Mielipiteitä TÄSTÄ iltapuvusta.Käykö pikkujouluihin?...

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AurinkOnen:
okei, jos olet pirun hyvä kroppainen ja säärinen ja haet miesseuraa... Ei millään pahalla... ;)
Mutta ajattelin kun tuo rypytys häivyttäisi vyötäröläskit.
MIHIN pikkujouluihin sitten kuuluu pukeutua?
Mahdollisimman huomaamattomasti pitkiin housuihin ja telttamaiseen tunikaan?

Erinomainen valinta pikkujouluihin. Mihinkään muihin juhliin en tuollaista suosittelisi. Pidetäänkö teidän pikkujoulut muuten baarissa? :)

Ja älä nyt laita mitään huomaamatonta tylsää housupukua, jos ei kyseessä ole mitkään ompeluseuran pikkujoulut. Räväytä, kun on mahdollisuus.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Erinomainen valinta pikkujouluihin. Mihinkään muihin juhliin en tuollaista suosittelisi. Pidetäänkö teidän pikkujoulut muuten baarissa? :)
Syödään ravintolassa ja siellä tanssia yms ohjelmaa.Illaksi baariin :).

kamoon
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
okei, jos olet pirun hyvä kroppainen ja säärinen ja haet miesseuraa... Ei millään pahalla... ;)
Mutta ajattelin kun tuo rypytys häivyttäisi vyötäröläskit.
MIHIN pikkujouluihin sitten kuuluu pukeutua?
Mahdollisimman huomaamattomasti pitkiin housuihin ja telttamaiseen tunikaan?
jos puku on samaa kokoa kuin kuvassa, niin sulla ei voi olla läskiä juuri nimeksikään. :O

anteeksi :ashamed: en tarkoittanu todellakaan pahalla!! Totta on että rypyt vyötäröllä ovat armeliaita makkaroille, mutta tuo salsahelma puolestaan tahtoo leventää takapuolta. Ellet sitten omista kapeaa lantiota. Sekä kaunista decolteeta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Syödään ravintolassa ja siellä tanssia yms ohjelmaa.Illaksi baariin :).
Nonii, toi on just hyvä. :D :flower: Sitten vaan tyylikäs meikki ja kampaus ja kengät, niin nappiin menee.

Baariin kyllä sopii ja ravintolaan. Vähän turhan huomionhakuinen mun makuun, mut toisaalta ainahan se piristää jos joku positiivisessa mielessä huomaa! Laita vaan jos sopiva sun kropalle, hyvät sääret tuon kans kyllä oltava, näyttä melko lyhyelle.

vieras
anteeksi :ashamed: en tarkoittanu todellakaan pahalla!! Totta on että rypyt vyötäröllä ovat armeliaita makkaroille, mutta tuo salsahelma puolestaan tahtoo leventää takapuolta. Ellet sitten omista kapeaa lantiota. Sekä kaunista decolteeta.
En loukkaantunut.
Ärsyttävää vaan kun koittaa etsiä jotain erilaista, niin heti ollaan tyrmäämässä :(.
Olen melkein 180 cm ja 70 kg...Onkohan tuo ihan vääränlainen mekko minulle...? :/

En loukkaantunut.
Ärsyttävää vaan kun koittaa etsiä jotain erilaista, niin heti ollaan tyrmäämässä :(.
Olen melkein 180 cm ja 70 kg...Onkohan tuo ihan vääränlainen mekko minulle...? :/[/quote]

Eli olet siis "mallin"mittoissa.... *lyö kateellisena päätään seinään* Päälle vaan!!! :D

vieras
En loukkaantunut.
Olen melkein 180 cm ja 70 kg...Onkohan tuo ihan vääränlainen mekko minulle...? :/

Mutta tottahan on ettei tuo mekko todellakaan sovi kaikille. (Paitsi jos haluaa olla huvittava ohjelmanumero pikkujouluissa. Sitäkin on nähty.) Jos sulla on kroppa kunnossa niin anna palaa.

tsemi
En loukkaantunut.
Jos sulla on pitkät kauniit sääret olet todennäköisesti tosi kaunis tuossa mekossa.

Moa
Iltapuvulla tarkoitetaan ylipolven olevaa mekkoa, eli tuo ei varsnaisetsi ole iltapuku;)

En kyllä itse käyttäisi vaikka sääriä ja litteä vatsa löytyykin. Ei kovin aikuismainen. Muutenkin aika pois muodista.

zed
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Kyllä passaa loistavasti pikkujouluihin :) Mekon kanssa sopisi alkuillasta pitää vaikka jotain mustaa "pikkutakkia". Ei muuta kuin matkaan vaan ...
Pikkutakin sijaan joku musta neule hartiahuivi, pitsiä ja pehmoisuutta, ehkä rimpsujakin asusteet kans tyyliin sopivat ja hiukset, sileät ja löysä nuttura, sellaista Catherine Zeta-Jones-ajatusta.

Yhteistyössä