orgasmiongelmia

tämä ei ole vitsi! en ole koskaan saanut miehen aikana orgasmia.en kädellä, suulla enkä yhdynnässä.en ole myöskään koskaan saanut sitä omien sormieni avulla, edes yksin.ainoastaan yksinäni dildon avulla saan, ja silloin saan todella helposti.olen kyllä mielestäni seksuaalisesti aktiivinen, mutta en kykene heittäytymään siihen niin täysillä, että saisin.

minua on käytetty seksuaalisesti hyväksi ennen kuin varsinaisesti aloitin seksielämäni, ja tämä luultavasti on syynä ongelmaani.en koskaan ole tutustunut itseeni kunnolla seksuaalisesti, enkä jotenkin enää edes osaa vaikka yritän. hyväksikäyttöä kävin aikoinaan terapiassa läpi, eikä se enää muuten vaivaa mieltäni, mutta tämä lukko vain ei aukea.

ennen tämä ei häirinnyt minua, mutta nyt olen jo muutamia vuosia ollut yhdessä mieheni kanssa ja luotan häneen täysin. hän ei ole alkuaikojen jälkeen enää edes yrittänyt että saisin, eikä asiasta ole keskusteltu.nyt kuitenkin haluaisin oppia tuntemaan oman kehoni, mikä siis avuksi? onko kellään muulla samaa ongelmaa, vai olenko todellakin ainoa maailmassa? olen lueskellut keskustelupalstoja, ja monet kertovat, että eivät saa yhdynnässä, mutta saavat kuitenkin kädellä tai suulla. vinkkejä siis kaipailisin.

kiitos tiara vastauksestasi.uskon, että olen itse hieronut oikeaa kohtaa, koska samasta kohdasta hieromalla saan vibraattoria apuna käyttäen.en ole miehelle osannut kertoa mistä pitäisi hieroa ja miten, koska en itsekään tiedä.olen aina sanonut miehille, että "ei kannata yrittää, koska saan niin vaikeasti ja todella harvoin", koska tulee jotenkin vaivautunut olo siitä kun toinen tekee kaikkensa, enkä siltikään saa.ja kun en kerran itsekään osaa auttaa asiassa.tähän ovat miehet tyytyneet.kun olen itse yrittänyt lähiaikoina itseäni kosketella, en varmasti ole ollut tarpeeksi kiihottunut, koska en pääse siihen mielentilaan ilman miestä. miehen aikana olen kyllä todella kiihottunut ja halua seksiä hänen kanssaan, mutta enhän mitenkään voi siinä tilanteessa sanoa, että haluaisin nyt tutustua itseeni.

ihan kuin minun päästä tuo teksti..itse olen hyväksi käytetty lapsena minulla oli/on sama ongelma.sai elämäni ensimmäisen orgasmin ex-mieheni kanssa n.puoltoista vuotta sitten.ja jopa ejakuloin!mutta se ei helposti tullu..monta kertaa sain kuulla,että sai "monta tuntia tehä töitä"mies osasi hommansa on parhaimpia lieleltään ja taidoiltaan,mutta ongelma,kun ei ole kumppanissa vaan minun päässä.ja vaikka oikeesti nautin äärettömästi seksistä ja ym.mutta edelleen en ole saanu orgasmia muitten kanssa..vain ja ainoastaan ite dildon kaa..en sormilla!!tiedän,et kaikki on loppujen lopuks päästä kiinni ja se miten oikeesti pystyt henkisesti siihen heittäytyy mukaan,mutta,mutta.. :flower: :headwall:

Yhteistyössä