Hakutulokset

1. Ä

Hiivasta kysyisin

Olen raskaana ja nyt minulla on ikävä vaiva, hiivako? Alapääni on jo muutaman viikon ajan kutissut tosi paljon. Mitään muita oireita ei ole, ei normaalista poikkeavia vuotoja tms. Minulla ei ole ollut hiivaa aikaisemmin enkä siis tiedä millaista se on. Kutina on tuossa ulkopuolella...
  2. Ä

Oireettomuudesta

Kiitos kaikille paljon vastauksista. Tiedän että raskaus voi olla oireetonkin, ystävälläni ei ollut mitään oireita ennen kuin loppuvaiheessa. Ihmetyttää kuitenkin omalla kohdallani, koska minulla on "taipumusta" oireiluun, jos sellaista voi olla. Siis esikoisesta tiesin jo ennen testin tekemistä...
  3. Ä

Oireettomuudesta

Tein pari päivää sitten raskaustestin ja plussaa näytti. Nyt kuitenkin huolettaa, kun ei ole mitään oireita. Esikoisesta oli jo vaikka kuinka oireita tässä vaiheessa, viikkoja nyt siis silti vain n. 6 takana. Voiko olla etten olekaan raskaana? Tai voiko ennustaa esim. keskenmenoa tms.? Mieleeni...
  4. Ä

Virikkeistä

Eikö kellään muulla ole mitään vinkkejä? Lähinnä kiinnostaisi alle vuodenikäisten tekemiset, mutta muutkin käy.
  5. Ä

Virikkeistä

Millaisia "virikkeitä" olette keksineet lapsienne kehityksen tukemiseksi? Meillä esim. on annettu pieniä leivän paloja pöydälle, ja 8kk lapsi on saanut niiden kanssa harjoitella pinsettiotetta. Olen lukenut paljon lapselle ihan lähes syntymästä asti, sehän kehittää kielellisiä valmiuksia...
  6. Ä

10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa

Mistäs tollasen kirjan sais hankittua?
  7. Ä

Callanetics (vai miten se nyt kirjotettiin)

Kertokaapas mulle, että mistä noita kirjoja saa?
  8. Ä

orgasmiongelmia

kiitos tiara vastauksestasi.uskon, että olen itse hieronut oikeaa kohtaa, koska samasta kohdasta hieromalla saan vibraattoria apuna käyttäen.en ole miehelle osannut kertoa mistä pitäisi hieroa ja miten, koska en itsekään tiedä.olen aina sanonut miehille, että "ei kannata yrittää, koska saan niin...
  9. Ä

orgasmiongelmia

tämä ei ole vitsi! en ole koskaan saanut miehen aikana orgasmia.en kädellä, suulla enkä yhdynnässä.en ole myöskään koskaan saanut sitä omien sormieni avulla, edes yksin.ainoastaan yksinäni dildon avulla saan, ja silloin saan todella helposti.olen kyllä mielestäni seksuaalisesti aktiivinen, mutta...
  10. Ä

Arat limakalvot

itselläni sama vika..synnytyksestä kyllä vasta 5kk ja imetän, eli siinä syy..meillä käytetään liukuvoidetta RUNSAASTI seksin aikana ja seksin harrastaminen aloitetaan joka kerta tosi varovasti..lääkäri ehdotti jälkitarkastuksessa jotain estrogeenia, jota ilmeisesti laitetaan alapäähän..mutta en...
  11. Ä

vatsavaiva

itselläni on myös laktoosi-intoleranssi, mutta käytän kyllä laktoosittomia tuotteita..eniten ihmettelen sitä, että miksi nuo vaivat tulevat aina aamulla, tai siis alkavat ilmeisesti jo yöllä..jos johtuisi jostain ruoka-aineesta, esim. maidosta, niin eikö saman vaivan luulisi olevan myös...
  12. Ä

vatsavaiva

mistä ihmeestä voi johtua, että mun vatsa on joka aamu ihan sekaisin? illalla nukkumaan mennessä ei vatsa tunnu yhtään kipeältä..eikä myöskään yöllä, yöllä saattaa olla vähän ilmaa..mutta kun aamu koittaa, niin saan juosta suoraan vessaan heti herättyäni. vatsa on ihan sekaisin. Ja sitten sitä...
  13. Ä

Tikit auenneet?

Synnytin viime sunnuntaina ja jouduttiin tekemään episiotomia. Kotiinlähtötarkastuksessa haava oli kuulemma siistin näköinen. Alapäätä on jomottanut synnytyksestä asti, mutta olen ajatellut sen kuuluvan asiaan. En ole itse uskaltanut kurkata alapäätäni ennen kuin vasta tänään ja näky kyllä...

Yhteistyössä