Hakutulokset

1. A

lapsen hoitotuesta kyssäri!(koskee dysfasiaa

me saatiin ihan tavallisesta puheterapiasta jota suositteli paikkakunnan oma KELTO( kiertävä erikoislastentarhanope). Jos sulla on c-lausnto, puheterapian lausunto ja todistuksia terapiasta aiheutuvista rasitteista, pitäisi sun saada korottettuna se tuki. Jos ei,laita valitus meneen Kelalle...
  2. A

Onko teillä vesirokko käynyt kaikki läpi?

toissa vuoden jouluna o´li nuorempi ja sitten uutena vuotena vanhempi. Jee ja kivaa oli!!!
  3. A

Töks, töks, töks..

ääähhhh..... Lähetä meillekin sitä tarmoa ja energiaa että jaksaa aloittaa edes jotain... :o
  4. A

Kela maksaa takautuvasti siitä kuukaudesta alkaen, jolloin hoito tai terapia on alkanut. Muistaakseni maksetaan enintään puolen vuoden verran takautuvasti.
  5. A

meille tuli korottettuna koska itse kuljetin lasta linja-autolla kerran viikossa terapiaan. Eskarissa puheterapia tulee automaattisesti.
  6. A

Töks, töks, töks..

JEPJEP!!!!! |O |O huusholli on kuin pommin jäljitä... eeeeiiiii jaaaaksaaa!!! |O :/
  7. A

meillä saadaan tytön f83 ongelmaan lapsen erityishoidon tukea. Sitä maksetaan meille yhteensä 18 kuukautta ja uuden osastojakson jälkeen haetaan lisää. Sulla pitää olla erikoislääkärin diagnoosi kun haet kelalta hoitotukea. Ihan varmasti saat tukea. Meillä se on n. 90 euroa kuussa. Oli...
  8. A

"....nuolla sun viskaamat luut..." Kenen toi biisi on??

nonokei.... laittaa miettiin, kertookohan laulaja itsestään.. soi muuten parhaillaan Novassa...
  9. A

Hitto,löysin kivan hymiön

url=http://www.glitter-graphics.com][/url]
  10. A

Miten selviäisit jos miehesi jättäisi sut?

[Kyllä on mies kaikki kaikessa mulle ja rakastan sitä ihan mielettömän paljon, mä murtuisin ihan täysin jos se jättäis mut :heart: :heart: sama täällä. Enkä pärjäisi talolainan ja kaiken muun maksujen kanssa yksin pienellä myyjän palkalla...
  11. A

"....nuolla sun viskaamat luut..." Kenen toi biisi on??

no entäs siteen se Jenni Vartiaisen biisi "Ihmisten Edessä" olenko ahdasmielinen vai kertooko se "tyttöjen välisestä rakkaudesta"?..
  12. A

Pohojalaaset pinohon!

pohjois-pohjanmaalta ollaan, en juo piimää enkä pelekää polliisia. oulun pohjois puolelta tarkemmin...
  13. A

Hitsi et on tylsää..

tihkusadetta, + 4 astetta ja toodeelllaaa harmaata päivää tiedossa, niin ulkona kuin itsellänikin... :(
  14. A

Hih!

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Kylläpä piristi päivää!!!!
  15. A

Nyt on nii paha mieli =(..

oulussa... ja ei ole ainoa laatuaan..
  16. A

vaihtaisin kyllä, mutta kun on oppisopimus syyskuuhun asti... sitten valmistun ja lähden vetään!!!! |O Kiitos, voimaa tarvitaan ja mielenlujuutta...
  17. A

Kävin juuri töissä katsomassa ensi viikon työvuorot ja kuikas ollakaan, mulle on laitettu iltavuoroja. Olen rukoillut ja pyytänyt aamuvuoroja lasten hoidon vuoksi. Ei ole mahdollisuutta vuorohoitoon ja mies on kotona vasta viiden seudulla. Mutta ei. Syyksi kauppias sanoi, että ole pudonnut...
  18. A

Mielipiteitä TÄSTÄ iltapuvusta.Käykö pikkujouluihin?...

En loukkaantunut. Ärsyttävää vaan kun koittaa etsiä jotain erilaista, niin heti ollaan tyrmäämässä :(. Olen melkein 180 cm ja 70 kg...Onkohan tuo ihan vääränlainen mekko minulle...? :/ Eli olet siis "mallin"mittoissa.... *lyö kateellisena päätään seinään* Päälle vaan!!! :D
  19. A

anteeksi :ashamed: en tarkoittanu todellakaan pahalla!! Totta on että rypyt vyötäröllä ovat armeliaita makkaroille, mutta tuo salsahelma puolestaan tahtoo leventää takapuolta. Ellet sitten omista kapeaa lantiota. Sekä kaunista decolteeta.
  20. A

okei, jos olet pirun hyvä kroppainen ja säärinen ja haet miesseuraa... Ei millään pahalla... ;)

Yhteistyössä