Jätin pois pastan, perunan, leivän

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
ja nyt on kauhea nälkä koko ajan! Voisiko joku karppaaja ystävällisesti kertoa päivän syömisensä, jotta voisin koittaa? Päivä vielä menee, mutta illalla on niin kova nälkä että tekee mieli syödä kaikki mitä kaapista löytyy. Ei pidä rahkat, salaatit ja munakkaat nälkää, ainakaan mulla näköjään.

no mä syön esim. juustoleipästä aamupalaksi, päälle oivariinia ja juustoa/makaraa/maksamakkaraa. Lisäksi kipollinen turkkilaista jugua hedelmäpaloilla+ kermalla

tai vaihtoehtoisesti munakokkelia+kinkkusuikaleita+kasviksia.

Sitte lounaaksi esim. fetasalaattia ja kanaa/lihaa/kalaa tai jotain edellispäiväistä ruokaa, lisäksi salaattia ja vihanneksia. Voita sulamaan kasvisten päälle/paistamisvaiheessa.

Päivällisellä syön yleensä kunnon annoksen sitä lihaa/kalaa/kanaa mitä olen laittanut ja lisäksi taas kasviksia ja salaattia. Raejuustoa myös usein lisukkeena.

Iltapalaksi usein taas turkkilaista jugua ja kermaa sekä marjoja/hedelmää.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Pitäskö sun sit syödä jotain niinku juustoja, kananmunaa, pähkinöitä? Voita? :D Voi on hyvää.
Kyllä mä syönkin, muttei auta. No voita en ole syönyt, mihin sitä edes laittaisin?
Juuston ja munan väliin? :D

Tai pitäskö syödä vaan lihaa enempi?

Mm
paista pekonia paketillinen, sitten paistat 3munaa. Ja runsasta salaattia raikastamaan annosta. Fetajuustoa, oliiveja tai tavallisia juustokuutioita sekaan.
Pähkinöitä aina suuhun jos alkaa tehdä jotain pientä mieli. Osta eri nimisiä ja merkkisiä: niissä on suuria makueroja, ja niillä voi jopa herkutella. Ja lasillinen vettä joka välissä jos on nälkä.
Piimä pitää hyvin nälkää.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Donnarosa:
Moni karppaaja syö kaurapuuroa aamupalalla ja päivän aikana muutaman siivun ruisleipää... Ja toisekseen, sattaa mennä yli 4 päivää että se nälkä katoaa, oot ilmeisesti aloittanut dieetin vasta?
Joo olen. Eli se pitää vaan kärsiä sitten ilmeisesti. Ruisleipää en pysty syömään, joten varmaan sitten jotain täysjyvää pitää ottaa.

minä
http://www.terveydenhoitouutiset.fi/thu0601/5.htm
Peruna on suomalaisen keittiön peruskasvis. Monikäyttöisyydessään se hakee vertaistaan - eikä taida löytää.

Laihduttajat karttavat perunaa. Turhaan, sillä ellei sitä uiteta rasvassa, se on vähäkalorista ja runsaasti kaliumia sisältävänä juureksena turvotusta poistavaa ruokaa.

Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
http://www.terveydenhoitouutiset.fi/thu0601/5.htm
Peruna on suomalaisen keittiön peruskasvis. Monikäyttöisyydessään se hakee vertaistaan - eikä taida löytää.

Laihduttajat karttavat perunaa. Turhaan, sillä ellei sitä uiteta rasvassa, se on vähäkalorista ja runsaasti kaliumia sisältävänä juureksena turvotusta poistavaa ruokaa.
No, jos mun pitäis valita syönkö paljasta pottua vai kunnon fetasalaatin öljyisellä salaatinkastikkeella, niin valinta ois helppo - ja väitän että se salaatti on myös terveellisempi :)

e
Voi sitä tehdä ihan "kunnon ruokaa", vaikkei perunaa söiskään.:) Mun suosikki oli karpatessa kesäkurpitsamoussaka, ohje löyty tuolta karppaus.infon resepteistä. Sieltä löytyy kaikkea muutakin hyviä.

Yhteistyössä