Hakutulokset

1. M

Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

Onnea vauvautuneille :flower: Minäkin kyllä luen kaikki viestit läpi ja useamman kerran päivään käyn katsomassa, että onko joku kirjoittanut. Samalta minustakin tuntuu, että ihan turhaan tänne kirjoitan kun ei kukaan kuitenkaan lue näitä minun kirjoituksia. Olen nyt kuitenkin silloin tällöin...
  2. M

Paljon onnea kaikille vauvansa jo saaneille :flower: Itse täällä vielä odottelen milloin lähtö tulisi. Jotenkin on ruennut tuntumaan, että ehkä sitä lähtöä ei edes tule :O Kuopus syntyi 38+0 niin jotenkin sitä oletti, että kyllä tämäkin osais tulla ulos hyvissä ajoin. Eihän nytkään ole...
  3. M

Täällä ollaan!! :wave: Synnytystä odottelen minäkin, mutta ei mitään suurempia merkkejä ole ilmassa. Tosin ei niitä ollut edellisissäkään synnytyksissä. Vauvan pää on tiukasti kiinni lantiossa, ollut jo hyvän tovin. Koko alapää huutaa kipua ja pullottaa oudosti. Supistuksia on joka päivä...
  4. M

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

Ikpi minulla tuli myös tuollaisia tunteita kuin sinulla silloin kun yhtenä yönä supisti muutaman kerran oikein kovaa. Olin ihan saletti, että tää jää synnyttämättä, en pysty siihen! Kuitenkin olen nyt saanut pääni kasattua ja odotan innolla lähtöä. Oli ehkä ihan hyvä käydä semmoinenkin tunne...
  5. M

Kilimanjarolle tsempit matkaan, kohta on pieni sylissä :heart: Onnea Juli05 pienestä nyytistä :flower: Sairaalassa olosta olitte täällä jutelleet. Minä olen myös ihan mielelläni sairaalassa sen pari yötä. En ole saanut varsinkaan esikoisen aikaan hyvää kohtelua kysissä, mutta en välitä...
  6. M

Mites me laitettais nuo treffit pystyyn? Minne ja millon? Minä pääsen vaan iltaisin ja v-loppuisin, koska ei ole autoa käytössä päivisin. Mahdollisimman pian varmaan kannattais treffata kun tää porukka alkaa pian synnyttää =) Kaktuspiikkiä minäkin olen kaipaillut jo tovin. Osastolla on kyllä...
  7. M

Hello jälleen! Yöllinen supistelu loppui, onneksi! Vessassa juoksutti useamman kerran, koska niin kovaa supisti. Minulla aina kun alkaa supistella niin suoli tyhjentyy huolella. Ainut mitä se yöllinen sai minussa aikaan on pelko! En ole pelännyt synnytystä ollenkaan ja olen oikein innolla sitä...
  8. M

Heräsin äsken kunnon supistukseen. Odotin sen ohi ja kävin vessassa pissillä. Menin sänkyyn ja tajusin että on paha olo. Tuli uusi supistus, edellistä kipeempi. Hyökkäs ajatus etten selvii synnytyksestä :( Rupes pelottamaan. Huomasin, että suoli toimii, kiire vessaan. Näin on alkanu 2 aiempaa...
  9. M

Syrän Eilen juuri mietin sitä tapaamista, mutta sitten mietin että kun kukaan ei ole siitä mitään puhunut niin ajattelin ettei muita kiinnosta. Minä olisin valmis tapaamiseen. :wave:
  10. M

Heips ja PALJON onnea kaikille jotka jo vauvansa ovat syliin asti saaneet! :flower: Minä luen joka päivä ja monta kertaa tätä palstaa, mutta itse en saa aikaiseksi kirjoitella. Nyt kuitenkin aukaisin koneen ja aloin kirjottamaan. Yleensä siis luen puhelimella. Eilen oli minulla...
  11. M

Asjam: Meidän vauvalla voi olla hikka jopa 5-7 kertaa päivässä. Normaali päivänä kuitenkin 2-4 kertaa. Normaalia se on ja synnyttyään jatkaa sitten samaa rataa. :) Liittynee hengitysharjoitteluun jotenkin. Lääkäri eilen ultratessa sanoi että ahkeraan ja hyvin hengittää. Lisäsi vielä, että se on...
  12. M

Missä on kaktuspiikki, hohoooooi???
  13. M

Nevanevalla pitkä aika sektioon jos menee toukokuulle saakka ;) Ei vaan toivottavasti alkaisi tulemaan pikkuisen aijemmin. Tsemppiä! Minulla siis sen kipukohtauksen aikana tuli suusta reippaasti verta ja verihyytymiä. Kyssissä ei lääkärit ottautuneet mitenkään siihen veren tuloon. Kunnes tänä...
  14. M

Yeppe: Onnea hurrrrjan paljon!! :flower: Osastolla yö ohi ja sain jopa nukuttua, jee!! Tänään ajattelin lähteä kotiin kunhan ensin saan siihen lääkäriltä luvan :) Kipua ei ole enää tuntunut muuta kuin vähän kävellessä ja yöllä heräsin kipuun kun olin kääntynyt oikealle kyljelle. Jospa tämä...
  15. M

Tervehdys kaikille!! Osastolla ollaan, koska kovan kivun vuoksi tutkimusten kautta löytyi munuaisessa "vikaa". Kohtu painaa johtimen tukkoon eikä munuainen pääse tyhjentymään. Ensimmäinen lääkäri ultrasi ja sanoi että istukka on irronnut reunasta. Toinen lääkäri kuitenkin kumosi istukan...
  16. M

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

Hei kaikille! Täällä kysissä istuskelen niin ajattelin kirjoittaa ajan kulukseni. Minua on supistellut nyt kipeästi niin sen takia tarkastus neuvolan lääkärillä oli tänään. Lääkäri soitti kysiin josta käskettiin tulla näytille. Tässä nyt sitten sydänkäyrässä istua napotan. Kohdunsuu oli 2...
  17. M

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

Heippa kaikille! Palaisin tänne takaisin, kun nyt näin loppusuoralla tarviais juttukaveria. :) Minäkin siis kysissä synnyttäjä ja LA 16.9. Taitaa tulla melkonen ryhmähyökkäys kysiin kuun puolenvälin jälkeen ;) Itse toivon, että syntyisi jo vähän ennen, niin kuin kuopuskin. Onko teillä muilla...
  18. M

Nooalle toinen nimi?

Meillä on Nooa Eemil.
  19. M

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

Hyvät ihmiset, en minä ole suuttunut enkä vetänyt hernettä nenääni. Huomasin vaan etten minä ehkä tänne kuulu :)
  20. M

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

En pysty ymmärtämään. Eikö tämä ole keskustelu palsta? Palsta jossa ihmiset keskustelee eri aiheista keskenään? Tämä nyt vaan vaikuttaa semmoselta ettei tänne saa kirjoittaa omaa mielipidettään ja sitä miten omassa perheessä toimitaan. Minä en ole itseäni jalustalle nostanut, enkä ole myöskään...

Yhteistyössä