Hakutulokset

1. Piikkikampa

Hepatogestoosin sairastaneita? Ehkäisystä

Toisaalta 150 jaettuna viidelle vuodelle on oikeastaan varsin vähän, verrattuna vaikka siihen mitä pillerit tulis maksamaan. Mutta hyvä pointti tuo sairauden hoitoon -juttu, täytyykin kysäistä! :)
  2. Piikkikampa

oho :o kuulostaa loistavalta :D muistatko minkä hintanen tuo oli?
  3. Piikkikampa

Kiitos :flower: Näitä kokemuksia kaipasinkin :) Millanen tuo hormonikierukka muuten on, ootko huomannu sivuvaikutuksia, tykkäätkö?
  4. Piikkikampa

juu, kiitos, tuon jo löysinkin googlaamalla. tuo on vaan kirjoitettu jo 13 vuotta sitten, joten hieman epäilyttää onko ihan ajantasaista tietoa, kun minulle taas reilu vuosi sitten sanottiin noista hormonaalisista ihan toisin.. Tuntuu vaan että on kai sen verran harvinainen juttu kuitenkin...
  5. Piikkikampa

nostelen vielä
  6. Piikkikampa

Siis kyllä mulle ainakin hoitajat ja lääkärit puhui että hormonaalinen ehkäisy on sitten loppuiäksi pois vaihtoehdoista. Tuo hormonikierukka oli ainoa, josta lääkäri epäröi, että saattaisi ehkä käydä, tai sitten ei.. Muutenhan tuo onkin vaan raskaudenaikainen juttu, mutta nuo hormoniehkäisyt...
  7. Piikkikampa

Onko täällä muita hepatogestoosin sairastaneita? Mitä teille on sanottu käyvistä ehkäisymenetelmistä sen jälkeen? Jostain lueskelin että jotkut matalahormoniset vois kuitenkin käydä.. Mulle siis neuvolassa sanottiin sen verran, että hormonaaliset ei enää käy (no se oli omakin käsitykseni...
  8. Piikkikampa

KEITÄ PAIKALLA? PINOOOOOON

:wave: hetken ainakin vielä
  9. Piikkikampa

Mielestäni ihmiset jotka eivät ole uskossa ja valitsevat silti kirkollisen vihkimisen, ovat tekopyhiä. ov

Olen samaa mieltä, mutta en niin intohimoisesti että katsoisin asiakseni mennä toisten häissä hääparille asiasta vittuilemaan. Omalla kohdallani kuitenkin erosin kirkosta ja myös halusin nimenomaan sivilivihkimisen juhlapaikalla tästä syystä, kun en kerran ole uskossa en myöskään halunnut...
  10. Piikkikampa

Miksi olet hereillä tähän aikaan?

Tulin just töistä. Vuoron piti kestää neljään-puol viiteen ja kittasin illalla kahvia sen mukaan, nyt kun pääsinkin etuajassa pois, ei sitten tietenkään nukuttaisi..
  11. Piikkikampa

Nyt meitä varmaan sitten katotaan pitkään kun mennään häihin vieraaksi :/ + kysymys häälahjan paketoinnista!

Tuskin musta paita miehellä ketään haittaa, ei mua ainakaan loukannu vaikka meidän häissä jollain olikin kokomustaa. Mutta toisaalta ei se valkoinen paitakaan teidän yhteensopivuutta pilaa, eikä sinulla tarvisikaan olla mitään valkoista. Itse valitsisin miehelle kuitenkin sen valkoisen...
  12. Piikkikampa

Hyviä ravintoloita lapsiperheelle Tampereella?

hei toihan on varteenotettava idea! ei tullu mieleen että noinkin vois tehdä, mutta toisaalta taas miksipäs ei.. :)
  13. Piikkikampa

:D Kiitos! ..voihan se olla että lopulta sinne Rossoon kuitenkin päädytään.. :D
  14. Piikkikampa

tuo onkin mulle vieras, mutta vois käydä kokeilemassa :)
  15. Piikkikampa

no tässä vaiheessa vielä kun lapsi on niin pieni että "hyvinkin" syödessään syö vielä varsin vähän, ja vieraamman makuinen ruoka ei ehkä kelpaakaan ollenkaan, ei vielä tunnu mielekkäältä maksaa ihan sitä kymmentä euroa annoksesta. Nuo lastenannokset on kuitenkin yleensä suunniteltu riittämään...
  16. Piikkikampa

kiitos, tuota vois kokeilla :)
  17. Piikkikampa

riisimaitoko..mitä muuta?

juu, on niitä toki maidottomia pilttejäkin (tarkemmin en osaa nyt vinkata kun meillä eivät kelvanneet, mutta piltin nettisivuilta varmaan löytynee) ja varmasti muillakin merkeillä, veikkaisin että aika paljonkin löytyy vaihtoehtoja! :) Onnea muuten uudesta tulokkaasta :)
  18. Piikkikampa

Ketään tamperelaisia tai muuten tietäviä paikalla?
  19. Piikkikampa

riisimaitoko..mitä muuta?

Tuo maidottomuus on yllättävän helppoa, kun siihen tottuu :) Meillä todettiin myös tytöllä maitoallergia suht samanikäisenä. Niitä tuoteselosteita vaan pitää jaksaa tavailla ja huomata siellä ne kaikki herat ja kaseinaatit yms. ei niin silmiinpistävät maitoproteiiniin viittaavat. Meillä oon...

Yhteistyössä