemanni tarvii koulutuksen ja jos sitä itse ei osaa/kykene antaa niin silloin...
  9. M

Biba: Hyvä idea tuo yhdessä treffaaminen. Itsellä ongelmana se, että en päivällä pääse kotoa liikkumaan minnekään. Mies on päivät töissä ja meillä on vaan yksi auto :/ Meille voi kyllä tulla kahvittelemaan ihan kotiinkin, jos haluaa! :) Milla 10+0
  10. M

Syrän: Minä myös vailla äitikavereita ja kavereita ylipäätänsä! Asutaan Siilissä, eli aika lähellä Kuopiota. Milla 10+0 :heart:
  11. M

Tuosta kohdun taaksepäin kallellaan olemisesta ajattelin kommentoida, että minullakin kohtu on hyvin paljon taakse päin kallellaan. Kuitenkin maha on tullut jokaisessa raskaudessa hyvin aikaisin esiin. Eilen tuntui ihan kuin joku olisi potkaissut minua tuonne alas mahaan :laugh: Kai se pieru...
  12. M

No niin nyt on kuvat jaettavissa. En saanut kyllä linkitettyä, mutta koittakaa päästä kattomaan ketä kiinnostaa :D Kuvat on tosi isoja, kun unohdin ne pienentää. Tää on siis eka kerta kun tälleen kuvia jaan :whistle: aijaa.com/003149614206 aijaa.com/008049614207 Milla 9+5
  13. M

Pikku myy: Oikein kaunis maha sinulla, eikä näy sitä läskiäkään ;) Mies otti äsken kuvan minun mahasta ja yritän laittaa sen tänne, jos osaan :| Guitar: Minulla paino on tippunut raskauden alusta 6kg ja edellisestä neuvolakäynnistä 2kg. Uskon painoa kuitenkin kertyvän sitten kun vauva alkaa...
  14. M

Pikkumyy: Laita ihmeessä se kuvasi, olis kiva nähdä muittenki kuvia jos omanikin laitan! Voi se maha kasvaa painosta huolimatta. Itsellä paino pudonnut nyt raskausaikana 6 kg, mutta maha on valtava! En ymmärrä mitä se sisältää, koska itse asukas on vielä niiiiin pieni! Milla 9+5
  15. M

Pahoittelut kaikille joita on suru kohdannut! :( Itse kävin tänään labrassa otattamassa sen vesirokon vasta-ainetestin. Tulokset tulee 1-2 viikon päästä. Kysin lääkäri käski aloittaa lääkekuurin sitä vesirokkoa vastaan, varmuuden vuoksi. Noista kavereista sen verran, että ei ole minulla...
  16. M

Kaktuspiikki: Minullakaan ne äänet ei kuulu illalla vaikka rakko tuntuu täydeltä. Eilen illallakin etsin kauan, mutta ei löytynyt. Nyt sitten heti aamulla rakko todella täynnä niin ei tarvinnut kuin minuutti etsiä niin ne löytyi :) Nyt taas yritän soittaa neuvolaan sen vesirokon takia. Eilen...
  17. M

Tuosta sydänäänten kuuntelusta vielä. Itse kun kokeilin uudestaan aamulla sen jälkeen kun olin käynyt rakon tyhjentämässä niin ääniä ei enää kuulunut. Minulla ainakin pitää olla aivan valtavan täysi rakko, että saan kuulumaan. Muutamana aamuna tällä viikolla kuulin ne äänet myös, mutta vaan...
  18. M

Minä en ole jaksanut kirjoitella tänne, mutta luen päivittäin monta kertaa! :) Tänään sain sydänäänet kuuluviin, jippii!! Ihan mahtava tunne, koska kuvittelin jo pikkusen kuolleen tuonne mahaan. Vinkki niille jotka yrittävät tuloksetta kuunnella ääniä! Kuunnelkaa sillon kun rakko on ihan...
  19. M

Te jotka olette kotona doplerilla sydämensykkeen löytäneet niin paljonko oli silloin viikot? Itse olen jo yrittänyt sinnikkäästi etsiä, mutta ei kuulu kuin oma syke :( Mistä kohtaa olette sen löytäneet? Itse yritin etsiä tuosta luun ympäristöstä ja jopa sen luun päältäkin :) Voi kun sen kuulisin...
  20. M

Tervehdys kaikille! Aamupalaksi minä olen syönyt puuroa ja siinä päällä mustikoita. Se on ainut päivän ruuista jonka saan varmasti syötyä. Sokerirasitukseen joudun minäkin. Molemmissa aikaisemmissa raskauksissa kävin myös. Arvot ovat aina olleet hyvät. Aamulla minulla on se ultra...

Yhteistyössä