Hakutulokset

1. D

Olin eilen U2 keikalla.

uuuh kakkoseen :laugh:
  2. D

Minkä leivontaan voisi käyttää parasta ennen 6.8. jogurtin?

Mun siskopuoli heittää maidon pois jos seuraavana päivänä on parasta ennen päivä. :laugh: Säilyy ihan hyvin viikon siitä päivästä, jos on avaamaton ja oikein säilytetty
  3. D

Lotus synnytys

Niin no, eikös ne siinä madventuresissa syöny istukkaa.... :x
  4. D

Minkä leivontaan voisi käyttää parasta ennen 6.8. jogurtin?

jugurtti on kuukausi parasta ennen päivän jälkeen vielä syömiskelpoista.... :whistle:
  5. D

Lotus synnytys

Nimenomaan!!! Tosi ällöttävää... Ja harvoin oikeesti tekee pahaa... :x
  6. D

Lotus synnytys

eikö oikeesti ketään kiinnosta??? :attn:
  7. D

Lotus synnytys

katson just digiboxilta vatsasta maailmaan perjantain jaksoa ja siinä on alussa juttua lotus synnytyksestä minkä suosio on kasvanu briteissä. Mun mielestä oli tosi ällöä ja mä nyt oon sentään ollu kattomas ruumiinavauksiakin ja se oli mielenkiintoista. Lotus synnytyksessä istukka pestään ja...
  8. D

helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

tervelis tuloa kaikille uusille... Oon käyny 2+ päivittäin, mut se on muka niin hankalaa kirjautua sisään että voi kirjottaa tänne... :laugh: NP ultra oli viime viikolla ja kaikki oli hyvin. Niskaturvotus oli 0.53 mm (mistä jo säikähdin ku jollakin oli ollu 0.1mm ja toihan on jo viisin...
  9. D

hcg arvoista ja ultrasta kysymyksiä???

juu... Mulla kans ekalla kerralla vaan sanottiin että on niin pieni ettei näy. Sit ku menin 2 viikon päästä uudestaan niin lääkäri rupes sepustaan että jaaha, on se ttulimuna kontrolli, eli papruis luki et tuulimuna ja asia varmistetaan nyt. Oli onneks siellä se alkiokin... :heart: (meinasin...
  10. D

Onko muilla tämmöstä, että pitää syödä jotain tiettyä joka päivä?

mä oon just tollanen kausi syöjä. Syön päivittäin jotain tiettyä ruokaa, kunnes paris viikos-puoles vuodes menee yhtäkkiä yli ja kaupassakin sen ruoan näkeminen tekee pahaa... :laugh: Niin ja sit aina joku tulee tilalle, alkuun voi olla et pari viikkoo on vaihtelevuutta mutta sitten taas löytyy...
  11. D

hcg arvoista ja ultrasta kysymyksiä???

Mun on pakko vastata. Mulla ei mitattu hcg arvoja että en osaa siitä mitään sanoa. Mut mä olin ultras 6+0 ja silloin vaan näkyi pussi ja oli uus ultra-aika 2 viikon päästä ja siellä jo sitten näkyi pienen pieni papu. Nyt 12+4.
  12. D

Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

(.) Tänään 11+0, 12 viikko siis käynnissä... :heart: Mulla on torstaina ultra ja neuvolat, jännittää ihan hirveesti ja pelkään ettei kaikki oo hyvin, vaikkei oo mitään syytä siihen miks joku olis huonosti. Ei esim oo raskauden aikana tullu veren vuotoo, ja supistellukkin on tosi vähän, ja...
  13. D

Mulle tuli oikosulku, saako buranan kans ottaa voltarenia?

ei ei saa ottaa, on molemmat tulehduskipulääkkeitä
  14. D

Perkleen O-P!!!

peesi
  15. D

:o :laugh: :laugh:
  16. D

Jätin pois pastan, perunan, leivän

Moni karppaaja syö kaurapuuroa aamupalalla ja päivän aikana muutaman siivun ruisleipää... Ja toisekseen, sattaa mennä yli 4 päivää että se nälkä katoaa, oot ilmeisesti aloittanut dieetin vasta?
  17. D

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista... :D Mulla on väsymys pikku hiljaa takana päin, on ihanaa ku on pirtee olo :heart: Mulla oli kyl aivan kaamee väsymys ja nekin hetket kun oli pirteempi ni oksetti niin lujaa ettei voinu mitään tehdä. Mulla on täs kaks yövuoroo jäljellä, sit alkaa...
  18. D

Yökköjä hereillä??

:wave: Täällä kyllä on 4/6 menossa

Yhteistyössä