Joku avasi meidän ulko-oven ja jätti sen auki.

• Viestiketjun aloittaja lol
  • Ensimmäinen viesti
lol
lapsi nukkuu, mies ei ole kotona, ja minä istuin tietokoneella. Kuulin kuinka joku rapisteli ulko-ovella ja avasi sen. Ajattelin että mies tuli kotiin. Kun mies ei heti tullut sisään, ajattelin että se jäi ulos purkamaan kamojaan tms, ja unohdin koko asian. Olin 45min istunut tässä, kun muistin asian ja menin katsomaan että mihin mies jäi. Ulko-ovi oli auki, miestä ei näy missään, ei sen tavaroita eikä pyörää eikä mitään. Soitin sille, ei ole käynyt kotona. Mitä ihmettä? Kotitonttu hajamielisenä?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
onko sulla läpiveto kämpässä voi johtua siitä, ...
Pari ikkunaa on kyllä auki mutta riittäiskö se. Lapsi ei kävele unissaan, ja kävin tarkistaan, nukkuu ihan normaalisti. Joku hajamielinen naapuri kenties? Rivarissa asutaan.

vg
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
onko sulla läpiveto kämpässä voi johtua siitä, ...
Pari ikkunaa on kyllä auki mutta riittäiskö se. Lapsi ei kävele unissaan, ja kävin tarkistaan, nukkuu ihan normaalisti. Joku hajamielinen naapuri kenties? Rivarissa asutaan.
Meillä voi ainakin läpiveto vetää oven auki, jos ei ole kunnolla suljettu, ts. lukko ei ole loksahtanut paikoilleen.

Pom
Meillä naapurin isäntä pari kertaa roplannu meidän ovea kun ajatuksissaan postilaatikolta tullessa kääntyikin väärälle ovelle.

Kerran satuin olemaan oven vieressä lähdössä itse ulos kun ovea ropisteltiin... avasin oven ja naapurin mies hölmistyneenä kiroili että perskeles kun ajatuksissaan tuli väärälle ovelle.

Ja kerran näin ikkunasta sen kääntyvän meidän ovelle päin, vilkaisi eteensä ja kääntyi kannoillaan kun huomasi olevansa väärällä pihapolulla :D

Sen jälkeen on ovi aina lukossa, kun saatan hipsiä alusvaatteisillani :) kyseinen naapuri ei kyllä asu enää täällä, mutta koskaan ei tiedä jos joku tulee..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Yäk! Miks teillä ei ole ovi lukossa? Mä syynäisin kämpästä kaikki paikat, kaapit, luukut, komerot yms läpi :/
katoin kyllä kaikki paikat minne mahtuis ihminen :) ehkä se oli vaan ristiveto tai hajamielinen naapuri
tai naapurin lapsista joku
ehkä selviän tästä :)

Yhteistyössä